Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem blir ny hovedtrener?

Flat Trådet Nøstet
Side 30 av 31 30

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 25 jan 07, 22:55
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hørte forresten ett nytt navn idag.... Thorbjørn Nilsson.... Men tror ikke på det da. Det har jo florert mye navn her inne, så hvorfor ikke ett til på tampen....


Her kan dere lese om han på wikipedia. Virker som som en najs kar, som like gjerne som "Grönis" kan trene FFK.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 25 jan 07, 23:03
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hørte forresten ett nytt navn idag.... Thorbjørn Nilsson.... Men tror ikke på det da. Det har jo florert mye navn her inne, så hvorfor ikke ett til på tampen....


Her kan dere lese om han på wikipedia. Virker som som en najs kar, som like gjerne som "Grönis" kan trene FFK.

Det er Anders Grönhagen som blir FFKs nye trener.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03
Innlegg: 182

Lagt til: 25 jan 07, 23:05

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hørte forresten ett nytt navn idag.... Thorbjørn Nilsson.... Men tror ikke på det da. Det har jo florert mye navn her inne, så hvorfor ikke ett til på tampen....


Her kan dere lese om han på wikipedia. Virker som som en najs kar, som like gjerne som "Grönis" kan trene FFK.

Det er Anders Grönhagen som blir FFKs nye trener.

begynner faktisk å bli litt usikker på det... mulig det er et eller annet dårlig agn fra klubben?

---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 25 jan 07, 23:09
Endret: 25 jan 07, 23:09
Opprinnelig postet av Jaran Berg
Opprinnelig postet av Holters
Det er Anders Grönhagen som blir FFKs nye trener.

begynner faktisk å bli litt usikker på det... mulig det er et eller annet dårlig agn fra klubben?

Man kan jo aldri bli sikker før det er fakta, men jeg er 98% sikker på det. Treneren skal jo være klar, så absolutt alt tyder på at "Grönis" blir presentert som FFK-trener til søndag i forbindelse med treningskampen mot Moss. F.eks TV4 var sikker i sin sak, og de går ikke ut med slikt uten å ha meget gode kilder.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 26 jan 07, 01:10
Endret: 26 jan 07, 01:11

Tv4, benyttet seg av fotbollkanalen.se kilder

http://tv4.se/tv4/sites/template/default.aspx?tid=521059&tcid=2679&CID=2679&MC=2679

 

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 26 jan 07, 01:14

.....Men ettersom DIF (Djurgården) skulle satse i europa mente han at han ikke hadde erfaring nok til å lede laget..... Synes da det er pussig at han har erfaring nok til å trene FFK.  http://fotbollskanalen.se/493224.html

 

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 26 jan 07, 05:36
Endret: 26 jan 07, 05:36
Jeg er også rimelig sikker på at grønhagen blir FFK trener, blir nok presentert før kampen på søndag, men jeg tror vi kan forvente en liten overraskelse i fordeling av arbeids oppgaver, tror (merk dere TROR) faktisk at det ikke bare er grønhagen som blir pressentert, tror det blir enda ett nytt fjes i trener teamet...... en som han har valgt å ha med selv. Grunn til at jeg tror det, tja, magefølelse samt litt ymse rykter og lignende..... er en grun til at morgan har vært avventende til å bekrefte at han er klar....

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Jeg vil ha en ny FFK trener så fort som mulig!


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 26 jan 07, 09:40

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Grunn til at jeg tror det, tja, magefølelse samt litt ymse rykter og lignende.....

 

Hva sier ryktene da?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 jan 07, 09:44
Opprinnelig postet av Fjedjik

Tv4, benyttet seg av fotbollkanalen.se kilder

http://tv4.se/tv4/sites/template/default.aspx?tid=521059&tcid=2679&CID=2679&MC=2679

...og det er tv4.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 26 jan 07, 16:51
Opprinnelig postet av Oslo

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Grunn til at jeg tror det, tja, magefølelse samt litt ymse rykter og lignende.....

 

Hva sier ryktene da?

 

at han har mred seg en hjelpe trener han kjenner godt.

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Jeg vil ha en ny FFK trener så fort som mulig!


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 27 jan 07, 12:00

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Shadar
Liker ikke at ansvaret er delt 50/50. Det må da vel være ên hovedtrener? Hvilke profesjonelle klubber har 2 hovedtrenere egentlig? Jeg tviler på at Svennis og Morinho er de neste til å trene England sammen med hverandre...

I Odd er Gaute Larsen og Arne Sandstø nå likestilte hovedtrenere. Espen Olafsen og Hans Knutsen var det samme i Lyn - under Morgan Andersen...

Men jeg er enig. Ønsker én hovedtrener. Det er mye ryddigere utad.

For øvrig er jeg verken stor tilhenger av den interne eller den eksterne løsningen som skisseres (Grönhagen). Da diskusjonen raste som verst på forumet her på høstsesongen i fjor, og mange krevde Eggens avgang, var mitt synspunkt at vi neppe ville klare å ansette en like dyktig trener etter Eggen. Derfor mente jeg at vi burde beholde Eggen, som jeg mener er en svært god trener og hadde mye ugjort i FFK. Nå endte det som kjent med at Eggen selv valgte å gå, men poenget blir jo uansett det samme; det blir et sjansespill om vi klarer å hente en like solid trenerkapasitet til klubben som Eggens arvtager, og akkurat nå ser det ikke ut som oddsen er på vår side. Jeg forhåndsdømmer på ingen måte verken Aune, Haugen eller Grönhagen - men jeg ville følt meg langt tryggere med Eggen bak roret.

Det er ikke meningen å gjøre dette til en ny Eggen-diskusjon med snøen som falt i fjor og alt det. Men jeg tror mange ikke er klar over hvor solid trener vi har hatt i Eggen, og hvor vanskelig det ville bli å finne en ny trener av samme eller bedre kvalitet.

Men i valget mellom Aune/Haugen og Grönhagen, ville jeg nok valgt sistnevnte og hans rutine i den situasjonen FFK er nå.

 

110% enig.

Er virkelig glad for dine innlegg Costanza. De er altid velbegrunnede og seriøst fremstilt. Du er den her på forumet jeg lytter mest til, og har mest tillit til. Du fremstår som kunnskapsrik. Tusen takk.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 27 jan 07, 22:17
110% uenig,finnes ikke noe som skulle tillsi at det nye trener teamet skal gjøre en dårligere jobb enn det gamle.
Opprinnelig postet av stjernengutt

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Shadar
Liker ikke at ansvaret er delt 50/50. Det må da vel være ên hovedtrener? Hvilke profesjonelle klubber har 2 hovedtrenere egentlig? Jeg tviler på at Svennis og Morinho er de neste til å trene England sammen med hverandre...

I Odd er Gaute Larsen og Arne Sandstø nå likestilte hovedtrenere. Espen Olafsen og Hans Knutsen var det samme i Lyn - under Morgan Andersen...

Men jeg er enig. Ønsker én hovedtrener. Det er mye ryddigere utad.

For øvrig er jeg verken stor tilhenger av den interne eller den eksterne løsningen som skisseres (Grönhagen). Da diskusjonen raste som verst på forumet her på høstsesongen i fjor, og mange krevde Eggens avgang, var mitt synspunkt at vi neppe ville klare å ansette en like dyktig trener etter Eggen. Derfor mente jeg at vi burde beholde Eggen, som jeg mener er en svært god trener og hadde mye ugjort i FFK. Nå endte det som kjent med at Eggen selv valgte å gå, men poenget blir jo uansett det samme; det blir et sjansespill om vi klarer å hente en like solid trenerkapasitet til klubben som Eggens arvtager, og akkurat nå ser det ikke ut som oddsen er på vår side. Jeg forhåndsdømmer på ingen måte verken Aune, Haugen eller Grönhagen - men jeg ville følt meg langt tryggere med Eggen bak roret.

Det er ikke meningen å gjøre dette til en ny Eggen-diskusjon med snøen som falt i fjor og alt det. Men jeg tror mange ikke er klar over hvor solid trener vi har hatt i Eggen, og hvor vanskelig det ville bli å finne en ny trener av samme eller bedre kvalitet.

Men i valget mellom Aune/Haugen og Grönhagen, ville jeg nok valgt sistnevnte og hans rutine i den situasjonen FFK er nå.

 

110% enig.

Er virkelig glad for dine innlegg Costanza. De er altid velbegrunnede og seriøst fremstilt. Du er den her på forumet jeg lytter mest til, og har mest tillit til. Du fremstår som kunnskapsrik. Tusen takk.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 jan 07, 22:23
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
at han har mred seg en hjelpe trener han kjenner godt.


I følge noen ymse ledetråder jeg fikk, skulle det være Dennis Schiller faktisk... Noen som vet hva han driver med for tiden?

aaleby

Knøttespiller
Ble medlem: 28 okt 05
Innlegg: 29

Lagt til: 27 jan 07, 22:42
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
at han har mred seg en hjelpe trener han kjenner godt.


I følge noen ymse ledetråder jeg fikk, skulle det være Dennis Schiller faktisk... Noen som vet hva han driver med for tiden?


talentspeider i AaFK ;)

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 jan 07, 22:44
Opprinnelig postet av aaleby
talentspeider i AaFK ;)


Aha, jeg syns jeg har lest et eller annet sted hva han drev med, men husker ikke hva. Men det utelukker han ikke helt i hvert fall.

aaleby

Knøttespiller
Ble medlem: 28 okt 05
Innlegg: 29

Lagt til: 27 jan 07, 22:47
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av aaleby
talentspeider i AaFK ;)


Aha, jeg syns jeg har lest et eller annet sted hva han drev med, men husker ikke hva. Men det utelukker han ikke helt i hvert fall.


Sant nok, klarer likevel ikke å se linken mellom Grönhagen og Schiller.  Virker på meg som et rimelig dårlig skudd i blinde, no offence.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 jan 07, 22:50
Anders Grönhagen og Dennis Schiller har jobbet sammen tidligere i en svensk klubb, husker dog ikke hvilken klubb eller hvor jeg fant det, men leste det uansett da jeg gjorde research på Grönhagen for noen dager siden.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 27 jan 07, 22:53
Endret: 27 jan 07, 22:54
Opprinnelig postet av Costanza
Anders Grönhagen og Dennis Schiller har jobbet sammen tidligere i en svensk klubb

Det var vel i Djurgården han jobbet med en Schiller, men ikke Dennis. Det var Glenn Schiller.

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 jan 07, 23:01
Opprinnelig postet av Planken
Opprinnelig postet av Costanza
Anders Grönhagen og Dennis Schiller har jobbet sammen tidligere i en svensk klubb

Det var vel i Djurgården han jobbet med en Schiller, men ikke Dennis. Det var Glenn Schiller.

Ai, det kan nok stemme.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 jan 07, 23:19
Endret: 27 jan 07, 23:20
Ja ja, tror vi kan se bort i fra Dennis Schiller... Så nemlig nå at det var et spørsmål vedkommende kom med, og overhodet ikke noe angående hjelpetrener (ordet var bare nevnt i spørsmålet) i FFK å gjøre. Sånn kan det gå når alt fokus er på trenerspørsmålet om dagen. Trodde meldingen var en ledetråd for hvem som ble hjelpetrener. My bad!



Flat Trådet Nøstet
Side 30 av 31 30

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24