Husk meg
Brukernavn
Passord

1.700 flagg stjålet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 15 apr 07, 16:29
Endret: 16 apr 07, 22:06

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070415/FFK/104150067/1009/AKTUELT

Kunne ikke lese dette noen sted her på forumet (merkelig egentlig), så jeg lager en tråd for dette.

Nå skal ikke jeg skrive for mye om dette, da jeg for øyeblikket er meget provosert av nattens hendelser.

Men jeg vil barre komme med en liten oppfordring til oss andre, som ikke er medlem i plankehagen og som ikke har lagt ned så mye jobb i dette.

Kan vi ikke ha en innsamlings aksjon på neste hjemme kamp?

Tenk hva vi som FFK supportere har tapt. Ikke bare i kroner og øre, men av gratis arbeidskraft og lysten på å gjøre noe mer.

Med en innsamlings aksjon kan vi kanskje markere at vi setter pris på hva de gjorde for byen og de får kanskje lysten tilbake å gjøre noe slikt igjen!

Bare noen tanker jeg hadde! Måtte bare få det ut!

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 apr 07, 16:38
merklig at snuten lar folk gå rundt i fredrikstad da meg en au av flagg i armene..

---------------------------

http://keiko99.net


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 apr 07, 16:38
Opprinnelig postet av frecjoha
Kan vi ikke ha en innsamlings aksjon på neste hjemme kamp?

Nå har da Plankehaugen penger både på bok og nok av sponsorinntekter, så økonomisk står det nok greit til. De har tross alt så mye penger at 70.000 har blitt satt av til hestefôr. Noen innsamlingsaksjon er nok neppe nødvendig.

Selvfølgelig kjedelig at slikt skjer, men det vil alltid være en risiko forbundet med slike tiltak som dette.

Mektig imponert over overvåkningsmekanismen på Fredrikstadbrua. Den foregår altså bare i sanntid, men tydeligvis la ingen merke til tyveriet i "sanntid", og nå i "ettertid", så har de ikke et opptak som kan hjelpe politiet med etterforskningen. Et virkelig, virkelig imponerende overvåkningssystem.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 15 apr 07, 16:39
Det var vel trestenger som de brukte på vimplene(?). Man skal vel ikke komme inn på stadion med en trestang, alt skal være av plast. Så da merker man vel fort hvem som har vært såppas frekke. Hver eneste en er plukket ned, utrolig hva folk gjør.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 15 apr 07, 16:49
Endret: 15 apr 07, 16:49
La oss håpe at folk flest ikke kjøper slike flagg hvis de blir forsøkt solgt på gata og heller melder fra... Så forøvring at det var noen som solgte FFK-armbånd langs bryggepromenaden. Var det Aristokratens utsendte eller var det piratprodukter ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 15 apr 07, 17:07
Opprinnelig postet av f-b.no
Ifølge politiet skal det ha vært observert minst en varebil med østeuropeisk kjennetegn.

Hvorfor er jeg ikke overrasket?

---------------------------

FFK for alltid!
Norgesmestere 2006 - Europa i 2007


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 15 apr 07, 17:16
Endret: 15 apr 07, 17:16
Så flere komme bærende på 2-3 flagg i sentrum i natt, skuffende.

Men det er jo mulig å vri det til noe positivt, kanskje vi ser mange flere flagg på neste hjemmekamp?

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 15 apr 07, 17:20
Utifra hva jeg la merke til var det plaststenger på flagga som hang på både gangbrua og kråkerøy brua. Dette var noe jeg diskuterte både med min far og en kompis på vei hjem fra stadion at de kom til og bli tatt med hjem.. Vi får vel egentlig bare håpe at de som har tatt kommer til og benyte seg av disse, ved og ta de med på stadion og bruke de til og vise frem FFK fargene. Altså en evigvarende TIFO!!

Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 15 apr 07, 17:22

Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Opprinnelig postet av f-b.no
Ifølge politiet skal det ha vært observert minst en varebil med østeuropeisk kjennetegn.

Hvorfor er jeg ikke overrasket?

 

Er heller ikke overrasket....


Finbeck

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 nov 06
Innlegg: 12

Lagt til: 15 apr 07, 17:41
Endret: 15 apr 07, 17:55

Passerte Fredrikstad brua kl 2215 og så den berømte hvite bilen. I allefall en person var i full gang med og pakke ned flagg. Det var også flere mennesker på vei over brua så fler må ha sett personen i aksjon.

At noen tar med seg et flagg i fylla er en ting men når noen bevisst reiser rundt og sanker flagg....ja da er det bare trist.

Mon tror om de får får solgt de andre steder enn i byen de har stjålet de ifra? :-)

Så til oss alle som skal kjøpe vimpler eller flagg...bruk ikke gateselgerene som din leverandør.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 15 apr 07, 17:50

Opprinnelig postet av f-b.no
Ifølge politiet skal det ha vært observert minst en varebil med østeuropeisk kjennetegn.

 

raio piiroja som ville pynte litt...?? hehehehe

 

neida.. synd at fok skal ødelege.

 

på vei over kråkerøy brua (bil brua) etter kampen igår gikk det en mann (alderen 40-50 år) å tok ihvertfall med seg 3 flagg...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 15 apr 07, 18:16
Har du tips om hvem som har tatt flagga kan du sende meg en pm eller gå inn på Plankehaugen.no
Der finner du nr du kan ringe eller sende en melding . Det blir i løpet av kvelden satt ut en kasse som flagg kan legges i

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


FFker

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 mai 06
Innlegg: 2

Lagt til: 15 apr 07, 19:05
Endret: 15 apr 07, 19:06
På gangbrua så virka det som at alle tok et flagg og gikk.. syns ikke det er så ille, men når folk tar med seg bil og arbeidskraft for og ta ned flaga da blir det bare for teit!

Edit: Og de som ble tatt på gangbrua av folk med litt i topplokket får dere sikkert tilbake=)

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 15 apr 07, 19:09
sett opp kamera som filmer de som legger tilbake flagg i kassa hehe, og anmeld de for tyveri :P

håper virkelig noen tok nummeret på den varebilen som tok hundrevis av flagg.

hva faen skal de med alle de flagga????? tviler på de får solgt alle de liksom.......

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 15 apr 07, 19:10

Jeg tipper at en østeuropeisk bande står bak. Pass på neste hjemmekamp, hvis noen prøver å selge dere billige flagg. Ring da politiet øyeblikkelig...

 

Flere som støtter den teorien?

---------------------------

Vuorinen på topp!!


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 15 apr 07, 19:18
Kanskje et bestillingsverk fra Aristokraten,hehe. ... Salg til uken, halv pris.....

Omnis

Knøttespiller
Ble medlem: 13 apr 05
Innlegg: 34

Lagt til: 15 apr 07, 20:34

Personlig synes jeg det var en flott tiltak, men det er ganske naivt å tro at ikke de skal bli stjålet når de henger en hel natt ute. Allikevel synes jeg det var litt overraskende at samtlige 1700 var forsvunnet.

Det man eventuelt kunne gjøre var å kjøpe vimpler til flaggstengene langs brua og inne i rundkjøringa ved brohodet. Det er også et flott skue, og ikke fullt så enkelt for folk å ta med seg.

---------------------------

Sannheten og fornuften er sjeldent uvenner.


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 15 apr 07, 20:47

PH har nå satt ut innsamlingskasse for stjålne flagg utenfor Aristokraten.

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070415/FFK/70415007/1009/AKTUELT

 


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 15 apr 07, 20:51
Opprinnelig postet av Omnis

Personlig synes jeg det var en flott tiltak, men det er ganske naivt å tro at ikke de skal bli stjålet når de henger en hel natt ute. Allikevel synes jeg det var litt overraskende at samtlige 1700 var forsvunnet.

Det man eventuelt kunne gjøre var å kjøpe vimpler til flaggstengene langs brua og inne i rundkjøringa ved brohodet. Det er også et flott skue, og ikke fullt så enkelt for folk å ta med seg.



Hele natta ...  alle flagga var jo borte når jeg dro hjem fra stadion . Vi i plankehaugen hadde jo renet med at noen flagg ville forsvinne men ikke at alle ble tatt

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 16 apr 07, 09:23
Opprinnelig postet av ffk-4ever

PH har nå satt ut innsamlingskasse for stjålne flagg utenfor Aristokraten.

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070415/FFK/70415007/1009/AKTUELT

Helt utrolig hvis det viser seg at supportere tar slike flagg.  Alle som kaller seg supportere av FFK bør ummiddelbart levere tilbake de flaggene de har tatt.  Ellers, får vi bare være veldig oppmerksomme, og ikke kjøpe flagg fra andre enn de vi vet skal selge dem.... det er vårt ansvar som supportere.

---------------------------

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3