Husk meg
Brukernavn
Passord

To nye spillere inn - To spillere bør ut

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 aug 06, 16:28

Vi kan ikke kviite oss med Hoås nå!

Trur han kan bli veldig god hvis han satses på og får væra skadefri!

Brenne kan bare selges hvis vi får minst like mye for han som vi ga for Stadheim! Jeg mener Brenne kommer til å spille seg til en plass på laget igjen utover høsten! Er nok vår beste spiller i form!


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 30 aug 06, 17:58
Endret: 30 aug 06, 17:59

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Szekeres ut? Hvem skal da være backup på midtstopper og venstreback?

Jeg er enig. Slik stallen vår er nå så kan vi ikke la Szekeres gå. Det skjer nok ikke heller siden han akkurat er hentet til klubben, men om Szekeres er god nok er jeg skeptisk til.

 

Jeg er litt bekymret over skaden til Bertelsen. Blir den langvarig? Er han fit for fight resten av sesongen? Hvis ikke må vi ha på plass en ny back også i løpet av den siste dagen. Vi har riktig nok Magnussen og Bjørkøy, men Magnussen mangler rutine for en tøff høst innspurt hvis vi kjemper om å overleve og Bjørkøy er best på offensiv midtbane.

 

Sa ikke Morgan i en eller annen sammenheng at vi trengte forsterkninger i øvrige lagdeler også og at det kanskje kunne skje noe mer før overgangsvinduet stenger? Noen som vet om det jobbes med flere spillere?

 

 

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 aug 06, 11:17

Røn ville ikke

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3