Husk meg
Brukernavn
Passord

Jarstein beklager

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 okt 06, 23:42

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 23 okt 06, 23:45
Han glemte å beklage fingeren og spyttet

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 okt 06, 23:48
det mente han helt sikkert

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 okt 06, 23:50

Opprinnelig postet av keiko99
det mente han helt sikkert

Tenkte på akkurat det samme som deg keiko. Får håpe han må stå over resten av kampene.

 

 


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 23 okt 06, 23:53
Tja. Hvis han ikke mente det da han sa beklager, kanskje han ikke mente noe mer med fingeren heller?

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 24 okt 06, 00:09
en ting skal være sakt . jeg har IKKE tiligitt jarstein for den opptreden han hadde. forventer massiv pipekonsert neste gang han gjester stadion.  skulle gjerne gjort mere også:P

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 24 okt 06, 00:33

Opprinnelig postet av hedvalen
en ting skal være sakt . jeg har IKKE tiligitt jarstein for den opptreden han hadde. forventer massiv pipekonsert neste gang han gjester stadion.  skulle gjerne gjort mere også:P

 

Ikke en gang i seierens stund kan du tilgi en slagen mann at han gjorde noe teit i et frustrert øyeblikk? Nei nei. Ikke mitt problem.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 24 okt 06, 00:53

Jeg skjønner at jarstein er tent og reagerer, men måten han reagerr på er jo tullette, jeg synes forbundet bør ilegge han en personlig straff i form av utestengelse, uansett hvor mye han beklager, det med spyttinga er kun observert av enkelte fredrikstad folk på stadion og ikke av bagstevol selv, så det kommer nok ikke langt, men fingeren er usportslig opptreden, og derfor bør han straffes.

 

Er det bevist at han knuse ruta med vilje er det jo klart at han bør straffes for det også.

 

Sånn i etertid kan jeg jo "tilgi" han fingeren, jeg vet selv at det er lett å bli  sint etter å tape jevne kamper, men på en annes side, han skal da være profesjonel, og ikke gjøre slike ting.

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 24 okt 06, 01:03

Enig at det er på plass med en påpakning fra forbundet for usportslig opptreden. Det er barnslig å vise fingeren, og det er ikke noe bedre å spytte på noen. Slikt hører ikke hjemme på en fotballbane, den saken er grei nok. Ruta bør han betale for uansett om han mente å knuse den eller ikke (det tror jeg ikke han mente), men hva gjelder kritikk bør tvilen komme ham tilgode. Han er ikke skyldig i alt bare fordi han gjorde noe dumt.

 

Men jeg skulle gjerne hatt noen å skylde på for at det regnet sånn kvelden. Det plaget meg mer, for å si det på den måten.


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 24 okt 06, 01:10

Utestengelse for det her ville vært latterlig......

Det kokte over i hodet på gutten etter et meget bittert tap... So what?? Skulle GJERNE sett spillerne våre være like forbanna etter et tap! For mange "gode" tapere på laget!

AT han skal betale for ruta er greit nok, og så får han nok 5000 i bot for fingern, noe jeg personlig synes er strengt..


morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 24 okt 06, 02:02
Tiligi, ikke tiligi... Noen tar ting litt for seriøst.

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 24 okt 06, 03:02

Opprinnelig postet av hedvalen
en ting skal være sakt . jeg har IKKE tiligitt jarstein for den opptreden han hadde. forventer massiv pipekonsert neste gang han gjester stadion.  skulle gjerne gjort mere også:P

 

Nå ser det jo ut tell at Odd skal klare seg...

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 24 okt 06, 04:22
Han gjorde noe dumt, han skjønner at han har gjort noe dumt, og han beklager det. Synes vi bare skal legge dette bak oss og fokusere på kampen til søndan, jeg.

---------------------------

FFK for alltid!
Guttæne mot Cupgull nr. 11


mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 292

Lagt til: 24 okt 06, 08:04
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Jeg skjønner at jarstein er tent og reagerer, men måten han reagerr på er jo tullette, jeg synes forbundet bør ilegge han en personlig straff i form av utestengelse, uansett hvor mye han beklager, det med spyttinga er kun observert av enkelte fredrikstad folk på stadion og ikke av bagstevol selv, så det kommer nok ikke langt, men fingeren er usportslig opptreden, og derfor bør han straffes.


Hm, hvordan kan du mene at utestengelse blir en personlig straff? Det vil jo gå utover hele laget som følge at de må stille med en annen keeper. En liten bot er nok mer passende her ja. Mener å huske det er slik forbundet har reagert tidligere også.


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 24 okt 06, 10:18

Herregud a? vise finger`n, hvem bryr seg om det, ...han himla vel med øya å..og viste tydelig missnøye med annsiktsutrykket sitt. Når du får lov å spille på stadion bør du vise at du er glad.

Det er vel det med døra å spyttinga hannes som bør straffes med karantene.

 

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 24 okt 06, 10:22
Miller fikk jo noen kroner i bot for å vise fingeren på Alfheim. Da burde vel noe skje med Jarstein?

---------------------------

Fredd


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 24 okt 06, 10:28

Opprinnelig postet av Fredd
Miller fikk jo noen kroner i bot for å vise fingeren på Alfheim. Da burde vel noe skje med Jarstein?

 

Ja, og Jarstein gjorde jo mer enn det også Han burde straffes med bot. Litt rart hvis Miller får bot og ikke Jarstein

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 okt 06, 14:25
Spillere må tåle dritt fra bortesupportere og omvendt uten at det er noe å lage oppstyr. En finger må vi vel tåle...........

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 24 okt 06, 14:54
Charlie Miller i brann viste jo også finger`n...til tromsø-supporterne var vel det, og han fikk ikke no straff, så da får vel neppe Jarstein det heller....

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 okt 06, 14:59
Opprinnelig postet av HectorFFK
Charlie Miller i brann viste jo også finger`n...til tromsø-supporterne var vel det, og han fikk ikke no straff, så da får vel neppe Jarstein det heller....
miller fikk straff

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3