Husk meg
Brukernavn
Passord

Cupfinale

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

frefje

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 nov 06
Innlegg: 1

Lagt til: 08 nov 06, 18:44

Hei..

Hvilken pub i Oslo blir det samling av ffk-supportere på før cupfinalen på søndag?

---------------------------

Fredrik


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 08 nov 06, 19:09
Saras telt kanskje. Så opp med T-banen.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


Askepott

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 nov 06
Innlegg: 3

Lagt til: 08 nov 06, 20:11
Hvilken pub i Oslo samles vi uheldige som ikke har fått tak i billett? Kan ikke risikere å havne sammen med en gjeng Sandefjord-supportere!

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 08 nov 06, 20:13
Endret: 08 nov 06, 20:22
Det har blitt nevnt her tidligere, men Saras Telt er Sandefjord-supportenes offisielle pub på lørdag. Da er det ikke utenkelig at de bruker det som samlingspunkt på søndag også. Men du blir sikkert ikke kastet ut om du kommer i rød-hvitt. Skjeve blikk og ufine kommentarer bør du derimot regne med.

---------------------------

Ære være Plankebyen


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 08 nov 06, 20:13
Er det puber som er åpne så tidlig på en søndag? Må vel være inne på Ullevål fra rundt 12.00 tiden. Men mulig noen har tillatelse til å åpne tidlig pga cupfinalen?

Askepott

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 nov 06
Innlegg: 3

Lagt til: 08 nov 06, 20:19
Tror de fleste åpner tolv, men kan jo hende det er noen som har fått spesiell tillatelse. Var noen steder og sjekket i stad, og fikk beskjed om tolv alle steder.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 nov 06, 20:41
Endret: 08 nov 06, 20:42
Andy`s er et flott sted, jeg kommer i hvert fall til å sitte der på lørdag før Rockefeller-arrangementet. De viser også Bryne - Odd for de av oss som er interessert i det. Så hvis den er dugelig på lørdag, så kanskje den fungerer greit på søndag også?

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 08 nov 06, 20:51
Endret: 08 nov 06, 20:51
Andy`s ligger i tillegg 15 meter fra Saras Telt. Jeg foreslår at vi møter Blåhvalene i Spikersuppa og en gang for alle avgjør hva som er best av Brynhild og Hval Sjokoladefabrikk, vi bevæpnet med Gompe-pastiller og de med Spragleknas. Kan bli stygt, dette.

---------------------------

Ære være Plankebyen


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 08 nov 06, 23:18
har hørt no snakk om sir winston på karl johan, noen som vet om det stemmer? dette er vel på lørdag tror jeg...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 09 nov 06, 00:23
Jeg er sjefen for en studentbar i oslo ca. et kvarters gange fra ullevåll. Vi lurte på å flekke opp et svært lerret med prosjektor og billig øl til salgs, samt se semifinalen først som vorschpiel. hvis folk kunne vært interessert i dette så er det bare å si fra, men må være en del hvis det skal være noen vits (samt at det er mulig at jeg fortsatt kansje får tak i billlett, dog lite trolig). er det stor nok interesse for dette kjører vi det uansett, så kan folk ture ut i oslo etterpå.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


espinho_cruz

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 nov 06
Innlegg: 13

Lagt til: 09 nov 06, 01:14
hørtes ut som et godt forslag snæbbis! Noen som vet om andre ting? Er det mange som ikke har billett? Føler litt at jeg er den eneste, og det svir i hjertet

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 09 nov 06, 10:15

Hvor stopper bussene? Går alle bussene innover kl. 0900?


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 09 nov 06, 10:44
Kan jo også nevne at Eilefs Landhandleri åpner ganske tidlig, og har egne tilbud rundt Cupfinalen affal...
Da hopper man av på Tinghuset, hvis man tar trikk

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3