Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Ham-Kam

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 8 5

JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 07 aug 06, 15:14
Opprinnelig postet av matkri
Synes i hvertfall ikke du skal kritisere en spiller for at laget han tidligere har spilt på har spilt en dårlig kamp! Du ville med andre ord ikke hatt Dudek i mål på FFK du da, ettersom Liverpool har tapt alle kampene de har hatt i oppkjøringa.. Blir feil spør du meg. Hver sin mening.. Er mer skeptisk til Staw i mål...
Jeg prøver ikke å kritisere Gerrbrand, jeg prøver kun å dempe forventningene til han. Tradisjonelt bruker FFK publikummet å skjelle ut spillere rimelig fort om de ikke svarer til de ofte urealistiske forhåpningene. Er det jeg forsøker å peke på :-). Håper virkelig at Gerrbrand er en solid forsterkning men om han ikke innfrir med en gang håper jeg han unngår gapestokken :-)

---------------------------

FFK og Leeds United


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 aug 06, 15:40

Det er kun 100 billetter igjen på hovedtribunen. Og det skal være solgt mellom 6000 - 7000 i alt klokken 15.00.
Blir spennende å se hvor mange som kommer.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 07 aug 06, 15:50
Opprinnelig postet av Patrioten

Det er kun 100 billetter igjen på hovedtribunen. Og det skal være solgt mellom 6000 - 7000 i alt klokken 15.00.
Blir spennende å se hvor mange som kommer.



Var der nede nå nettopp, og da var det visst bare 2 billetter igjen der..så bra folk begynner å trekke nedover mot stadion. Men tror desverre ikke det blir mer enn litt over 7000 der i dag. Men lov å håpe

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



brenne

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 04
Innlegg: 65

Lagt til: 07 aug 06, 15:59
Begynner kampen kl. 19.00??

---------------------------

Tenker på deg Dagfinn Enerly!!!


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 07 aug 06, 16:02
Opprinnelig postet av brenne
Begynner kampen kl. 19.00??
Avspark kl. 19:00 ja :-)

---------------------------

FFK og Leeds United


brenne

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 04
Innlegg: 65

Lagt til: 07 aug 06, 16:04
ok.. Takk

---------------------------

Forza FFK!


Konnerud

Knøttespiller

Ble medlem: 07 jan 06
Innlegg: 71

Lagt til: 07 aug 06, 19:34
Da var det visst 2-1 da;-)

---------------------------

Leve Godset og FFK


Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 07 aug 06, 19:55
Jeg har en bønn å komme med: Ramberg, SKYT  MANN!!!

Flere situasjoner som han kan fyra av! Har sett det samme gjennom hele sesongen. Når han kommer til en skuddmulighet fra 17-18 meter så skal han, på død og liv, slå den siste unødvendige passningen.

Ellers så synes jeg midtbanen slurver mye. Mange feilpassninger, mange av dem på egen midtbane på vei ut. Det skaper farlige situasjoner imot.

Tarik.. En mann(gutt) for fremtiden. Suveren type.


HenrikSolberg

Juniorspiller
Ble medlem: 25 okt 04
Innlegg: 122

Lagt til: 07 aug 06, 20:10
Skal en virkelig måtte ligge bak to spillere når keeper er lenger ut for å unngå offside? Slik Semb sier på TV2 Zebra nå... Slik jeg ser det skulle aldri det målet blitt annullert...

---------------------------

"Når han gamlingen i Trondheim kastet seg inn i manesjen igjen, så måtte jo jeg også!"


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 07 aug 06, 21:03
Tragisk. Bare tragisk. Har bare et ord - NEDRYKK

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 aug 06, 21:04

Er ingen tvil om at vi trenger en ny spiss, for det Toth og Hoås gjorde er utrolig.

Mener, at både Hoås som hadde den sjansenj i 1.omgang og minst sjanaen Toth, hvordan klarte han å bomme for åpent mål.


Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 07 aug 06, 21:11

Det er riktig som han sa. Det er offside hvis det er én eller færre spillere mellom vår spiller og dørlinja. Men at Ringberg ikke er med i spillet på den første scoringen synes jeg er helt på jorde. Ballen lander noen få meter fra han, plus at han tar noen steg etter ballen. Alle tror jo han skal ta ballen før han stopper opp. Klar offside mener jeg!!

Ganske skuffa nå. Veeeeldig mange feilpassninger. Og uten Piiroja har vi ingen luftstyrke. Vant vel knapt en hodeduell på alle frisparkene til kvisvik.

Grei kamp av Staw. Litt usikker i feltet. Hadde vel ikke store muligheten på målene.

Trenger en sjef på midtbanen. En som kan sette seg i respekt, imotsettning til de pinglene som løper der ute. Ramberg var vel ganske usynlig hele kampen.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 07 aug 06, 21:13
Endret: 07 aug 06, 21:14
akkurat kommet hjem fra ferien, trist å komme hjem til.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 07 aug 06, 21:15
Vi spiller powerplay i 80 minutter og klarer ikke å vinne!! Det syntes jeg er for dårlig..
Satt med en tanke at Abiodun ville ødelegge for oss,og jammen så gjorde han det
Artig at Tarik scorer i sin tredje kamp på rad,håper også at han gjør det mot Lillestrøm i neste kamp + at forsvaret kan fungere bedre enn det gjorde i dag!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 07 aug 06, 21:22
Dette var triste greier, som vanlig slippes det inn flere mål på slurv.

Det blir vår undergang, ingen tvil om det.


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 07 aug 06, 21:23
Dårlig...

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 07 aug 06, 21:29
Kamma vinner 2.omgang med 10 mann, det er for dårlig ass...

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 07 aug 06, 21:34
Kamma har 4 spisser som er bedre enn vår beste.........Ja, vi har hatt store spissmangler etter skandalesalget for ett år siden. Hadde vi hatt en Nannskog, Årst eller lignede hadde vi ligget på medaljeplass idag.........

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 07 aug 06, 21:42
Ja, dette var ille. Det er jo så mye å ta tak i her. Det er ikke bare gode spisser vi mangler. Skal bli godt å få tilbake Piiro i det minste. Er jammen usikker på hvor gode debutantene er og. Ihvertfall finnen.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 07 aug 06, 21:47
Dette var latterlig dårlig, skjønner ikke hva de driver med utpå der.

Forsvaret med trodseth og czvartek var katastrofe
Ramberg så ut som et lik som gikk utpå der
Noen som så toth/hoås fremme?


Holder de på sånn så blir det direkte nedrygg til adecco...Nå må de jaggu piskes

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»




Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 8 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24