Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: Aalesund - FFK (3. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 9 4

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 apr 07, 07:19

Nå venter kunstgress

Hans Erik Ramberg trivdes som fisken i vannet på Fredrikstad stadion praktfulle naturgress lørdag. Kommende søndag blir det en annen skål. Da venter kunstgresset på Color Line stadion i Ålesund. Ramberg kan styre sin begeistring.

www.demokraten.no/lokalsport/article2720563.ece

Får håpe at spillerne ikke får belastnings skader, etter bytte fra natur, kunstgress, hva tror dere andre?


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 apr 07, 08:41
Spillerne må dessverre venne seg til kunstgress. Odd, Ålesund,Tromsø bruker jo alle plastgress dessverre. men Ramberg skal jo på benken søndag allikevel har vi bestemt

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Askegutt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 apr 07
Innlegg: 5

Lagt til: 18 apr 07, 11:36
Regner med at vi bryter bortekomplekset en gang for alle....

---------------------------

You`ll Never Walk Alone


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 18 apr 07, 12:09
Ålesunds fjørtoft er sikker på seier: http://fotballmagasinet.no/?mode=news&id=7395&title=-_Vi_slår_Fredrikstad.&PHPSESSID=c27d5b7041456809d6e35cd1da66c0e4

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 18 apr 07, 12:15
-Ålesund må vinne.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 apr 07, 13:11

www.fredrikstadfk.no/default.asp

 

Våre ivorianere trenger leilighet fra mai. Noen som kan hjelpe gutta?

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 18 apr 07, 15:08
merka meg at FFK trente på den gamle stadion her om dagen, det er vel veldig lurt, syns det er mye samertere å trene på kunstgress når kampen mot ålesund er på kunstgress

---------------------------

CUPVINNER 06


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 18 apr 07, 15:25
Opprinnelig postet av Husgutt

www.fredrikstadfk.no/default.asp

 

Våre ivorianere trenger leilighet fra mai. Noen som kan hjelpe gutta?



er ikke dette litt feil tråd å ta opp dette i? :)

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 apr 07, 15:30
jaggu. hehe.. mente jeg la den i FFKlinker tråden, men den gang ei. mod må gjerne flytte den til riktig tråd. Og angående Fjørtoft sine lovnader om seier. Thodesen lovet også seier mot oss i cupfinalen og vi så hvordan det gikk

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 apr 07, 16:10

- Vi slår Fredrikstad

Aalesund FK er skråsikre på å slå FFK.

Aalesunds Karl Oskar Fjørtoft går faktisk så langt som å garantere seier mot Fredrikstad fotballklubb førstkommende helg.

 - Vi slår Fredrikstad, sann mine ord! Det garanterer jeg. Det snur for oss nå, det må det bare gjøre, sier Karl Oskar Fjørtoft til Sunnmørsposten.

www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/sport_nrk_ostfold/1.2256150

Snakk om å legge press på seg selv.


Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 18 apr 07, 19:51
Det er nå vi finner ut om vi er gode nok for toppen eller sliter rundt nedrykks streken denne sesongen.
Aalesund er ett lag vi skal slå, de har spilt mot 2 dårligere opponenter enn oss og tapt begge.

Problemet er bare, Aalesund kommer til å gi jernet mot "nedrykkskandidat" FFK. Og hvis de i tillegg har gjort leksa si ved å se hva LSK gjorde for å slå oss, kan dette bli tøfft. De kommer til å presse høyt og spille på grensa til frispark hele tiden.
Kunstgressfordelen kommer de til å bruke så mye som mulig.

Det hadde vært artig å sett hva Martyn kunne gjøre på Rambergs plass, enig med det byttet.

Da er det bare igjen for oss å gå ut offensivt, trille ball for å slite ut AAFK. Lage minimalt med dødballer (mener å huske noen lange usympatiske slamper på AAFK?). Ellers, hvis vi får fred til å spille, overkjøre dem og ikke stoppe før de er knust, score masse mål, West kan få gå inn for Hoås i 2 omg og massakrere dem.

At Aalesund legger press på seg selv er vel smart for dem, men lufta går fort ut dersom de stanger, eller FFK scorer på dem.

Ellers er jeg litt bekymret for hvem som må ut blandt stopperne, jeg synes VM har spilt bedre enn de andre i de 2 åpningskampene. Er skikkelig positivt overasket, trodde vel egentlig han var en halvskadd mossing som ikke hadde noe i elite å gjøre. Virker som om dette er ett Jonna kjøp egentlig.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 18 apr 07, 19:57
Gerrbrand virker veldig anonym, er ikke så ofte jeg leser om han noe sted men han er etter min mening den mest stabile og sikre spilleren vi har.Ikke nok med at han posisjonerer seg utrolig bra men se på pasningene hans og roen han har i alt han gjør.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 18 apr 07, 20:53

Opprinnelig postet av paco
Gerrbrand virker veldig anonym, er ikke så ofte jeg leser om han noe sted men han er etter min mening den mest stabile og sikre spilleren vi har.Ikke nok med at han posisjonerer seg utrolig bra men se på pasningene hans og roen han har i alt han gjør.

Godt poeng, paco.  Der Gerrbrand er rolig og usynlig (det beste en stopper kan oppnå - da gjør han iallefall ikke noen feil) var Raio en skikkelig Duracellkanin på speed som sprang og jaget selv baller som var faretruende nære midtstreken - på ving.

Vidar Martinsen har, som det ble kommentert i tidligere innlegg, overrasket svært positivt. Jeg er på langt nær sikker på at Raio tar hans plass helt uten videre.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


frogan

Knøttespiller

Ble medlem: 23 mar 06
Innlegg: 30

Lagt til: 18 apr 07, 21:09
det blir sier i neste kamp:)har faktisk tro på at vi kan gjøre det bra i år:)tipper 6 7 plass:)

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 18 apr 07, 22:30
Opprinnelig postet av Superkjegle
Det er nå vi finner ut om vi er gode nok for toppen eller sliter rundt nedrykks streken denne sesongen.
Aalesund er ett lag vi skal slå, de har spilt mot 2 dårligere opponenter enn oss og tapt begge.



Det er da visselig et helt middelhav mellom toppen og nedrykksstreken.

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 18 apr 07, 22:35
Vidar har vist seg å være ett godt kjøp ja.. Husker da Per Joar var Rosenborg trener i 2005.. vi husker alle hvordan det gikk? RBK - FFK: 1 - 0 og FFK - RBK: 5 - 1.. La oss håpe på seier mot Ålesund også ;o)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 19 apr 07, 08:37
Vidar har vært veldig god og kommer til å bli vanskelig å få ut av laget! man tviler også på at Piiroja kommer til å sitta på benken da han er skadefri..

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 19 apr 07, 09:55
Endret: 19 apr 07, 09:55
I følge papirutgaven av FB, så trente ikke Ramberg, Czwartek og Martinsen i går. Noen av de var også usikre med tanke på ålesundkampen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 19 apr 07, 10:23
Angående midtstoppere så mener jeg Gerrbrandt er den mest stødige av han og VM. Patrick har tatt et nytt steg framover som fotbalspiller i år. VM er veldig lik Piroija i spillestilen bortsett fra at Piroija er bedre i hodespillet, mens Martinsen er mye kjappere. For å være helt ærlig vet jeg ikke hvem jeg ville brukt av Piroija og Martinsen, men uansett vil jeg ikke ta ut Gerrbrandt slik han spiller om dagen.

Jeg synes VM/Gerrbrandt samarbeider bedre enn Gerrbrandt/Piroija, da gjenstår egentlig bare å se duoen Piroija/Martinsen. Forøvrig veldig flott at konkurransen blant midtstopperne våre er så stor.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 19 apr 07, 10:26
Opprinnelig postet av Rey
I følge papirutgaven av FB, så trente ikke Ramberg, Czwartek og Martinsen i går. Noen av de var også usikre med tanke på ålesundkampen


Jeg kan tenke meg at Martinsen hvilte kneet i allefall. Kanskje må "fotball-invalide" Ramberg også restituere litt ekstra før den store belastningen kunstgresset gir ham, hvhis han i det hele tatt spiller den kampen da. Fikk Czwartek en smell mot Lyn?


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 9 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3