Husk meg
Brukernavn
Passord

Molde-FFK kamptråd

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 9 8

jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 13 mai 06, 20:01

Send Eggen opp til Trondheim igjen. Han har ingenting å vise til verken med FFk eller noe annet lag.
Han må være en utrolig dårlig motivator.
Nå spiller de like dårlig som de gjorde i lange tider ifjor. 
Det virker for meg at Eggen ikke får frem det beste i spillerne. Det hjelper ikke å gjøre det en gang iblant.
Så istede for sende noen spillere ut så dropp treneren!!!!!!!

---------------------------

jorhan


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 13 mai 06, 20:02
Endret: 13 mai 06, 20:03
Hoder må rulle, og høili må kontaktes, nå driiiiiiter jeg i hvem som ikke får ha hevet hode eller ikke..nye spillere trengs og en mann kan fikse det med pengene....

Eggen, vær stor nok til å trekk deg...dette duger bare ikke...

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 13 mai 06, 20:03
For en tafatt gjeng.... innsats er mangelvare. I dag var Brenne den med minst innsats av dem alle. Han gidder jo ikke å prøve en gang. Nei, dette var forferdelig. Molde var bedre enn oss i alle ledd og situasjoner. FFK savnet tydeligvis en Ramberg på midten. Tronseth bommet gang på gang mot Friend. 
FFK klarer visst aldri å spille 2 bra kamper på rad...
Blir mye frustrasjon sånn rett etter kampen... men nå er jeg skuffet

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 13 mai 06, 20:05
Noen som har noen forslag til Stabæk-kampen? I dag var forsvådt alle dårlige.. men er det noen steder hvor det er aktuelt med bytter? En mulighet er jo å la Hoås spille fra start etterhvert. Men i de minuttene jeg så ham i dag (før FXT valgte å spare meg for mer lidelse ved å gjøre skjermen svart...) gjorde han ikke så mye av seg, synes jeg. Så er spørsmålet om Tronseth bør få fornyet tillit. Han var vel ikke så mye mer ræva enn de andre i dag, men innbiller meg at Bora ikke ikke hadde laget et likte amatørmessig straffespark. Hele kroppsholdningen til Tronseth var jo rettet mot spilleren, og ikke mot ballen i det hele tatt. Et sted det uansett blir bytte er jo i mål, og kanskje er Rami litt på vei til VM allerede. Var vel ikke direkte medskyldig i noe, men synes han har stått sterkere før. Vel, så mange spørsmål... så få svar.... 

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 13 mai 06, 20:07
Opprinnelig postet av jorhan

Send Eggen opp til Trondheim igjen. Han har ingenting å vise til verken med FFk



Bare to opprykk?


Alvorlig talt folkens. I dag var vi helt 100% ræva, greit, men det betyr ikke at "hoder må rulle" og folk må sendes tilbake både her og der. Lag har spilt dårlige kamper før og kommet tilbake før. La oss ha litt perspektiv her.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 mai 06, 20:07
Ramberg kommer jo inn igjen, og jeg håper også at Kvisvik og Bora starter den kampen. Da trur jeg Are, Røn og Tarik går ut.

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 13 mai 06, 20:07
Synes det blir helt på trynet å rope på Eggens avgang. At han er en god trener og bra motivator har han vel vist ved å få laget opp et par divisjoner på like mange år... Tror ikke det er noen enkle forklaringer her. 

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 mai 06, 20:09
Det er helt klart ikke Eggen som må gå, han har vist at han duger. Trur heller spillerne må gå i seg sjøl, døm må jo værtfall vise innsats.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 mai 06, 20:09
Opprinnelig postet av jorhan

Send Eggen opp til Trondheim igjen. Han har ingenting å vise til verken med FFk eller noe annet lag.
Han må være en utrolig dårlig motivator.
Nå spiller de like dårlig som de gjorde i lange tider ifjor. 
Det virker for meg at Eggen ikke får frem det beste i spillerne. Det hjelper ikke å gjøre det en gang iblant.
Så istede for sende noen spillere ut så dropp treneren!!!!!!!


Nå er vi i gang ja...

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 mai 06, 20:11
vi kan trøste oss med 1 ting...  det er tett fra bunnen til 7 plass så

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 13 mai 06, 20:12
Opprinnelig postet av keiko99
vi kan trøste oss med 1 ting...  det er tett fra bunnen til 7 plass så


Idag er ikke det nok til å trøste meg nei..

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 13 mai 06, 20:12
terningkast 1 til alle på laget... Vi trenger forsterkninger som kan prestere jevnt over hele tiden...

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


Ixnay^

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 73

Lagt til: 13 mai 06, 20:27
Uffa meg dette var forferdelig :(

Folk er forvilte nå og sier mye får håpe tv2 nettavisen har lært og ikke lager en sak på noe som blir skrevet her nå da.. De må skjønne at etter etter en slik elendig kamp er supporterne skuffet!

Vel til kampen, 4-0 det SUGER! Det skal jo ikke være mulig. Nå må noe skje, det kan ikke ærlig talt være meningen at vi skal kjempe i nedrykkstriden i år igjen? Har vi ikke fått nok av det nå! INGEN av de andre lagene finner seg i tilstander som vi har her! Hadde dette skjedd i andre lag, med kamp i nedrykkstriden år etter år ville det fått konsekvenser for noen!

---------------------------

Mine tanker til Enerly!

FFK supporter midlertidig bosatt på sørlandet


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 13 mai 06, 20:36
Det er så synd at vi år etter år skal ligge nederst på tabellen og sloss for å overleve.
Likevel henter vi inn middelmådigheter og kaller det forsterkninger. 
Slike kamper som dette viser egentlig hvor gode vi er. Faen Eggen, skjerp deg.

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 mai 06, 20:36
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av jorhan

Send Eggen opp til Trondheim igjen. Han har ingenting å vise til verken med FFk eller noe annet lag.
Han må være en utrolig dårlig motivator.
Nå spiller de like dårlig som de gjorde i lange tider ifjor. 
Det virker for meg at Eggen ikke får frem det beste i spillerne. Det hjelper ikke å gjøre det en gang iblant.
Så istede for sende noen spillere ut så dropp treneren!!!!!!!


Nå er vi i gang ja...
selv om veien ikke er lang som jeg sa så vil jeg huske eggens ord at han var lei å kjempe i botten.. det er der vi er nå... huff å huff.. veier opp er ikke lang, men den kan fort bli det

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 13 mai 06, 20:37
Hva har Eggen å vise til som tippeligatrener??? det er det eneste som teller.
Hjelper ikke hvor mange lag han har fått opp i TL når det stort sett er ræva når de er der.
FFK har slitt i sumpa i 2 sesonger og er på god vei inn i sin tredje sumpesesong.
Det bor så mye i laget så hvorfor får ikke Eggen det ut over en lengre periode. Det hat vært for lite utvikling sett ifra fjor.
Kanskje på tide med noe nytt?

---------------------------

jorhan


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 13 mai 06, 20:40
I dag var jo forsvaret HELT på bærtur.. At vi ikke klarer å skape noe forover er jo kjent. Nei, vi MÅ ha en klassespiss til sommeren. Bare synd at vi må gjennom en vår-sesong føre FFK-ledelsen våkner.... På tide å bytte ut folk der, som vet at man forsterke laget både forover og bakover FØR sesongen starter...

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 mai 06, 20:46
på tide at vi kansje går tilbake 4-4-2.. spilte bra vi da...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 13 mai 06, 20:59
blir nok slik utover i sesongen også. ffk kommer til å gjøre enkelte gode kamper, men er ikke stabile nok til å holde et høyt nivå over tid.
moldekampen var den første av 5 kamper vi nå skal igjennom, og som er de antatt letteste motstanderene. dette er kamper vi til sammen bør ta minst 10 poeng i, for å henge nogenlunde med ved halvspilt sesong.
ser de samme tendensene som de to foregående årene.

---------------------------

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 13 mai 06, 21:13
Endret: 13 mai 06, 21:16
Merkelig åssen gutta klarer å spille dårlig mot lag som kjemper på samma nivå som oss,mens de spiller godt mot lag som har ambisjoner om medalje...

Er egentlig slike kamper som dette vi skal ta poeng for å henge med,men det virker nesten som om de tar for lett på det!!(Tanke på HamKam og Molde kampen).
Håpe på en bedre innsats av gutta til tirsdag,virker som om vi er avhengig av 3 poengere hjemme..

Huff,ser jaggu ut som om Tromsø slår RBK også

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 9 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24