Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK`s beste spiller så langt ?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 mai 07, 16:40
Opprinnelig postet av Lex

Tarik var best de første kampene, de siste vil jeg si kapteinen vår har gjort en god jobb...

Tarik har dabbet av litt, liker det dårlig...jobber som f...men får liksom ikke til helt...

 

Svar på trådstarters spørsmål da Lex. Spør du meg så har Martyn også vært bra i en enkelt kamp, men det er ikke det det spørres om her. Spørsmålet er : Hvem som har vært best hittil . Og der er Tarik på topp uten konkurranse.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 25 mai 07, 22:27

Så langt har vel ingen prestert stabilt bra i alle kamper, kanskje med unntak av Tarik. Enig i at han har vært klart den beste så langt.

Men jeg synes Piiroja har kommet voldsomt i det siste. Når han får ristet av seg rusten og er tilbake i stabil kampform så er det virkelig klasse over det meste av det han leverer.

Også Fofana har vært bra, omtrent så bra som jeg hadde håpet og trodd. Han utvikler seg i et veldig lovende tempo.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 26 mai 07, 01:26
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Så langt har vel ingen prestert stabilt bra i alle kamper, kanskje med unntak av Tarik. Enig i at han har vært klart den beste så langt.

Men jeg synes Piiroja har kommet voldsomt i det siste. Når han får ristet av seg rusten og er tilbake i stabil kampform så er det virkelig klasse over det meste av det han leverer.

Også Fofana har vært bra, omtrent så bra som jeg hadde håpet og trodd. Han utvikler seg i et veldig lovende tempo.

Den beste hittil er den "usynlige" Gerrbrandt

JA

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03
Innlegg: 165

Lagt til: 26 mai 07, 03:09

Opprinnelig postet av Holters
Shaaban??!

Hva har forumets retninglinjer med dette å gjøre da holters?

---------------------------

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 26 mai 07, 06:18

Opprinnelig postet av paco
Den beste hittil er den "usynlige" Gerrbrandt

Patrick "jobba stenhårdt" Gerrbrandt. Forstår at denne mannen kommer fra landet som har fostret Tre Kronor, for å si det sånn. Men ja, han er merkelig diskré til å gjøre så mye ut av seg. Digger måten han slenger seg og blokkerer skudd på hockeymanér. Det er gutten som ofrer seg for drakta.

Får håpe det blir mange som melder seg på i kampen om bestemannspremien i dag.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 mai 07, 09:45
Opprinnelig postet av JA
Hva har forumets retninglinjer med dette å gjøre da holters?

Det er signaturen min.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 26 mai 07, 21:38

1.tarik

2.gerrbrand

 

ellers på det jevne eller under pari.

---------------------------

UEFA KØPPEN 2007?!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24