Husk meg
Brukernavn
Passord

Kvisvik - Om sine lagkamerater

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 04 mai 06, 14:39

Vet ikke om denne har vært oppe før, men bør vel lyse i ei lampe når Kvisvik sier at Bora er den som trener dårligst.
Er det dette som er grunnen til at Bora ikke spiller om dagen?

http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/offside/article609902.ece

Dette bekrefter noe av det jeg har hørt fra andre hold...men forhåpentligvis er dette bare ren sprøyt?


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 04 mai 06, 14:43
Opprinnelig postet av Oslo

Vet ikke om denne har vært oppe før, men bør vel lyse i ei lampe når Kvisvik sier at Bora er den som trener dårligst.
Er det dette som er grunnen til at Bora ikke spiller om dagen?

http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/offside/article609902.ece

Dette bekrefter noe av det jeg har hørt fra andre hold...men forhåpentligvis er dette bare ren sprøyt?



Da vil jeg si det lyser særdeles dårlig dømmekraft av KTE i og med at Bora ble utnevnt til
kaptein...

---------------------------

Jeg kjenner jeg begynner å bli mindre og mindre tolerant overfor mennesker som til enhver tid vet best, men som når alt kommer til alt faktisk ikke vet noe som helst...


God bedring Enerly


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 mai 06, 14:57
Dette var vel i forbindelse med et intervju med kamera til stede, da fikk vi et større inntrykk av det hele var humoristisk vinklet, tror ikke vi skal ta alt Raymond sier som fakta

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 mai 06, 15:26
så er den noe gammel så dem kan ha forandret seg..

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 04 mai 06, 15:29
Ja, la også merke til at den var 1 mnd. gammel, men noe må det jo være i det siden Bora ikke får tillitt?

Eller er det andre grunner? Det er jo i utgangspunktet litt oppsiktsvekkende å benke en kaptein.....

Får håpe han kommer sterkere tilbake!

DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 198

Lagt til: 04 mai 06, 15:33
"Først ut er Fredrikstads Raymond Kvisvik som etterpå var litt usikker på om det var så lurt å si at en råsterk finne er den dummeste på laget". Når ble raio finsk? er ikke han fra estland? Det var en leif!

---------------------------

Tid Er Penger, Penger er makt, ergo; tid er lik MAKT - AJG - En stor filosof


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 mai 06, 15:33
Opprinnelig postet av Oslo
Ja, la også merke til at den var 1 mnd. gammel, men noe må det jo være i det siden Bora ikke får tillitt?

Eller er det andre grunner? Det er jo i utgangspunktet litt oppsiktsvekkende å benke en kaptein.....

Får håpe han kommer sterkere tilbake!
Bora har nok ikke slått til og ser du på are så har han faktisk gjort det så bra at vi har ikke savnet bora.. Så har bora gitt fra seg kapteinsbinnet så om han blir lenge benket er han bare en X-kaptein nå da.. (fleipet litt der)  Så håper jeg bora kommer tilbake..

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 mai 06, 15:36
Får håpe det er Bora som hever seg og ikke Are som senker seg da.

Ixnay^

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 73

Lagt til: 04 mai 06, 23:29
Endret: 04 mai 06, 23:33
Når begynte vi å ta det tv2 nettavisen sa for god fisk? Etter hva de skrev basert på ett innlegg her er det klart ting må taes med en klype salt

Men denne repotasjen er det jo en fleipete tone over på et vis..

---------------------------

Mine tanker til Enerly!

FFK supporter midlertidig bosatt på sørlandet



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24