Husk meg
Brukernavn
Passord

Fredrikstad have signed Icelandic striker Jóhannsson

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 9 5

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 aug 06, 22:26

Her står det hvordan han synes treningen var

http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=510


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 aug 06, 22:47
her for en forventinger .. tyder ut som bra  

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 24 aug 06, 23:44

så på t v2 sporten at islendingen hadde problemer med Teitur i KR.. I island har man sett på Gardar som et stort talent..

 

Tv2 sa også at Siggurdson var på vei ifølge islandsk radio, noe som er nevnt her før også..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 25 aug 06, 00:10
2mill for han islendingen som ikke har noen verdens ting å vise til til.
Det var dyrt. Håper vi får noe igjen for de pengene...
Skeptisk.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 aug 06, 00:17
Det er mildt sagt skremmende dersom det FB skriver angående prisen stemmer.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 25 aug 06, 00:48
Det viser vel at man er klar over den generelle økonomien i den norske serien..

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 25 aug 06, 00:53
Herregud, mannen kommer jo til å spille under kjempepress med den prislappen i bakhodet. For ikke å snakke om vårt kravstore og til tider sutrende publikum. Får virkelig håpe han lykkes.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 aug 06, 02:41
Endret: 25 aug 06, 02:42

Opprinnelig postet av bjorn
2mill for han islendingen som ikke har noen verdens ting å vise til til.
Det var dyrt. Håper vi får noe igjen for de pengene...
Skeptisk.

 

Ledelsen bør ha noe mer enn en god magefølelse for denne fyren hvis de bruker to millioner på han. Han bør ha vist kvaliteter som rettferdiggjør den prislappen. En liten kuriositet: Det var mange her inne som mente det var galskap å bruke 1,3 (?) millioner på Simen Brenne før 2004-sesongen også, men det viste seg jo fort å være et røverkjøp av dimensjoner!

 

Så kanskje vi er like heldig med dette kjøpet, for heller ikke Brenne var kjempegod før han kom til FFK, han hadde dog vist noe i sesongene før, men var i ferd med å stagnere litt på slutten i Moss.

 

Vi får i hvert fall gi fyren en sjanse om ikke annet, og gjerne mer enn en sjanse også.


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 25 aug 06, 09:23
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av djpete
Har alltid lurt på hvor skuffet det er mulig å bli.... i kveld fant jeg det ut. Når man annonserer en ny spiller med superlativer som; superspiss og rettinnpålagetspiller, så bør man etter min mening dra noe mer ut av hatten enn dette. Uansett....har et håp om at jeg blir positivt overrasket.

 

Du kan jo også spørre deg: Hvor urealistiske forhåpninger er det mulig å ha? Det kan også høres ut som om du er overbevist om at den nye islendingen ikke er "superspiss osv".


Ja, det virker som om folk her inne tror man kan bestille en sier, budsjettere med en tabell-posisjon. Å vinne eller tape i fotball er marginalt, og jeg slutter aldri å bli overraska over hva folk her inne egentlig tror om det å vinne en fotballkamp. Det virker som om man tror at man MÅ vinne kampen bare man har en sånn og sånn stall.

patrickd

Juniorspiller
Ble medlem: 16 mar 04
Innlegg: 78

Lagt til: 25 aug 06, 10:33
han er 1,84 snæbbus=)

---------------------------

thats football guys, thats all it is;)


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 25 aug 06, 12:29
Opprinnelig postet av patrickd
han er 1,84 snæbbus=)


Jepp, har fått det med meg, stod vel i f-b eller noe sånt. I mine øyne så er ikke akkurat 1.84 spesielt høyt, så er nok noen karaktistikker av han fra tidligere i denne tråden som ikke stemmer helt. F.eks. at han er en Hoås kopi, det tror jeg neppe han er, men blir fryktelig spennende å se.....nesten så jeg vurderer å ta meg en tur på treningsfeltet i dag vettu!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


patrickd

Juniorspiller
Ble medlem: 16 mar 04
Innlegg: 78

Lagt til: 25 aug 06, 14:24
det værste er jo at de klarer å gi gutten 3 års kontrakt.. bør være ganske sikre da..

---------------------------

thats football guys, thats all it is;)


matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 25 aug 06, 14:45
skjønner ikke at man kan være kritiske før vi har sett gutten spille!!! Om han døttær inn 2 - 3 mål på like mange kamper, regner jeg med at kjeften blir stoppa på alle kritikerne... Krysser fingerne for det.. Vi kan ikke gravlegge en spiller etter 2 treninger

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 aug 06, 14:57
Opprinnelig postet av matkri
skjønner ikke at man kan være kritiske før vi har sett gutten spille!!!

Skjønner du virkelig ikke at folk setter spørsmålstegn ved pengebruken når spilleren kostet 100 000 i juli, og FFK betaler ca 2 mill to måneder senere?

For meg virker det helt ubegripelig.

At jeg ikke har sett han spille betyr ingenting i den debatten.

Fattern

Juniorspiller
Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 96

Lagt til: 25 aug 06, 15:30

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av matkri
skjønner ikke at man kan være kritiske før vi har sett gutten spille!!!

Skjønner du virkelig ikke at folk setter spørsmålstegn ved pengebruken når spilleren kostet 100 000 i juli, og FFK betaler ca 2 mill to måneder senere?

For meg virker det helt ubegripelig.

At jeg ikke har sett han spille betyr ingenting i den debatten.

Enig at det settes spørsmålstegn ved pengebruken og prisen på spilleren.  Nå kjenner ikke jeg prisnivået på overganger internt på Island, men 100.000,- NOK tilsvare 1.100.000,- ISK (uten at det betyr så mye)

En halvliter øl koster ca. 5,- kr, i Polen mens du i Norge må betale ca 60,-  Kankje et dårlig eksempel, men det jeg vil frem til er at prisen på spillere vel også avhengig av hvilket marked man handler i.  Det kan dessuten hende at selger har fått meg seg at ny frisk kapital har tilkommet kjøper, samt at vi i Norge er kjent for å handle dyrt.

 

---------------------------

... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 25 aug 06, 15:46

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Opprinnelig postet av patrickd
han er 1,84 snæbbus=)


Jepp, har fått det med meg, stod vel i f-b eller noe sånt. I mine øyne så er ikke akkurat 1.84 spesielt høyt, så er nok noen karaktistikker av han fra tidligere i denne tråden som ikke stemmer helt. F.eks. at han er en Hoås kopi, det tror jeg neppe han er, men blir fryktelig spennende å se.....nesten så jeg vurderer å ta meg en tur på treningsfeltet i dag vettu!

 

Jeg så ham på treninga i går, og må si han virket mye høyere enn 1,84  Han ser slank ut, men samtidig muskuløs, med andre ord en fin type å se på 

Han var arbeidssom og har god spenst og vant over Raio i lufta flere ganger, ellers var det vanskelig utfra den treninga i går å si om han er bedre enn de spissene vi allerede har.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 25 aug 06, 16:55
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Opprinnelig postet av patrickd
han er 1,84 snæbbus=)


Jepp, har fått det med meg, stod vel i f-b eller noe sånt. I mine øyne så er ikke akkurat 1.84 spesielt høyt, så er nok noen karaktistikker av han fra tidligere i denne tråden som ikke stemmer helt. F.eks. at han er en Hoås kopi, det tror jeg neppe han er, men blir fryktelig spennende å se.....nesten så jeg vurderer å ta meg en tur på treningsfeltet i dag vettu!

 

  Han ser slank ut, men samtidig muskuløs, med andre ord en fin type å se på 

 

he he fint at du nøt synet !!!

---------------------------

Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 25 aug 06, 17:42

Jøss Snæbbuss#1, er på kampene for å se på "typene".

Håper endelig at FFK har gjort et godt kjøp, men må ha lov til å være skeptisk.

Gardar J har vel ingen spesielle meritter å slå ibordet, spilt i toppserien på Island som trolig kan sammenlignes med norsk Adecco-liga ang kvalitet, uten å gjøre seg spesielt bemerka. Dette at prisen har fløyet i været kan kanskje også ha noe å si med hvilken type kpntrakt han hadde før han kom til Valur. Håper nesten det ligger noe slikt bak, ellers  tja.

Er skeptisk , men håper.

Ps hadde følt med bedre til sinns pr.daro med M. Baldwinsson.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 25 aug 06, 18:04
Opprinnelig postet av dracula

Jøss Snæbbuss#1, er på kampene for å se på "typene".

Håper endelig at FFK har gjort et godt kjøp, men må ha lov til å være skeptisk.

Gardar J har vel ingen spesielle meritter å slå ibordet, spilt i toppserien på Island som trolig kan sammenlignes med norsk Adecco-liga ang kvalitet, uten å gjøre seg spesielt bemerka. Dette at prisen har fløyet i været kan kanskje også ha noe å si med hvilken type kpntrakt han hadde før han kom til Valur. Håper nesten det ligger noe slikt bak, ellers  tja.

Er skeptisk , men håper.

Ps hadde følt med bedre til sinns pr.daro med M. Baldwinsson.

Selvfølgelig har du lov til å være skeptisk. Men hvorfor velger du å være det? Du kan jo ikke ha tro på Gardar når du sier at ville følt deg bedre til sinns med Baldwinsson. Han har jo vært i TL tidligere. Scoret 3 mål på 21 kamper for Stabæk i 2002. Det hadde vært noe det.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


stibarst

Juniorspiller

Ble medlem: 25 aug 06
Innlegg: 101

Lagt til: 25 aug 06, 18:32

I følge FB sa morgan dette om Gardar Johansson:  En god teknisk spiller, som trives i én mot én-situasjoner. Han er også kjent for sine avslutningsegenskaper...

Denne nye spissen har klart å score 8 mål på 4 sesonger. disse avslutningsegenskapene som morgan da snakker om må jo være hvor god Gardar er til å bomme på mål da kanskje??????? at han koster da 2 milioner må jo være et røverkjøp

8 mål -- det vil si at han scorer i snitt 2 mål i sesongen - og siden vi er halveis i vår sesong så skal han vel sånn ca score ett mål i år-- får da virkelig håpe det skjer i cupfinalen da!!!!!

men siden vi skal ha han i 3,5 år, så vil han jo produsere 7 mål da, det er jo ikke så gæærnt det heller da!!! hadde jo vært bedre å brukt martin wiig da, han har vel hvertfall scoret mer enn 7 mål......

 

en annen ting - hva med denne spilleren som molde har kjøpt -  som vistnok hadde scoret 11 mål på 13 kamper ( i følge nrk tekst-tv) hvorfor ikke kjøpe inn han? siden morgan vistnok hadde fulgt så nøye med på denne nye islenderen våres, så burde han vel fått med seg den nye moldespilleren???? vet ikke hva han kostet for molde, men vi hadde nok fått ham for 2 mill tenker jeg, eller så har vi jo 17 mill å bruke da!!!!! som det vistnok bare ble til litt over 3... (motsatt effekt som i historia om fjøra som ble til fem høns????)

 

jaja.. får da virkelig håpe at denne karen kan bidra med noe da!!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 9 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24