Husk meg
Brukernavn
Passord

Spekulasjonstråd: Hvem skal ta over for Eggen?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 22 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 des 06, 00:38
Endret: 19 sep 07, 05:54

Dette er ingen for eller mot Eggen tråd.. Faktum er at han kanskje går, uavhengig om vi liker det eller ei. Hvis så er tilfelle: Hvem bør inn i stedet? Og hvem er realistisk? Personlig syns jeg vi bør hente inn SOllied, evt gi Hareide sparken og la Sollied ta over landslaget, sånn at vi kan få Hareide.. hehehehe.. neida..

 

Mod: Da stenger vi denne og fortsetter diskusjonen her.

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 15 des 06, 02:05
Endret: 15 des 06, 02:29

Guus Hiddink eller Otto Rehhagel er undertegnedes bløte, urealistiske fantasier.

 

Et hypotetisk scenario;

 

Kjære Høili !

 

Selg noe av det du eier, f.eks. andeler i Radisson SAS, og kjøp fri én av disse... 

Du vil med dette bli en særdeles populær borger av Fredrikstad by.

 

Med vennlig hilsen

Arvid Ryen

 

 

Nå er det virkelig på tide at undertegnede tar kvelden...

 

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 15 des 06, 02:29
Vel, Eggen er jo komplett ubrukelig , så alt annet vil være en bedring.
Hva med Bjørn Drillestad?

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 15 des 06, 05:56

Opprinnelig postet av morradi
Vel, Eggen er jo komplett ubrukelig , så alt annet vil være en bedring.
Hva med Bjørn Drillestad?

Dagens mest historieløse kommentar?


tajo

Knøttespiller
Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 42

Lagt til: 15 des 06, 08:24
Set må jo bli Nils Johan Semb

math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 15 des 06, 08:25

Hvis Eggen trekker seg/blir sagt opp er det en mann vi må få inn: Jørn Andersen!!!

---------------------------

math


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 15 des 06, 08:26
Endret: 15 des 06, 08:29
Jeg sitter i grunn med en lang liste over kandidater jeg ikke vil ha, men egentlig ingen realistisk liste over hvem jeg vil ha. Med mindre jeg skal dra opp Peter den store fra hatten igjen da, om ikke jeg er sikker på suksess, så kunne det jo vært et spenstig valg om ikke annet.

ATM

Juniorspiller
Ble medlem: 23 feb 04
Innlegg: 83

Lagt til: 15 des 06, 08:28

Nei  !!!  vær så snill, hvem som helst, men ikke Jørn Andersen !!!!!

 

---------------------------

Røde og hvite kællær ut på banen tællær


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 15 des 06, 08:32
Opprinnelig postet av ATM

Nei  !!!  vær så snill, hvem som helst, men ikke Jørn Andersen !!!!!

 

Jeg kan nok være med på at Jørn Andersen er litt av er raring også, men saken er at han nesten trena en dassklubb i Tyskland opp i eliten, med svært få midler. Dessuten har han erfaring som assistent i Bundesliga. I mine øyne er han en vinnertype når det kommer til det sportslige. Så får det bare være at han snakker tysk-fredrikstask og har sveis fra forrige årtusen ....

 

---------------------------

math


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 15 des 06, 09:29

Jørn andersen har en bedre CV enn mange av dagens tippeligatrenere hadde når de debuterte i tippeligaen (Henning Berg, Bjørnebye, etc) så jeg har faktisk litt tro på at han kan være kandidat. Eventuelt har jeg en følelse av at vi ikke helt vet hva vi får men X-faktoren blir jo desto større, han har jo faktisk hatt noe som kan kalles sukksess i Tyskland.

 

Ellers så har jo halve Tippeligaen med VIF og Viking i spissen vurdert Semb til å være en meget god kandidat så det bør vel også FFK gjøre. Hit kan han jo pendle også...


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 15 des 06, 09:31
Opprinnelig postet av Kent

Jørn andersen har en bedre CV enn mange av dagens tippeligatrenere hadde når de debuterte i tippeligaen (Henning Berg, Bjørnebye, etc) så jeg har faktisk litt tro på at han kan være kandidat. Eventuelt har jeg en følelse av at vi ikke helt vet hva vi får men X-faktoren blir jo desto større, han har jo faktisk hatt noe som kan kalles sukksess i Tyskland.

 

Ellers så har jo halve Tippeligaen med VIF og Viking i spissen vurdert Semb til å være en meget god kandidat så det bør vel også FFK gjøre. Hit kan han jo pendle også...

At de har vurdert Semb er for meg en gåte. Mannen har greie på fotball, er ikke det, men for meg vil han aldri bli noe mer enn en Drillo jr, og vi veit hva han fikk til i FFK ...

 

---------------------------

math


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 15 des 06, 09:44
Jeg tror Jørn Andersen er for god til å komme hit. Det hadde absolutt vært ønskelig men jeg tror ikke det skjer..
Semb er  nok desverre mer realistisk da.

math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 15 des 06, 09:49

Opprinnelig postet av Shadar
Jeg tror Jørn Andersen er for god til å komme hit. Det hadde absolutt vært ønskelig men jeg tror ikke det skjer..
Semb er  nok desverre mer realistisk da.

Kan være enig i det. Jørn har "smakt på" Europa i mange år, både som spiller og trener. Skal nok litt til å få han til good ol` FFK ... 

 

---------------------------

math


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 des 06, 09:59
Arild Stavrum er vel ledig

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 15 des 06, 10:00

Opprinnelig postet av Husgutt
Arild Stavrum er vel ledig

Hvis mr. Stavrum dukker opp på Stadion skal jeg personlig komme ned å ta fran jobben.

 

---------------------------

math


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 15 des 06, 10:01
Endret: 15 des 06, 10:02

Opprinnelig postet av FFK1903
Jeg sitter i grunn med en lang liste over kandidater jeg ikke vil ha, men egentlig ingen realistisk liste over hvem jeg vil ha. Med mindre jeg skal dra opp Peter den store fra hatten igjen da, om ikke jeg er sikker på suksess, så kunne det jo vært et spenstig valg om ikke annet.

 

Jeg tror faktisk dette valget hadde gått positivt inn på folka her i byn, men det er nok bare pga. navnet og hannes ferdigheter som spiller.. Har han i det hele tatt noe trenerkurs?? er han ikke kommentator for dansk kanal??

 

Men uansett, jeg hadde blitt litt nysgjerrig på en slik ansettelse

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 15 des 06, 10:02
Jeg sitter og spekulerer i hva som gjør at det er enigenhet i klubben uten å komme på noe godt svar. Jeg har en følelse om at dette er litt skapt. Jeg tror to voksne menn hadde klart å blitt enige med hverandre om begge hadde villet at den andre skulle være der. Derfor spør jeg: Er Eggen ekstra vanskelig for å fremprovosere sin egn avgang?
(Eller mister Eggen streecreds av Nisse-far hvis han må rapportere til en som er asfaltert fra kragen og opp?)

Om Morgan & co ser det som veldig viktig at Eggen fortsetter vil de vel gi seg før han trekker seg som trener? Eller er den personlige maktkampen det sterkestegrunnlaget for denne uenigheten?

Håper virkelig de har noen knallgode trenere i ermet hvis dette resulterer i Eggens avgang..

loyd

Knøttespiller
Ble medlem: 10 okt 06
Innlegg: 61

Lagt til: 15 des 06, 10:14
Er Benny Lennartson ledig??????

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 15 des 06, 10:15
Hvis dette er en provokasjon for å fremtvinge en avgang fra KTE, så bør de ha et klart førstevalg som kun venter på den bekreftede telefonen. Hvis ikke - ender man opp med en nødløsning av en trener, og det er ikke klubben tjent med. Så jeg håper derfor KTE fortsetter dette året - som han har sagt - og at Morgan & Høili gir mannen arbeidsro. Så får man heller planlegge fremover hva som skjer når KTE`s kontraktstid utløper

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 15 des 06, 10:26
Endret: 15 des 06, 10:31
Jeg kan ikke forstå at vi i det hele tatt diskuterer trenerskifte på dette forumet??
Nå må klubben og supporterne gjøre det de kan for at Eggen blir. Han har fått Max ut av et middelmådig forstadslag. Og for de som ønsker seg tilbake til den tiden da Forsberg og Høili styrte sjappa med penga sine, så ser det jammen ut som om dere kan få det som dere vil etter hvert. Først Kværneng, og så Eggen. Da mangler det bare at vi rykker ned itl 2. divisjon igjen. Deilig??


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 22 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24