Husk meg
Brukernavn
Passord

Publikumslyden på nye stadion!

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 20 apr 07, 11:57
Han mente sikkert fraværet av stemmene til Zoran og BRH....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 20 apr 07, 22:03
Endret: 20 apr 07, 22:23
Opprinnelig postet av hiawata
så kampen på tv. det hørtes ut som det var jævlig trøkk, så der er ingenting å skamme seg over.



Stod i plankehævven på Lørdagen,, å da syns jeg det var dårli trøkk,, det var iallefall bare halve feltet som sang (!) skammelig!!  vi kunne lagd det levenet, men vi klarte det ikke fordi det var sånne tullete folk som bare skulle se på kampen  åsså var ikke Zoran eller BRH dær, det har faktisk mye å si.... 
 
OG jeg har sett kampen på TV i reprise,  DET VAR IKKE NOE TRØKK,, ikke i det hele tatt....   Bastionen eide oss jo,, ikke kom å si at det var jævli trøkk,, det var bare på rød og hvite er de beste,,  å da er nesten hele stadion med...

LYDEN ER VIKTIG,, vi synger først å fremst for spillerene, gjør vi ikke??   MEn tenk hvis du hadde sotti på Hovedtribuna å høre det trøkket fra PH feltet,, At Lyden kommer over hele stadion, det mener jeg er viktig,, ,,, VI trenger noe som får lyden rundt på hele stadionet,, å ikke drukkner ned i den "bua" bak tribuna til PH,,,

jeg er skuffa over at det ikke er Vegg bak tribuna,,,, det skal vell se litt ut,,,

---------------------------

MaRcUs -- Står Vi En For Alle Og Alle For En !!


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 21 apr 07, 01:01
kommer til å bli fiksa så ikke lyden forsvinner ned bak tribunen før neste kamp......

positivt

hiawata

Juniorspiller

Ble medlem: 01 nov 03
Innlegg: 145

Lagt til: 21 apr 07, 21:19
at det ikke var trøkk der sto, skal jeg ikke si noe på. det vet jeg ingenting om. hva gjelder tvbildene og tvlyden, må jeg si du er seriøst på tur om du hevder at bastionen styrte showet. da har vi ikke sett samme kamp.

---------------------------

på vinger over europa


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 21 apr 07, 23:44

Opprinnelig postet av hiawata
at det ikke var trøkk der sto, skal jeg ikke si noe på. det vet jeg ingenting om. hva gjelder tvbildene og tvlyden, må jeg si du er seriøst på tur om du hevder at bastionen styrte showet. da har vi ikke sett samme kamp.

Kjempeenig!! Man hørte jo ikke Bastionen på tv-sendingen, mens FFK-publikummet dominerte.

Men når jeg satt midt på hovedtribunen (ørlite nærmere Bastionen vel og merke) hørte jeg bortesupporterne like mye.


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 22 apr 07, 00:08
Opprinnelig postet av torkr
kommer til å bli fiksa så ikke lyden forsvinner ned bak tribunen før neste kamp......

positivt


Hvordan vet du dette?

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 22 apr 07, 00:25

Opprinnelig postet av Scout
Opprinnelig postet av torkr
kommer til å bli fiksa så ikke lyden forsvinner ned bak tribunen før neste kamp......

positivt


Hvordan vet du dette?

Ulf Berg fortalte at de jobbet med å få på plass en vegg bak plassene på FFK-TV.


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 22 apr 07, 00:39
Opprinnelig postet av danan2

Opprinnelig postet av Scout
Opprinnelig postet av torkr
kommer til å bli fiksa så ikke lyden forsvinner ned bak tribunen før neste kamp......

positivt


Hvordan vet du dette?

Ulf Berg fortalte at de jobbet med å få på plass en vegg bak plassene på FFK-TV.



riktig, den skal være klar før neste hjemmekamp....

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 apr 07, 00:46
Opprinnelig postet av danan2

Opprinnelig postet av Scout
Opprinnelig postet av torkr
kommer til å bli fiksa så ikke lyden forsvinner ned bak tribunen før neste kamp......

positivt


Hvordan vet du dette?

Ulf Berg fortalte at de jobbet med å få på plass en vegg bak plassene på FFK-TV.



Det er ikke bare der feilen ligger. Publikum må heie også for å få noe lyd.

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 22 apr 07, 00:48
det hjelper å få lyden dit den skal da.... men du har rett må skjerpe oss !


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3