Husk meg
Brukernavn
Passord

Fantastisk stemning på Stadion i dag!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 29 apr 07, 23:30

Satt på kortsiden på motsatt side av Plankehaugen i dag, og må bare si at Plankehaugen lagde en fantastisk stemning!

Bra variasjon av sanger og ikke minst veldig bra trøkk!

All honnør til dere!!

---------------------------

FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
-norgesmester 2006!!


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 29 apr 07, 23:33
Som jeg skrev i en annen tråd her tidligere så var PH veldig bra idag og hørtes bra så det hjalp nok med veggene bak pluss Zoran som forsanger og dirigent. Terningkast 5( så har en litt å forbedre,hehe)

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 29 apr 07, 23:35
samt at ffk spilte bra fotball, som kanskje er det viktigste :)

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 30 apr 07, 00:15

Opprinnelig postet av JipJap
samt at ffk spilte bra fotball, som kanskje er det viktigste :)

har nok litt  si det også. men trur at zoran hadde like mye å si. er ikke mye han ser på kampen for å si det sånn. morro at det er liv i oss. prøvde å synge mye i 1 omgang. men etter pausa begynte jeg å bli hes. så da kom det nesten ikke noe lyd fra meg. hehe.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 30 apr 07, 00:19
Opprinnelig postet av scheien

Opprinnelig postet av JipJap
samt at ffk spilte bra fotball, som kanskje er det viktigste :)

har nok litt  si det også. men trur at zoran hadde like mye å si. er ikke mye han ser på kampen for å si det sånn. morro at det er liv i oss. prøvde å synge mye i 1 omgang. men etter pausa begynte jeg å bli hes. så da kom det nesten ikke noe lyd fra meg. hehe.

 

Zoran fikk meg hes også!! hehe

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 30 apr 07, 00:22

Treningsleier neste .... pingler....

 

He he he ... tuller. Bra jobba i dag.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


rikkem90

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 apr 07
Innlegg: 4

Lagt til: 30 apr 07, 00:56
Jeg blir glad når Zoran er glad! :)

Insolvent

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 aug 04
Innlegg: 19

Lagt til: 30 apr 07, 02:19
Endret: 30 apr 07, 02:19
Zoran er flink han!!
Jæv**g irriterende at folk begynner å gå 5 minutter før slutt for å unngå kø!!!
Ganske mange som gjorde det i dag, flere enn hva som var vanlig på Holmen.
Er man på kamp, blir man til kampen er ferdig.....


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 30 apr 07, 02:20
Endret: 30 apr 07, 02:21
Det var faktisk et mannefall uten like ja. Folk spaserte ut i bøtter å spann for å snike til seg noen ekstra meter på gangbrua.

Forøvrig helt enig i at trøkket var fantastisk, sitter rett ved plankehaugen i år, og dæven så mye liv dere lagde.

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 30 apr 07, 07:35

Det var flere som sang i mot Viking enn mot Lyn. Jeg mener at de som stå lengst ute til sidene var mer med nå, enn forrige kamp. Hvordan er trøkket på PH sitteplass? Er de med? Om ikke hvordan kan de oppmuntres til å gi litt ekstra?

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 30 apr 07, 08:55

plankehaugen var fantastiske igår. kan ikke huske å ha sett så mange bidra på p.feltet. stort sett hele feltet var med på samtlige sanger og skapte et fantastisk trøkk.

 

Takk!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 apr 07, 08:58
Var veldig bra stemning i går! PH er avhengig av Zoran..

EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 30 apr 07, 13:27
Opprinnelig postet av Jonek

Det var flere som sang i mot Viking enn mot Lyn. Jeg mener at de som stå lengst ute til sidene var mer med nå, enn forrige kamp. Hvordan er trøkket på PH sitteplass? Er de med? Om ikke hvordan kan de oppmuntres til å gi litt ekstra?


Vi sitter to rader nedenfor på høyresiden. Der sitter vi midt blandt smågutter, barnefamilier og gamle kara. Det blir liksom litt feil hver gang vi trøkker til... vi har mye mer å gå på Men jeg har ikke lyst til å ødelegge opplevelsen for de andre rundt meg ved å stå og synge, så vi sitter og gjør så godt vi kan.

---------------------------

Tur/retur Oslo annenhver helg - gleder meg!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 apr 07, 23:37

Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ
Men jeg har ikke lyst til å ødelegge opplevelsen for de andre rundt meg ved å stå og synge, så vi sitter og gjør så godt vi kan.

Så mener å gjø som bikkjene er bedre?

Jeg kunne ikke la være å kommentere den, selv om jeg selvsagt skjønte hva du mente :P


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 01 mai 07, 08:06

Opprinnelig postet av Insolvent
Jæv**g irriterende at folk begynner å gå 5 minutter før slutt for å unngå kø!!!
Ganske mange som gjorde det i dag, flere enn hva som var vanlig på Holmen.
Er man på kamp, blir man til kampen er ferdig.....

Satt på Q tribunen idag (mot normalt N), og dette var faktisk helt forferdelig og tragisk å se på. Hvis dette blir en gjennomgnagsmelodi fremover på alle hjemmekamper, så blir det patetisk.

Synes jeg hører Davy Watne sier: "Fredrikstad leder 3-0, spiller fantastisk fotball, men 1000vis av bekymrede Fredrikstad folk går fra stadion for å slippe køen over brua".

Hadde med meg en venn fra Sverige, som var mektig imponert over laget, trøkket og stemningen, men ble bare sjokkert over dette fenomenet at folk begynte å gå 5-6 minutter før slutt.

Det var faktisk værre enn det som skjedde på gamle stadion når FFK lå under.

 

FY SKAM


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 01 mai 07, 08:11
Det er vel ganske unikt, ja. La oss si at Viking hadde puttet og presset på for å få 2-2, tror ikke laget hadde klart å hente fram det lille ekstra, når "halve" tribunen reiser seg og går!!!

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 01 mai 07, 09:06

Opprinnelig postet av varheim
Det er vel ganske unikt, ja. La oss si at Viking hadde puttet og presset på for å få 2-2, tror ikke laget hadde klart å hente fram det lille ekstra, når "halve" tribunen reiser seg og går!!!

De som går synger vel ikke under kampen heller, vel?  

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 mai 07, 10:56
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av varheim
Det er vel ganske unikt, ja. La oss si at Viking hadde puttet og presset på for å få 2-2, tror ikke laget hadde klart å hente fram det lille ekstra, når "halve" tribunen reiser seg og går!!!

De som går synger vel ikke under kampen heller, vel?  

Det har ingenting med saken å gjøre denialsander. Så lenge de ser folk strømme ut av stadion så må de begynne å lure. Så du mener at bare PH er igjen så er det greit liksom ?? Resten spiller ingen rolle ??

 


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 01 mai 07, 11:04
Det er et problem som FFK må finne ut av, tror ikke vi blir kvitt denne folkestrømmen før det går ann å komme seg over til byen uten å stå 3kvarter i kø.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 01 mai 07, 11:31
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Det har ingenting med saken å gjøre denialsander. Så lenge de ser folk strømme ut av stadion så må de begynne å lure. Så du mener at bare PH er igjen så er det greit liksom ?? Resten spiller ingen rolle ??

Nei, det er ikke det jeg mener. Det jeg mener er at fotballspillerne våre, ute på banen, er rimelig intelligente mennesker de også - og bør klare å forstå hvorfor noen velger å dra tidligere.

Når det gjelder liv og trøkk fra tribunen tror jeg ikke det spiller noen rolle om noen går et par minutter før kamp. Spesielt ikke når vi allikevel leder 2-0.

Jeg tror nemlig ikke at folk hadde gått hvis ikke de hadde følt at kampen var avgjort... Det blir å la den ene hypotesen avlive den andre.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24