Husk meg
Brukernavn
Passord

Vi skal synge Lyn i senk.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 27 okt 06, 17:39
Endret: 27 okt 06, 17:42

Med så mange FFK supportere på tribunen på Ullevål, så skal vi rett og slett synge Lyn og Bastionen i senk på søndag.

 

Da vil også sjansene for en FFK seier bli betydelig større.

 

Det vil bli delt ut ca. 30 sangark til hver buss, slik at de som er usikre på tekstene på de mest brukte sangene, også kan bidra med det de har av sangstemme.

 

Jeg vil derfor oppfordre noen på hver buss til å ta tak i dette, å dele ut sangene og sørge for å øve og varme opp på turen til Oslo, slik at flest mulig blir i stand til en skikkelig utblåsing i 90 minutter på Ullevål.

 

Jeg regner med at Zoran på Ullevål, vil stå foran og dirigere som vanlig og vil oppfordre alle til på best mulig måte å følge hans innstrukser, slik at vi blir mest mulig samstemte.

 

La oss vise hele fotball Norge at Fredrikstad publikummet udiskutabelt er de beste i Norge.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 27 okt 06, 17:52

Vær så snill og print også den nye :

 

Når Fredrikstad Spiller en kamp og stadion er full og rød og hvite flagg

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 27 okt 06, 21:00
Opprinnelig postet av Klokan

Vær så snill og print også den nye :

 

Når Fredrikstad Spiller en kamp og stadion er full og rød og hvite flagg

 

Mulig det er en liten blemme av meg, Zoran, men Når Fredrikstad spiller en kamp, har jeg ikke tatt med.

 

Men gjør det så mye?, det er jo en ny sang, som mange enda ikke har hørt.  Husk på denne kampen kommer det nok mange som vanligvis ikke går så mye på FFK kamper og derfor vil ha mer enn nok med å henge med på de mere brukte og tradisjonelle sangene våre.

Det blir laget 1500 sangark, og dem har Copyland trykket opp helt gratis for oss, derfor er det nå for sent å ta med denne sangen.

De sangene som er med er: Vi synger for Fredrikstadlaget, Hællæ, hællæ, Når ballen rullær, Syng for Fredrikstad Aristokrat, Om vi taper eller vinner, Tippeligaen, Vi elsker rødhvitt, Vi er kongær (Bella Ciao), Rami Shabaan (Bella Ciao), Av alt i verden.

 

Av alt i verden håper jeg vi kan synge de siste 5 minuttene, etter at seieren er i boks og tippeligaen er sikret også i 2007.

 

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Hoxmeister

Knøttespiller

Ble medlem: 31 mai 06
Innlegg: 74

Lagt til: 27 okt 06, 21:54

Vi er noen som kopierer opp når fredrikstad spiller en kamp også.

Dessuten lærer vel resten av folket etterhvert å.

 


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 27 okt 06, 22:46
Endret: 28 okt 06, 11:19
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

 

Av alt i verden håper jeg vi kan synge de siste 5 minuttene, etter at seieren er i boks og tippeligaen er sikret også i 2007.

 



Jeg syntes heller vi skal synge, hoppe, danse jenka, ta helt av, de siste fem minuttene av kampen. Av alt i verden blir litt for trist, når det egentlig skal være en fest! Ellers støttes forslaget fullt og helt ut, og skal personlig etter oppfordring fra Kilen på TIFOmøtet idag kopirere opp den nye sangen i ett par hundre eksemplarer.

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 27 okt 06, 23:17
Endret: 28 okt 06, 15:19

Skjekk video`n nederst på denne linken, sånn bør det bli igjen!

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061028/FFK/61024009/1017

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24