Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd FFK-Sparta

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 22 feb 07, 11:34
Endret: 22 feb 07, 11:34
Opprinnelig postet av HotDream

 

Så du kampen Paco? Hvem la passningen som Tarik scoret på? Hvem la passningen som Vourinen fikk på lissa på 5 meteren men som han bare rotet bort? Hvis du er ute etter å kritisere bør du ha peiling på hva du snakker om. Dessuten så er det å kalle seende mennesker for blinde noe som gjøres i barnehagene og i noen tilfeller i institusjoner for mentalt tilbakestående. I hvilken av de 2 stedene tilbringer du dagene Paco?  Litt sakelighet og en smule respekt for den jobben spillerne gjør er kanskje på sin plass!??!

Det er mottat,skal ta det til etterretning.Er ihvertfall bra at Kvisviken tok det greit da jeg fleipa med han i går kveld.Jeg og Raymond har kalt hverandre mye rart opp gjennom tiden.Men det er bra du er så sakelig da.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 22 feb 07, 12:34
Det kan være greit å tenke over innimellom at å skrive her ikke er det samme som å prate til noen. "Vær varsom-plakaten" gjelder til en viss grad her også..

---------------------------

Norgesmester


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 22 feb 07, 14:54
syns det er morsomt å høre at halvorsen gjør det bra på v. back. nesten litt synd at vi fikk prytz. nå er det jo 3 stk som kan være gode nok til v. back plassen. å da trur jeg at halvorsen blir satt på sidelinja. syns det er kjedelig når vi har en spiller med potensiale til å bli god. spørs hvor lenge han finner seg i å spille på 2 laget.

effeffk

Knøttespiller
Ble medlem: 16 jan 07
Innlegg: 34

Lagt til: 22 feb 07, 17:05
Endret: 22 feb 07, 18:37

Opprinnelig postet av paco
Vourinen var den spissen som var mest plaserings vennlig i dag og den som viser best ballkontroll.Men det hjelper lite når kvisviken kun spiller på ramberg når Stadheim og Vourinen hele tiden kommer på løp.er greit og se Tarik som vi alle vet hvor står spille ræva idag og alikevel score et mål,Prydz sliter litt med farten idag men håper hans plaseringsvennlighet ordner det,har en utrolig venstre fot.Stadheim som Vourinen kommer på flere fine løp,synd at Kvisviken er helt blind.Men uansett så viser Hoås store svakheter,Toth er usynlig mens Vourinen virker frisk og prøver så godt han kan.

Har vi sett samme kampen ?

1) Synes dette var overdrevet positiv omtale av en spiss som virker helt ufarlig og lite venn med ballen.

2) Stadheim på løp ? Synes han virker veildig treig, men god med ballen i beina.

3) Kvisvik er som alle vet avhengig av kreative spillere rundt seg. Jo mer Ramberg/Kvisvik samarbeid, jo bedre blir begge spillerne

Og så synes jeg kampen viste at Ramberg/Bjørkøy (2. omg) sentralt på midten har potensiale.   


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 24 feb 07, 17:39
Endret: 24 feb 07, 17:40

Begynner faenmeg å lure på om de som jobber i Sarpsborg Arbeiderblad røyker gress før de går på kamp noen ganger.

Nylig kommet hjem fra en ukes vinterferie i Sälen i Sverige, og fikk derfor ikke med meg oppgjøret. Kom hjem, leste i torsdagens SA, og fikk følgende overskrift slengt i trynet:

"Tuktet nesten FFK"

Nå kan det hende jeg har misforstått ordet "å tukte", men i denne sammenhengen trodde jeg ikke annet enn at Sparta måtte ha vunnet med mange sifre. Men jeg måtte le da jeg videre ser at FFK vant 1-0.  Utifra hva jeg leser her på forumet, virker det ikke som Sparta overkjørte/tuktet/straffet FFK i den grad som SA skulle ha det til. Målet til Tarik er ikke nevnt med ett eneste ord.

Kan jo kanskje legge til at SA hadde overskriften "Sparta knuste FFK"  etter at lagene møttes for en tid tilbake og Sparta vant 3-2 etter en MEGET billig straffe helt mot slutten av kampen.  
Er det bare meg som leser SA og reagerer på dette? Jeg syntes det er journalistikk på grensen til vranglære. Unnskyld meg, men hvem knuser noen 3-2? Og ihvertfall ikke etter den kampens utfall?

Makan.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 25 feb 07, 11:39
Du vet, når man ikke har så mye å glede seg over i hverdagen må man ta til takke med nesten-resultater i treningskamper mot storebror.

Sarpingen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 okt 06
Innlegg: 88

Lagt til: 25 feb 07, 12:00

Den med at Sparta knuste FFK i fjor var selvfølgelig litt drøy. Men å si at Sparta "nesten tuktet FFK" synes jeg da er greit. Med tukte forstår jeg å kunne holde unna, å spille jevnt, ja kanskje vinne. Å si at Sparta nesten gjorde det synes jeg gir et riktig bilde av kampen (jeg var rikitgnok ikke der, men baserer meg på refererater både i Sarpsborg- og Fredrikstadpressen).

 

Alle vektlegger vel det som er mest interessant for seg slev. Jeg synes for eksempel det er merkelig at ingen her har nevt Makhtar Thioune interessant, selv om han også i følge f-b.no var førsteomgangens beste spiller.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3