Husk meg
Brukernavn
Passord

4 nye år på Bjørkøy i FFK!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 09 jan 07, 12:33

http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=698

Nettopp signert for 4 nye år!


tubbs

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 06
Innlegg: 64

Lagt til: 09 jan 07, 12:36
Bra! Bare vi får på plass en trener og et par klassespiller til nå, så ser det lovende ut.,  

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 09 jan 07, 12:37
Endret: 09 jan 07, 12:38

Dette viser vel bare det at klubben satser knallhardt på å komme tilbake i det gode selskap

 

Dette vil jo samtidig vise for evt. andre spillere at FFK har noe på gang......forhåpentligvis?


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 09 jan 07, 12:47
Har du sett på makan, nå ble jeg glad. Takk, Jonna.

---------------------------

Ære være Plankebyen


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 09 jan 07, 12:52
FLOTT

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 09 jan 07, 13:03
Deilig å få på plass dette, og et viktig signal om at klubben mener alvor med sine ambisjoner.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 jan 07, 13:08
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Deilig å få på plass dette, og et viktig signal om at klubben mener alvor med sine ambisjoner.

Helt enig.

Jeg er faktisk overrasket over at man klarte å få på plass dette så tidlig (to år før kontrakten var over) og at Bjørkøy valgte FFK.

Moro!

... men kanskje Bjørkøy skjønte at det var uaktuelt med salg og følte for bedre lønn.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 09 jan 07, 13:36
Dette gjorde dagen min mye bedre, hørte jo ut som han ville bort fra klubben, men ser man det

---------------------------

CUPVINNER 06


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 09 jan 07, 13:38

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Deilig å få på plass dette, og et viktig signal om at klubben mener alvor med sine ambisjoner.

Akkurat det tenkte jeg også. Han signerte for 4 nye år uten å vite hvem treneren blir. Han kunne jo vente til det var på plass. Dette tyder på at Bjørkøy har trua på det som gjøres i klubben. Synes dette var et meget godt tegn.

Og takk Bjørkøy!! Nå ble jeg glad!!

---------------------------

Fredd


gunda

Bedriftsspiller

Ble medlem: 03 jan 07
Innlegg: 19

Lagt til: 09 jan 07, 13:47

Kanskje Jonna ikke signerer uten å vite hvem som blir trener. På bildet står Morgan like bak. Nær nok til å kunne hviske hvem man har på kroken...

---------------------------

KICK and RUN


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 09 jan 07, 13:59

Greit nok.

Man vet hva man har og ikke hva man får.

Jonna er en god gråstein / arbeidshest / potet på midtbanen, men noen toppspiller nei.

For å ikke hisse for mange på meg, ett lag trenger også solide arbeidshester og noe gråstein.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 09 jan 07, 14:04

jeg mener vel at han er en jævlig god spiller. ble egentlig veldig overrasket over at han har skrevet under en ny kontrakt.

bjørkøy er en av de beste midtbanespillerne vi har her i klubben. (hvis ikke den beste) så det knu.... i øya å se dette.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 09 jan 07, 14:08

Uten tvil den beste midtbanespilleren i klubben noensinne. Dette var en god nyhet.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 09 jan 07, 14:09
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Uten tvil den beste midtbanespilleren i klubben noensinne. Dette var en god nyhet.

er ikke enig med deg der. men at han er den beste vi har akkurat nå kan jeg være enig i.


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 09 jan 07, 14:21

veldig positivvt, spilleren har jo bare blitt bedre og bedre for hver kamp siden han kom.

Syntes det vitner om bedre ledelse i klubben nå når spillere som har 2 år igjen av kontrakten blir tilbudt reforhandling.

Denne spilleren var vel det virkelig det eneste helt gode kjøpet Eggen gjorde, lav pris , god utvikling og rett holdning og seriøsitet som kan dra med seg de andre i riktig retning.

Takk til Morgan og Bjørkøy

 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 09 jan 07, 14:25
Opprinnelig postet av scheien
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Uten tvil den beste midtbanespilleren i klubben noensinne. Dette var en god nyhet.

er ikke enig med deg der. men at han er den beste vi har akkurat nå kan jeg være enig i.

 

Hvem skulle være bedre?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


solgaard

Juniorspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 77

Lagt til: 09 jan 07, 14:31
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Uten tvil den beste midtbanespilleren i klubben noensinne. Dette var en god nyhet.

Å kalle Bjørkøy for den beste midtbanespilleren i klubben noensinne er mildt sagt en sterk overdrivelse, men jeg er likevel veldig fornøyd med at han signerer for to nye år. Dette er en "fjær i hatten" for både klubben og ikke minst Morgan vil jeg tro. Gledelig å se at klubben er "føre var" og ikke venter til Jonna har igjen f.eks. 10 mnd. av sin kontrakt. Bra!

Bjørkøy er allerede en av pilarene i FFK-maskineriet samtidig som han fortsatt har store utviklingsmuligheter. Dette var en veldig positiv nyhet på en ellers grå dag.

Gratulasjoner til FFK og Bjørkøy - jeg tror ingen av partene vil angre på denne avtalen! 

---------------------------

Pontus


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 09 jan 07, 14:32
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av scheien
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Uten tvil den beste midtbanespilleren i klubben noensinne. Dette var en god nyhet.

er ikke enig med deg der. men at han er den beste vi har akkurat nå kan jeg være enig i.

 

Hvem skulle være bedre?

 

jeg mener vel at brenne å risholt var bedre. men når det kommer til å være seriøs så ligger bjørkøy et par hakk over. han er ganske mye mer seriøs enn det risholt å brenne er. syns det er bra å ha sånne i klubben. kunne ønske hele laget var like seriøs som bjørkøy.


gunda

Bedriftsspiller

Ble medlem: 03 jan 07
Innlegg: 19

Lagt til: 09 jan 07, 14:40
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Uten tvil den beste midtbanespilleren i klubben noensinne. Dette var en god nyhet.

---------------------------

KICK and RUN
(utur)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 09 jan 07, 14:45

Herlig nyhet!!

Bra Jonna! Trur vi kan bli gode framover, og detta er et tegn på at noe er på gang i klubben..



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24