Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK`s beste spiller så langt ?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 mai 07, 16:40
Opprinnelig postet av Lex

Tarik var best de første kampene, de siste vil jeg si kapteinen vår har gjort en god jobb...

Tarik har dabbet av litt, liker det dårlig...jobber som f...men får liksom ikke til helt...

 

Svar på trådstarters spørsmål da Lex. Spør du meg så har Martyn også vært bra i en enkelt kamp, men det er ikke det det spørres om her. Spørsmålet er : Hvem som har vært best hittil . Og der er Tarik på topp uten konkurranse.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 25 mai 07, 22:27

Så langt har vel ingen prestert stabilt bra i alle kamper, kanskje med unntak av Tarik. Enig i at han har vært klart den beste så langt.

Men jeg synes Piiroja har kommet voldsomt i det siste. Når han får ristet av seg rusten og er tilbake i stabil kampform så er det virkelig klasse over det meste av det han leverer.

Også Fofana har vært bra, omtrent så bra som jeg hadde håpet og trodd. Han utvikler seg i et veldig lovende tempo.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 26 mai 07, 01:26
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Så langt har vel ingen prestert stabilt bra i alle kamper, kanskje med unntak av Tarik. Enig i at han har vært klart den beste så langt.

Men jeg synes Piiroja har kommet voldsomt i det siste. Når han får ristet av seg rusten og er tilbake i stabil kampform så er det virkelig klasse over det meste av det han leverer.

Også Fofana har vært bra, omtrent så bra som jeg hadde håpet og trodd. Han utvikler seg i et veldig lovende tempo.

Den beste hittil er den "usynlige" Gerrbrandt

JA

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03
Innlegg: 165

Lagt til: 26 mai 07, 03:09

Opprinnelig postet av Holters
Shaaban??!

Hva har forumets retninglinjer med dette å gjøre da holters?

---------------------------