Husk meg
Brukernavn
Passord

Forslag til nye spillere

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 13 4

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 15 jan 07, 11:47
jeg vil ikke ha inn noe mer backup. vil ha spillere som går rett inn å forsterker laget. er det vi trenger

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 15 jan 07, 11:58
Opprinnelig postet av scheien
jeg vil ikke ha inn noe mer backup. vil ha spillere som går rett inn å forsterker laget. er det vi trenger


Kallio hadde jeg tenkt som back-up for Bertelsen (vil i hvert fall tro han holder et litt høyere nivå enn Szekeres), og da er det greit å hente inn back-up. Tror i hvert fall ikke vi skal prioritere å hente inn en spiller som er bedre enn Bertelsen på venstrebackplass...

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 15 jan 07, 12:07

Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av scheien
jeg vil ikke ha inn noe mer backup. vil ha spillere som går rett inn å forsterker laget. er det vi trenger


Kallio hadde jeg tenkt som back-up for Bertelsen (vil i hvert fall tro han holder et litt høyere nivå enn Szekeres), og da er det greit å hente inn back-up. Tror i hvert fall ikke vi skal prioritere å hente inn en spiller som er bedre enn Bertelsen på venstrebackplass...

 

jeg liker deg ffk 1903. bilde av shearer i blackburn drakt. det liker jeg. hehe.

kanskje ikke en som er bedre enn bertie. men en som er tett oppunder hadde vært fint. jeg vil ha konkurranse på alle plasser. ingen på laget skal ha klippekort. da er jeg fornøyd med stallen.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 15 jan 07, 12:13
Opprinnelig postet av scheien
kanskje ikke en som er bedre enn bertie. men en som er tett oppunder hadde vært fint. jeg vil ha konkurranse på alle plasser. ingen på laget skal ha klippekort. da er jeg fornøyd med stallen.


Det er jeg selvfølgelig enig i, men føler det er andre steder vi må forsterke først. En gang i fremtiden så har vi kanskje to sterke og jevngode førsteellevere, men frem til da må vi nok først bygge opp en sterk førsteellever, og bare det ser ut til å kreve sitt, dessverre.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 15 jan 07, 13:37

tommy knarvik er en spiller jeg ville hatt i klubben. syns han gjorde det veldig mye bra ifjor. en spiller som kan skape mye ut av ingenting.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 15 jan 07, 14:37

Tommy Knarvik ett stort spørsmålstegn, Flopp i England, delvis flopp i Brann, Ok i Sandefjord.

Ville ikke satset på han , dersom han ikke får sjefsrolla på midtbanen. Den har vel allerede andre?

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 15 jan 07, 22:57
Endret: 15 jan 07, 22:57

Opprinnelig postet av Rune Haugen
 

Skjønte du ikke poenget ?? For å forklare det nærmere, så er det like dumt å si nei til begge to.

Sorry. Nå skjønte jeg poenget.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 16 jan 07, 09:36
Lillestrøm snuser på Lars Kristian Erikssen som egentlig holder på med å skrive ny kontrakt med Lyn. Om Lyn er villig til å gi slipp på ham bør vel FFK forhøre seg også?

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 16 jan 07, 09:47
Endret: 16 jan 07, 09:58

Opprinnelig postet av Shadar
Lillestrøm snuser på Lars Kristian Erikssen som egentlig holder på med å skrive ny kontrakt med Lyn. Om Lyn er villig til å gi slipp på ham bør vel FFK forhøre seg også?

 

Han skrev under ny kontrakt med Lyn igår..

 

http://www.fxt.no/tippeligaen/lyn/article865296.ece

 


PladserN

Juniorspiller
Ble medlem: 15 okt 06
Innlegg: 141

Lagt til: 17 jan 07, 17:35

hva med gylfi einarsson. var ikke han veldig god i lillestrøm og han bør vel være god nok for plass på laget? han får heller ikke spileltid i Leeds så han kan vel være en mulighet?

Godset er også ute etter spilleren: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=180462


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 jan 07, 18:38
Opprinnelig postet av PladserN

hva med gylfi einarsson. var ikke han veldig god i lillestrøm og han bør vel være god nok for plass på laget? han får heller ikke spileltid i Leeds så han kan vel være en mulighet?

Godset er også ute etter spilleren: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=180462

 

Synes det er rart at dere gidder å spekulere i så dyre navn, FFK har jo nesten ikke penger.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 17 jan 07, 18:40
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av PladserN

hva med gylfi einarsson. var ikke han veldig god i lillestrøm og han bør vel være god nok for plass på laget? han får heller ikke spileltid i Leeds så han kan vel være en mulighet?

Godset er også ute etter spilleren: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=180462

 

Synes det er rart at dere gidder å spekulere i så dyre navn, FFK har jo nesten ikke penger.

Vi har vel det vi solgte Brenne for og en tilsvarende sum fra investorpoolen - hvis de finner det for godt å bruke dem...  Er ikke akkurat astronomiske summer, men noe er det jo.

En spiller som ikke får spilletid i et lag som Leeds, som ligger på nederste halvdel av Championship, behøver da ikke koste allverden...  

Gylfi bør være en spiller vi iallefall bør sjekke ut.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Jello B

Juniorspiller

Ble medlem: 16 jun 03
Innlegg: 161

Lagt til: 18 jan 07, 17:42
David Mannix hadde vært no? www.vg.no/pub/vgart.hbs

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 18 jan 07, 21:12
Endret: 18 jan 07, 21:26
Opprinnelig postet av Jello B
David Mannix hadde vært no? www.vg.no/pub/vgart.hbs


En skadeutsatt midtbanespiller som i tillegg ikke kan være spesielt intelligent (jmf. hva han sier: "HamKam virker som en spennende klubb...") høres ikke ut som en spiller vi vil ha.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 jan 07, 23:05
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Jello B
David Mannix hadde vært no? www.vg.no/pub/vgart.hbs


En skadeutsatt midtbanespiller som i tillegg ikke kan være spesielt intelligent (jmf. hva han sier: "HamKam virker som en spennende klubb...") høres ikke ut som en spiller vi vil ha.



Mannix har slitt med skader, spesielt har en kneskade ødelagt mye for talentet. Det er John Neald som representerer Liverpool-spilleren. Så lenge jeg leser slikt så rynker jeg på panna ja.

math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 19 jan 07, 08:12
Endret: 19 jan 07, 10:28

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Jello B
David Mannix hadde vært no? www.vg.no/pub/vgart.hbs


En skadeutsatt midtbanespiller som i tillegg ikke kan være spesielt intelligent (jmf. hva han sier: "HamKam virker som en spennende klubb...") høres ikke ut som en spiller vi vil ha.



Mannix har slitt med skader, spesielt har en kneskade ødelagt mye for talentet. Det er John Neald som representerer Liverpool-spilleren. Så lenge jeg leser slikt så rynker jeg på panna ja.

 

Mannix har fått mye ødelagt av skader ja, men om han går til HamKam og kan få et skadefritt og godt "run" hos dem skal du se at vi sku ønske vi hadden ...

EDIT:  I følge Hamar Arbeiderblad skal man ikke ha kommet til enighet med Mannix i går, og sportsdirektør i Kamma virker usikker på om man blir det. Hiv deg på telefonen Morgan!

 

---------------------------

math


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 jan 07, 11:34
Hold deg vekk Morgan sier nå jeg.

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 19 jan 07, 11:38
Endret: 19 jan 07, 11:39
Toni Kallio ønsker å forlate Molde. Vi husker jo alle at han var aktuell for FFK under Eggen, men at Molde trakk det lengste strået den gang. Jeg syns han framstår som en solid stopper.

Dessuten er han nå ferdig aklimisert for norsk fotball. I tillegg skal han kunne spille både høyre back og midtstopper. Her bør klubben kjenne sin besøkelsestid. Tror Kallio kan være en bra innbytter å ha til Gerbrand og Piraja. Tror ikke han blir så dyr heller.
Og et langt bedre alternativ enn Tamas ;-)

http://fotball.aftenposten.no/forstediv/article72978.ece

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 jan 07, 11:45
Opprinnelig postet av Funk1
Toni Kallio ønsker å forlate Molde. Vi husker jo alle at han var aktuell for FFK under Eggen, men at Molde trakk det lengste strået den gang. Jeg syns han framstår som en solid stopper.

Dessuten er han nå ferdig aklimisert for norsk fotball. I tillegg skal han kunne spille både høyre back og midtstopper. Her bør klubben kjenne sin besøkelsestid. Tror Kallio kan være en bra innbytter å ha til Gerbrand og Piraja. Tror ikke han blir så dyr heller.
Og et langt bedre alternativ enn Tamas ;-)

http://fotball.aftenposten.no/forstediv/article72978.ece


Å ha han som backup på stopperplass. Nei takk.
Backup på v.back. Ja takk. I mangel på noen andre.

math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 19 jan 07, 12:17

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hold deg vekk Morgan sier nå jeg.

Kjenner du i det hele tatt spilleren? Greit nok at han har slitt med skader, men han er nå kommet tilbake etter å ha blitt operert av anerkjent lege i USA som har fått en rekke store fotballspillere "på beina" igjen. Vi snakker en spiller som sto fram som en de markante på ungdomslandslag som blant annet inkluderte Wayne Rooney.

 

---------------------------

math



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 13 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24