Husk meg
Brukernavn
Passord

LSK-FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 aug 06, 22:10
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Virker som en spennende oppstilling dette. Men jeg forstår ikke hvorfor dem røper laget, når man gjør såpass store forandringer. Kunne det ikke vært litt artig og overrasket LSK litt da æ?

Jeg tror faktisk ikke LSK og Rösler uansett legger opp spillet sitt på hjemmebane etter hvordan FFK spiller.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 11 aug 06, 22:23
Nei, kanskje ikke. Men vi har to formspillere som spiller i nye roller og visse forhåndsregler tror jeg faktisk LSK tar i forhold til Tarek og Kvisvik..........

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 aug 06, 08:57

Ble advart med video Uwe vil unngå nytt tap for et bunnlag

ÅRÅSEN:

LSK har gjort det til en uvane å snuble mot bunnlagene. I går ble spillerne advart mot Fredrikstad med video – for å unngå en ny "mine" i kveld.

 

Før treningen i går ville han vise spillerne at Fredrikstad ikke er et lag å ta lett på.

– Fredrikstad har et godt lag som kan slå alle hvis de får lov å spille. Så langt har de vært gode hjemme og ikke fullt så gode borte. Jeg vil ikke at det skal løsne for dem på bortebane i dag, sier Rösler til http://www.rb.no/lokal_sport/article2234510.ece


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 aug 06, 09:55
De to klubbene har aldri spilt uavgjort i Tippeligaen på Åråsen. Lillestrøm har vunet fem av åtte kamper, mens FFK har vunnet de tre andre. Målforskjellen er 15-6 i favør Lillestrøm.
 
0
Lillestrøm har vunnet sine fire siste hjemmekamper mot Fredrikstad uten å slippe inn mål. Sist LSK ikke vant, var 18. oktober 1981.
 
0
FFK har ikke vunnet noen av sine ni siste TL-kamper mot Lillestrøm.
 
0
Lillestrøm har scoret minst ett mål i sine 21 siste hjemmekamper.
 
0
Fredrikstad har ikke vunnet noen av sine åtte siste bortekamper i Tippeligaen.
 
0
Michael Mifsud har spilt i alle 15 kamper denne sesongen, men han har ennå ikke spilt en hel kamp.
 
0
LSK har vunnet 14 poeng både borte og hjemme denne sesongen.
 
0
FFK har bare tatt tre poeng på utebane i år. Det er minst av samtlige klubber.


Hentet fra fxt.no

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 12 aug 06, 10:35
Noen som vet hvor mange busser som drar til åråsen?

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 12 aug 06, 10:56
Overaskende hvis Eggen velger 4-4-2. Han her jo sverget til 4-3-3/4-5-1 i hele denne sesongen. Det var jo kun under Drillo sist sesong at FFK tidvis spilte 4-4-2. Ellers har de vel ikke gjort det siden -04 sesongen. Pga manglende defensiv jobbing fra Brenne og Ramberg har FFK kommet i mindretall på midtbanen i nesten alle kampene til nå i år. Med en midtbane spiller mindre blir det neppe bedre. Enda mer overaskende hvis han da velger Tarik og Kvisvik som spisser. Kan ikke se hvordan de skal kunne stå opp mot LSK sitt sterke forsvar og defensive midtbane. Overasket over at PAC spiller i stedet for Multe Miika. Sist men ikke minst overasket over at Ramberg spiller mot et lag som LSK.

Skal bli spennede å se hvordan den nye bakre fireren fungerer. Om det skulle funke bra vil de fortsatt være avhengige av at Brenne og Ramberg jobber defensivt.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 12 aug 06, 14:57
Var visst ikke flere ledige plasser på bussen hørte jeg før i dag. Men jeg vet ikke hvor mange busser som ble satt opp.

---------------------------

Fredd


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 12 aug 06, 16:33
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Overaskende hvis Eggen velger 4-4-2. Han her jo sverget til 4-3-3/4-5-1 i hele denne sesongen. Det var jo kun under Drillo sist sesong at FFK tidvis spilte 4-4-2. Ellers har de vel ikke gjort det siden -04 sesongen. Pga manglende defensiv jobbing fra Brenne og Ramberg har FFK kommet i mindretall på midtbanen i nesten alle kampene til nå i år. Med en midtbane spiller mindre blir det neppe bedre. Enda mer overaskende hvis han da velger Tarik og Kvisvik som spisser. Kan ikke se hvordan de skal kunne stå opp mot LSK sitt sterke forsvar og defensive midtbane. Overasket over at PAC spiller i stedet for Multe Miika. Sist men ikke minst overasket over at Ramberg spiller mot et lag som LSK.

Skal bli spennede å se hvordan den nye bakre fireren fungerer. Om det skulle funke bra vil de fortsatt være avhengige av at Brenne og Ramberg jobber defensivt.


Svært så overrasket du var da. hvem vil du feks. ha inn for Ramberg? Røn?

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 aug 06, 16:37
Opprinnelig postet av Snæbbis
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Overaskende hvis Eggen velger 4-4-2. Han her jo sverget til 4-3-3/4-5-1 i hele denne sesongen. Det var jo kun under Drillo sist sesong at FFK tidvis spilte 4-4-2. Ellers har de vel ikke gjort det siden -04 sesongen. Pga manglende defensiv jobbing fra Brenne og Ramberg har FFK kommet i mindretall på midtbanen i nesten alle kampene til nå i år. Med en midtbane spiller mindre blir det neppe bedre. Enda mer overaskende hvis han da velger Tarik og Kvisvik som spisser. Kan ikke se hvordan de skal kunne stå opp mot LSK sitt sterke forsvar og defensive midtbane. Overasket over at PAC spiller i stedet for Multe Miika. Sist men ikke minst overasket over at Ramberg spiller mot et lag som LSK.

Skal bli spennede å se hvordan den nye bakre fireren fungerer. Om det skulle funke bra vil de fortsatt være avhengige av at Brenne og Ramberg jobber defensivt.


Svært så overrasket du var da. hvem vil du feks. ha inn for Ramberg? Røn?


Kunne jo spilt med Toth eller Hoås og hatt Kvisvik på midten!
Var nok det Kanogvetalt tenkte på også..

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 12 aug 06, 16:43
Opprinnelig postet av ffkmufc
Opprinnelig postet av Snæbbis
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Overaskende hvis Eggen velger 4-4-2. Han her jo sverget til 4-3-3/4-5-1 i hele denne sesongen. Det var jo kun under Drillo sist sesong at FFK tidvis spilte 4-4-2. Ellers har de vel ikke gjort det siden -04 sesongen. Pga manglende defensiv jobbing fra Brenne og Ramberg har FFK kommet i mindretall på midtbanen i nesten alle kampene til nå i år. Med en midtbane spiller mindre blir det neppe bedre. Enda mer overaskende hvis han da velger Tarik og Kvisvik som spisser. Kan ikke se hvordan de skal kunne stå opp mot LSK sitt sterke forsvar og defensive midtbane. Overasket over at PAC spiller i stedet for Multe Miika. Sist men ikke minst overasket over at Ramberg spiller mot et lag som LSK.

Skal bli spennede å se hvordan den nye bakre fireren fungerer. Om det skulle funke bra vil de fortsatt være avhengige av at Brenne og Ramberg jobber defensivt.


Svært så overrasket du var da. hvem vil du feks. ha inn for Ramberg? Røn?


Kunne jo spilt med Toth eller Hoås og hatt Kvisvik på midten!
Var nok det Kanogvetalt tenkte på også..


Nei, nå lar vi Hoås og Toth sitte på benken... Hoås skulle jeg gjerne sett på tribunen...og nei...hoås kommer aldrig til å slå igjennom i FFK...dessverre...og det hjelper ikke med spilletid... han er bare ikke god nok...

---------------------------

Heia FFK


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 aug 06, 18:44
Det var da en voldsom depresiv innslag de hadde om FFK på Zebra nå i hvert fall, selv flotte scoringer ble jo spilt med depresiv musikk i bakgrunnen. Da kan det vel bare gå en vei oppover...

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 aug 06, 19:08
Endret: 12 aug 06, 19:10
Tarik ut med skade allerede, håper det ikke er alvorlig. Så ut som det var venstre håndledd som fikk seg en trøkk.

Flere enn meg som syns det er rart Hornseth var den som kom inn? Vel, kan jo hende han har noe å fare med ennå, men virkelig likevel veldig rart...

JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 12 aug 06, 19:32
Huff! Ikke bra detta. Tarik til sykehus, og 1-0 til LSK.

---------------------------

Marching on together!


kingleh

Juniorspiller

Ble medlem: 11 okt 03
Innlegg: 153

Lagt til: 12 aug 06, 19:48
Spilte ikke dag frode 90 min igår? også skal han spille idag igjen? hmm... jaja.

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 12 aug 06, 19:52
Opprinnelig postet av kingleh
Spilte ikke dag frode 90 min igår? også skal han spille idag igjen? hmm... jaja.


Så det tydelig at han var sliten...
Makan til tupp i cornerflagget skal mann lete lenge etter!!!
En ting er sikkert,kan ikke bare spille med Hornseth alene på topp,han har jo så absolutt ingen sjanse mot Rambekk og Kippe.. Få innpå Hoås.

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 12 aug 06, 19:53
De spiller jo plutselig bare langt og uinspirert mot hornseth, gi mannen markryper på fot i fart. Utrolig kjipt med Tarik Og oppå dette gikk det plutselig opp for meg at om vi som verste fall skulle rykke ned, så får ikke rekruttlaget lov til å rykke opp i 2.div.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


OJM

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 aug 05
Innlegg: 19

Lagt til: 12 aug 06, 19:53
IDIOTISK bytte av KTE.. 

At det går ann?

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 12 aug 06, 19:59
Håper virkelig at Tarik ikke blir langtidsskada, da må den spissen pinadø komme i morra.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 12 aug 06, 20:00
nok et idiotisk bytte. hoås...får bare håpe han overasker...

---------------------------

Heia FFK


Fattern

Juniorspiller
Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 96

Lagt til: 12 aug 06, 20:02
Endret: 12 aug 06, 20:02

Etter min mening et ganske merkelig bytte ved å sette inn Hornseth.  Blir enda mer ulogisk når Per Egil A. sier at de mulig tar ut Hornseth i pausen.  Setter nok en gang spørsmålstegn ved Eggens vurderingsevne.

---------------------------

... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3