Husk meg
Brukernavn
Passord

Bora forlater FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

geezerbutler

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 jun 06
Innlegg: 14

Lagt til: 30 jun 06, 10:47

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 jun 06, 10:53
Da er det bare å takke for alt han har gjort for klubben! Han var den som var vår viktigste spiller på høsten 2004 og har betydd mye for klubbens framgang! Synd han drar alt nå, hadde hatt bruk for hans rutine på høstsesongen! Skal bli spennende å se om vi får inn en god erstatter eller om vi må bruke vår nye ungarer på stopperplass. Lykke til videre Bora!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jun 06, 11:01
Kommer til å ha deg i mine tanker Bora... vi regnet med at dette ville skje... lykke til

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


knaggen

Knøttespiller

Ble medlem: 19 apr 06
Innlegg: 74

Lagt til: 30 jun 06, 11:05
Da er det bare og ønske lykke til videre..!

Jeg håper ikke FFK slipper Bora uten å ha en skikkelig erstatning så godt som klar..?
Og da regner jeg ikke den nye ungareren som en skikkelig erstatning!
Vi skulle jo forsterke forsvaret - ikke omvendt....

---------------------------

Øvre halvdel 2006 !


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 30 jun 06, 11:22
det har jo lagt i korta i 2 måneder at bora skulle forsvinne på sommeren.
For FFK nå er dette ikke noe tap, hans prestasjoner de siste halvannet året er lang unna hva han leverte  1. halvår. 

Takk for at du reddet ffk for 2 sesonger siden, lykke til videre, 
Det  kan hende at et klubb bytte er det som skal til for at han kommer tilbake til godt gammelt slag..

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 30 jun 06, 11:25
Endret: 30 jun 06, 11:26
Dette kom jo ikke som noen bombe. Da kan det jo også hende at denne ungareren vil være en kortsiktig løsning som midtstopper, i tillegg til backup på venstreback. Det er ikke sikkert at FFK klarer å finne en erstatter for Bora de første ukene. Kan jo også hende at de har en klar. Skal bli spennende å se de neste dagene.
Mener det var fornuftig av FFK å slippe spilleren nå. Hanvirket ikke særlig motivert den siste tiden. Dessuten tror jeg at han har null og niks respekt for KTE. Grunnen til at han mistrivdes under Drillo var nok at det var et strengere regime.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jun 06, 11:30
Endret: 30 jun 06, 11:35

Steinar. Bora, Christian og snart Lars. ikke at umulig at han er historie i løpet av dagen.
Dette er med å frigjør penger i lønnsbudsjettet,slik at vi har råd til fler nye spillere.


FFK er vel ikke akkurat den beste klubben til å ha nye spillere til å overta ummidelbart, her tar ting tid og som regel blir erstatteren dårligere enn den vi hadde, så tror ikke vi skal ha de høyeste forhåpningene om noen stor profil til oss.



Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 jun 06, 11:38
Bora Zivkovic ut og Tamas Szekeres inn. Da har vi plutselig ikke noe mer bredde i forsvaret likevel. Hvis Blixt i tillegg forsvinner så er vi én spiller i minus. Håper Eggen holder sine ord og skaffer ytterligere 1-2 forsterkninger i forsvaret før sommeren er over. Det kan vi trenge utover høsten.

Men som andre har sagt; dette kom ikke som noen bombe. Likevel litt trist for Borah ar vært en bauta i forsvaret og en viktig spiller for oss.  Jeg håper han spiller mot Lyn og blir møtt med stående applaus. Han var en av våre aller viktigste spillere høsten 2004 da vi overlevde i Tippeligaen.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 30 jun 06, 11:41
takk  "får" alt Bora!!!!    du har min fulle respekt og jeg forventer at TIFO gjengen kommer til å ha noe på lur søndag. det fortjener du ihvertfall

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jun 06, 11:59
Endret: 30 jun 06, 11:59

Hvor mye tror dere vi fikk for Bora? Eller har de gitt han bort som de gjør med spillerne våres?
Kanskje glad til, for få å 400-500.000 kroner mer i lønnsbudsjettet til andre spillere, for han fikk vel såpass i lønn?

Kontrakten i Velje var forrøvrig på tre år


innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 30 jun 06, 12:29
Endret: 30 jun 06, 12:30
Opprinnelig postet av Costanza
Bora Zivkovic ut og Tamas Szekeres inn. Da har vi plutselig ikke noe mer bredde i forsvaret likevel. Hvis Blixt i tillegg forsvinner så er vi én spiller i minus. Håper Eggen holder sine ord og skaffer ytterligere 1-2 forsterkninger i forsvaret før sommeren er over. Det kan vi trenge utover høsten.
Det er vel p.g.a. Bora at Szekeres ble hentet inn tenker jeg. Han har sikkert lite med de nye forsterkningen i forsvaret det har vært snakk om. Så vi venter i spenning på nye ansikter

---------------------------

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet.


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 30 jun 06, 15:29
Takk for alt Bora, og lykke til i Danmark... Nå får vi se hva Mr. Eggen gjør nå da, han har lovet oss to forsvarsspillere og en spiss... hmmmm

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jun 06, 15:55
Endret: 30 jun 06, 15:56
Opprinnelig postet av Costanza
Bora Zivkovic ut og Tamas Szekeres inn. Da har vi plutselig ikke noe mer bredde i forsvaret likevel. Hvis Blixt i tillegg forsvinner så er vi én spiller i minus. Håper Eggen holder sine ord og skaffer ytterligere 1-2 forsterkninger i forsvaret før sommeren er over. Det kan vi trenge utover høsten.

Men som andre har sagt; dette kom ikke som noen bombe. Likevel litt trist for Borah ar vært en bauta i forsvaret og en viktig spiller for oss.  Jeg håper han spiller mot Lyn og blir møtt med stående applaus. Han var en av våre aller viktigste spillere høsten 2004 da vi overlevde i Tippeligaen.



Lars er fristilt i følge http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=444

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 30 jun 06, 16:26
Takk for tiden i FFk, Bora.
For meg har du vært et anker i forsvaret sammen med Rajo.
For meg var du den selvskrevne kaptein etter at Ringberg blei  " vraket" og  Dagfinn så sørgelig skadet.
At Eggen vraket deg med store bokstaver etter en /to svake kamper sa for meg mer om Eggen enn deg,
Forsto også hvorfor du sa fra deg kapteinsbindet, men vil ha med når de har en trener som ikke har tillit til deg.

Ønsker deg lykke til, og ønsker deg fortsatt noen gode fotball år i Danmark, du finner helt sikkert en trener som gir deg større tillit.

Så over til Eggen som har handlet inn Tronseth Og Tamas, forsterkninger etter Bora, nei.
Jeg forstår lite, men det er kanskje ikke meninga heller.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 30 jun 06, 16:33
Det er litt synd Bora drar men som nevnt kom det ikke som noen bombe, han har også vært en skygge av seg selv en stund.
Husker godt hvordan laget forandret seg totalt etter vi fikk Bora + noen andre da, det var tider det

Lykke til videre ...

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 30 jun 06, 16:57
Takk for bidraget Bora! Du har gjort en kjempe jobb! Lykke til videre!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 30 jun 06, 17:19
Takk for innsatsen - og lykke til i ny klubb, Bora!

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 30 jun 06, 19:17
Tusen takk for alt du har bidratt med, Bora.
Kommer aldri til å glemme da Bora stod på scena i Stavanger og "signerte" en kontrakt med FFK :P

---------------------------

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 30 jun 06, 19:23
Lykke til videre,Bora!!
Håper du får en verdig slutt på Fredrikstad stadion

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 01 jul 06, 00:34
Takk for alt bora

Uten innsatsen din i høstsesongen 2004 så ville aldri ffk beholdt plassen i tippeligaen, du spillte stort sammen med piroja bak der 

Lykke til vidre i karrieren, håper du kan avslutte med 3 poeng mot lyn

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»




Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3