Husk meg
Brukernavn
Passord

Komme inn i miljøet?!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Aristo-gutt

Knøttespiller
Ble medlem: 02 nov 06
Innlegg: 39

Lagt til: 06 nov 06, 09:00

Heisann!

Bare tenkte jeg skulle undersøke litt. Det har seg sånn at jeg har vært på alle utenom 2 kamper på Fredrikstad Stadion de siste 2 årene. Har lenge tenk på og kjøpe meg sesonkort og stå på plankehaugen feltet.

Men det jeg lurer på er om det er så enkelt som og melde seg inn i plankehaugen og be om få plass på plankehaugen feltet når man kjøper sesonkort??? siden jeg elsker laget og elsker og synge har jeg masse og bidra med.

 

Stod på gressvik tribunen i går, og må si det var vedmodig med siste kampen på stadion, men det var ikke det jeg faktisk tenkte mest på igår!! det som jeg hang meg opp i var hvordan folk klager når man faktisk hopper med skjerfet og synger. Flere ganger de bak meg ble irritert på meg når jeg tok av litt mens Plankehaguen sang. Dette er en ukultur som det må bli slutt på. Når u er på Kamp så er du på kamp. vis du skal bare stå og klage kan du holde deg hjemme. måtte bar e få det ut

 

Men vil med det samme jeg er i gang med og skrive takke alle fra plankehaugen som bidro til stemning og ikke minst blussing og flagging før kampen i går.


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 06 nov 06, 09:39
det er bare å melde seg inn og kjøpe sesongkort på Plankehaugen feltet på nye stadion ... du kan også møte opp på lahellemoen skole på onsdager . da har vi tifo værste ...

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


Hoxmeister

Knøttespiller

Ble medlem: 31 mai 06
Innlegg: 74

Lagt til: 06 nov 06, 17:24
Åssen blir det egenlig med tifo-verksted utover vinteren?


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24