Husk meg
Brukernavn
Passord

Stengt tråd ang. Werhman?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Defoe

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 aug 05
Innlegg: 14

Lagt til: 13 jun 07, 19:12

Hvorfor stenge en tråd pga at jeg ikke skriver hvem som har sagt at han er klar? Er dere så uproffesjonelle her inne? Er ikke dette en ryktebørs?

 

PS: Werhman kommer

 


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 jun 07, 19:53
Opprinnelig postet av Defoe

Hvorfor stenge en tråd pga at jeg ikke skriver hvem som har sagt at han er klar? Er dere så uproffesjonelle her inne? Er ikke dette en ryktebørs?

PS: Werhman kommer

Leste du ikke hvorfor den ble stengt?

"Bare off topic, og dersom noe mer konkret dukker opp (som ikke er utenkelig), kan man starte en ny tråd."

Tråden sklei jo ut i det store, vide og mod. skriver at det er bare å starte en ny tråd når det er noe mer konkret.

Én ting er at vi selvsagt tåler rykter her inne - det behøver du ikke lese mange trådene for å skjønne - en annen ting er at mod`ene forsøker å unngå at trådene forsøples og sklir ut i symøte-diskusjoner eller annet som ikke er relevant for tråden. Det vil ikke ta mange ukene uten litt "stramt regime" før hele forumet ville avgå med døden, fordi trådene bare blir fulle av piss.

Personlig setter jeg pris på rykter. Når folk ikke skriver hvem som har kommet med dem blir bare fallhøyden stor - hvis det viser seg å være feil. I dette tilfellet håper jeg du har rett og at vi får Werhman i juli.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 13 jun 07, 21:08

Jeg vil egentlig høre hva paco mente i kasy tråden jeg.

nyskjerrig jeg

---------------------------

Heia FFK



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24