Husk meg
Brukernavn
Passord

Stjernen Hockey Team

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 7 4

6611-FFK

Juniorspiller

Ble medlem: 02 nov 04
Innlegg: 122

Lagt til: 28 nov 06, 00:15
Opprinnelig postet av hedvalen

ja er helt enig med deg. alt for mye utlendinger. men heldigvis antallet går ned for vært år:)

vi trenger ny isflate å entusiasme rundt hockyen  igjen i fredikstad for å få opp rekruteringa.

 

Etter hva jeg forstår så har det vært en god rekrutering til Stjernen, men når klubben ikke vil satse på gode lokale spillere

men satser heller på sarpinger som IKKE var gode nok for Sparta !!!!!! ???? DA forstår jeg at det går dårlig.

Nei få inn andre i klubben som ser verdien i hva man har lokalt, da kommer også publikum !

Vi kan ikke få noe forhold til en gjeng innport spillere som er her EN sesong !

---------------------------

Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 28 nov 06, 16:03
er helt enig med deg. vil ha lokalegutter på laget. satse mere på egne juniorer.

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 30 nov 06, 19:46

Uff, nå ligger Stjernen under 2-0 for smurfene etter 1 periode!

Dette er nedtur ass!


ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06
Innlegg: 122

Lagt til: 30 nov 06, 21:53
0 - 5 ja..

---------------------------

Semper Fi - Evig Troskap

FFK - Norgesmestere 06!
FFK for Alltid!


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 30 nov 06, 22:21

Detta var bånn i bøtta ass!

Hva har vi gjort mot smurfene?!


ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06
Innlegg: 122

Lagt til: 30 nov 06, 22:24

Er "Smurf" jeg da, men vet ikke jeg.. hehe

Sammen på Stadion - Fiender i Amfi`n ;D

---------------------------

Semper Fi - Evig Troskap

FFK - Norgesmestere 06!
FFK for Alltid!


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 30 nov 06, 23:06

Er du bifil da eller?!  


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 03 des 06, 17:50
2 - 0 til TIK.... han nye keeepern er visssst kjeeeeeeeeeeempegoooood

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 03 des 06, 18:42

Jeg får vondt inni meg, av det som skjer om dagen. Ligger under 4-0 for TIK etter to perioder. T R A G I S K!!!!

Hva skjer egentlig?!?!? Og Burmann, gjør meg en tjeneste og kom deg til helvete vekk fra klubben min.

Føler virkelig med de trofaste beverne, som har brukt mye penger og tid på denna drittkampen.

Jeg GREMMES!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

---------------------------

Uten PUNGÆÆÆR, ingen UNGÆÆÆÆR


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 03 des 06, 18:43
Imorra, skal jeg seriøst skrive ett brev til sundt, og til fredrikstad blad, og refse de litt... Man setter IKKE en som er markedsansvarlig eller hva han var, som TRENER....

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 03 des 06, 18:53

Nå skal vel Løvdal, streng talt være kompetent nok til å lede Stjernen, selv om jeg faktisk har tvilt noen ganger.

 

---------------------------

Uten PUNGÆÆÆR, ingen UNGÆÆÆÆR


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 des 06, 20:02
Endret: 03 des 06, 22:42

Problemet er vel at Reidar Sundt, ikke er sunt for Stjernen.

 Dette svarte Jørgen Walberg om Reidar Sundt som nettgjest på FB.

 

 

Att de inte valde att fortsätta med Pasi var helt rätt där och då. Jag førstår frustrationen øver att spelare underpresterar men kom ihåg alla bra spelare som varit här då också. Alltid i tanke på att publikum skal få se bra hockey och att vi ska ligga i toppen. Men att en spelare inte får ut sitt potensial kan bero på mycket. Det enda negativa jag kan säga om Reidar är att han tänker på att han ska tjäna pengar hela tiden och ibland så får man vad man betalar men jag personligen menar att Stjernen inte varit där vi är idag ekonomiskt om vi inte haft Reidar. Sen vill jag inte ta något ifrån de andra suveräna människor jag haft nøjet att få jobba under i Stjernen....alla har gjort ett kanonjobb

 


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 04 des 06, 18:00

Var en liten fugl som hvisket meg i øret, at Rahm muligens er på vei tilbake til Stjernen. Dette er riktignok bare et rykte, men du DÆVEN som jeg håper det er hold i det.

Da kan vi jo evt slå to fluer i en smekk, og la Mike Burmann få lov til å ikke returnere etter juleferien.

---------------------------

Uten PUNGÆÆÆR, ingen UNGÆÆÆÆR


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 04 des 06, 18:06
Opprinnelig postet av Kristian B

Var en liten fugl som hvisket meg i øret, at Rahm muligens er på vei tilbake til Stjernen. Dette er riktignok bare et rykte, men du DÆVEN som jeg håper det er hold i det.

Da kan vi jo evt slå to fluer i en smekk, og la Mike Burmann få lov til å ikke returnere etter juleferien.



Rahm tilbake hadde smakt av fugl, samtidig la Burman x2 (litt oppbrukt kanskje?) passer også bra. Et godt rykte må jeg si.

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 des 06, 22:37

Ser at Aristokraten skal slutte å selge Stjernenartikler, noen som vet hvorfor, har salget vært så dårlig?

www.aristokraten.no/


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 05 des 06, 22:48
Jeg har skrevet ett innlegg i avisa som kommer nå snart om stjernen blantannet... Kommer sikkert til å få en haug med kritikk men... det driter jeg i... det kan ikke fortsette som det gjør der oppe...

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)


DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 198

Lagt til: 16 des 06, 17:04
Endret: 16 des 06, 17:06
Opprinnelig postet av 6611-FFK

Hvorfor i all verden må de hente inn så mange utlendinger. Trodde det sto flere gode lokale spiller klare til å blø for drakta og byen. Tenker da spes. på Dan F. Nygård eller er han for dårlig ? Det finnes flere som han...

 

dan nygård og jo hegg har fått prøve seg flere ganger de, men de er ikke i nærheten av å være gode nok, ennå.! hadde det ikke vært for utlendinger som hnat, steiner og juntti(er norsk nå), så hadde ikke stjernen hatt noe lag! stjernen har vært alt for dårlige på rekrutering og ungdomssatsning de siste åra! har ikke hatt noen skikkelig gode lokale gutter i laget siden morten finstad, og lars h andersen sin tid, med få unntak som anders helgesen og jonas gabrielsen, tildels karl j sundt, men begge de to sist nevnte har jo forlatt stjernen! inntil man klarer å byge opp juniravdelinga på nytt og få frem nye gode lokale gutter, har man ikke annet valg enn å pøse på med utenlandske, sjelløse spillere for i det hele tatt klare å stable ett lag på beina!

---------------------------

Frihet For Ultras!!!!!


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 16 des 06, 19:51
for min del så synes jeg det hadde vært mye bedre å bruke jo hegg en gehrard nilsen .  kan da bruke dan nygård isteden for en av de dårlige utlendingene hadde heller ikke gjort meg noe.

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 28 des 06, 21:23
Oppturen har startet folkens!!!!! Jammen har den det!! 4-2 borte mot Comet!!!

---------------------------

Uten PUNGÆÆÆR, ingen UNGÆÆÆÆR


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 29 des 06, 00:45

idag var stjernen gode... virker som om hard treningen i oppholde har virket inn på dem.  de virket , sterkere, tøffere og mere psykisk beredt på å spille kamp idag.   mangler fortsatt litt på det taktiske men uansett det så veldig bra ut.   den nye backen (spilla) viste seg også frem:)

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 7 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24