Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-Vålerenga

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 07 mai 06, 23:38
jada... Deilig.. Toth er bare helt kung

Ikke bare krigern med ballen rundt seg, men å se en spiss løpe/jage forsvarerne når de har ballen hele tiden.. tok jo flere 100m løp for bare å jage ballfører! Det er deilig å se, virkelig en spiller som jeg har fått sansen for..

TAKK FOR AT DU FIKK TOTH TIL KLUBBEN DRILLO 

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 07 mai 06, 23:43
Gratulerer med seieren alle sammen!
Detta var ille gøtt! :D

---------------------------

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 08 mai 06, 00:12
Klanen skal ha for at de klarer å se positivt på ting - jeg lo godt da de på slutten av kampen begynte å synge "vi var i hvert fall heldige med været".

---------------------------

Ære være Plankebyen


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 mai 06, 00:17
Opprinnelig postet av smarkuss

Fotballmagasinets sak:

http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=3059&title=Fredrikstads_første_trepoenger.



Bra skrevet det der
Alle guttane presterte godt idag.. det må jeg si, Bora skal få det vanskelig med å ta tilbake plassen sin fra Are Tronseth.. mihaly toth scorte idag og jeg tror han blir en goalgetter... Brenne meget god, Ramberg meget god, tarik og toth meget gode.... glimrende fornøyd med kampen idag, og som jeg har sagt  tidligere her, så var Plankehaugen meget gode idag =) bra liv og stemning på stadion =)
Grattis med seieren folkens, dette var fortjent og jævelig herlig

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 mai 06, 11:04
Nå får jeg være den som heller kaldt vann i hodet på dere. Det var nemlig etter knallkampen mot RBK i fjor at vi begynte nedturen. Får ikke håpe det gjentar seg denne gangen.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 08 mai 06, 13:01
Endret: 08 mai 06, 13:47

På en dag hvor vårsola skinner fra skyfri himmel, FFK er verdensmestere, Bertie har blitt pappa og livet er ille bra hadde det vært deilig å slippe dommedagsprofetier, konspirasjonsteorier og sure oppstøt. I dag vil jeg vil jeg bare være - fordi jeg er så forbanna glad. 

Greit nok at Østfoldinger er nøkterne og pessismister av natur, men kan vi ikke for en gangs skyld bare nyte øyeblikket og være stolte av laget vårt uten å rulle oss inn i nedrykksparanoia og vonde minner fra tidligere sesonger. De færreste tror vel at ting kommer til å gå av seg selv fremover, eller at plassen på noen som helst måte er sikret. Men i dag, akkurat i dag, er vi best.

Men for all del, Rune Haugen, hell så mye kaldt vann du vil. Håret tørker i vårsolen allikevel.

---------------------------

Ære være Plankebyen


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 08 mai 06, 17:01
Moro med en sånn kamp. Toth viser med den scoringa hvilken goalgetter han er, han bare skal ha ballen i mål. Moro å se på. Gøy at også Tarik Og Brian var veldig gode i går, skal bli moro framover nå..

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 08 mai 06, 18:28
Blir en tung analyse for Drillo dette! he,he

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 08 mai 06, 18:30

Foreløpig er Piiroja,bertelsen og Tarek på rundens lag på TV2 så jeg nå på zebra kanalen

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 08 mai 06, 18:43
noen som har vært inne på vpn.no idag??  "ja til streik" .. morsomt

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 mai 06, 22:21
Opprinnelig postet av Per Egil

På en dag hvor vårsola skinner fra skyfri himmel, FFK er verdensmestere, Bertie har blitt pappa og livet er ille bra hadde det vært deilig å slippe dommedagsprofetier, konspirasjonsteorier og sure oppstøt. I dag vil jeg vil jeg bare være - fordi jeg er så forbanna glad. 

Greit nok at Østfoldinger er nøkterne og pessismister av natur, men kan vi ikke for en gangs skyld bare nyte øyeblikket og være stolte av laget vårt uten å rulle oss inn i nedrykksparanoia og vonde minner fra tidligere sesonger. De færreste tror vel at ting kommer til å gå av seg selv fremover, eller at plassen på noen som helst måte er sikret. Men i dag, akkurat i dag, er vi best.

Men for all del, Rune Haugen, hell så mye kaldt vann du vil. Håret tørker i vårsolen allikevel.



Jeg måtte bare. Vi må ikke fly for høyt heller da. Selvfølgelig suger jeg også på denne karamellen. Har sett kampen på TV2 Zebra også, så nå er jeg fornøyd. Men nå er det kampen mot Molde som gjelder.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 08 mai 06, 23:25
spillerbørs!og hvorfor ikke bruke høye karakterer når gutta leverer sin nest beste kamp i TL på 3sesonger?(rbk bedre grunnet effektiviteten, eide vif i 90min, mot rbk var vi dårlig et lite kvarter i 2omg)

shaaban  5   knapt noenting å gjøre. kanskje litt feilplassert på vifs mål,men her har forsvaret hovedskylden.

pac   6     vårt svakeste punkt? neppe!!vært bunnsolid gjennom hele sesongen. feilfri defensiv, kan bidra enda mer offensivt. 

piiroja  8 FANTASTISK!!elsker den mannen!!!lojalitet,innsats,raio virkelig VIL vinne kamper for og med FFK!!min favoritt spiller!!

tronseth  6 hadde ingen problemer med vifs spede angrepsforsøk, dog litt slurvete med kula. uansett er han nå et klart 2valg!(bak raio?

bertelsen  6   solid innsats, fine dødballer, kommer til farlig innlegg,full kontroll defensivt.

ramberg  8BB beste kamp i FFK trøya noensinne...fortsetter han på det nivået ønsker selv jeg ramberg videre med i FFK. spilte skjorta av vifs midtbane. vant dueller, nydelige pasninger kombinert med de enkle. kun et minus:hvordan er det mulig å bomme på den sjansen??!!huttitu!

brenne  6  spilte seg klart opp i 2omg, men simen har enda mer å gå på. herlig innsats ved 2-1målet,løper mye

bjørkøy   6 utrettelig jobbing!!en arbeidsmaur!god til å skjerme ballen, en av lagets viktigste spillere selvom han får lite spalteplass i avisene. virkelig et kupp å hente han fra hønefoss ifjor!

tarik  7  herlig offensiv innstilling! lekne finter kombinert med dødelig fart, skyter bra med begge ben og posisjonerer seg glimrende!

west  6  i 2omg var det virkelig sprut over amerikaneren! herlig brian! jobber og sliter kampen igjennom,på vei mot storformen

toth  7  glimrende innsats kampen igjennom!!vi har manglet den aggressiviteten på topp med hoås/west/wiig. når motstanderen har ballen starter forsvarsjobbingen på topp, der gjør toth en sinnsykt bra jobb. samt god til å holde på ballen, fine touch, kanskje vil han score flere mål utover i sesongen?


godt å se at hoås får et bra innhopp. herlige finter og innlegg som førte til en gigant sjanse. spiller med selvtillit når resten av laget presterer. problemet til flere av gutta er at få av de står frem under motgang, gode sammen, dårlige sammen- her har FFK noe å jobbe videre med.





---------------------------

FFK på øvre halvdel!


Easterndrilling

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 mai 06
Innlegg: 17

Lagt til: 09 mai 06, 10:50
Opprinnelig postet av bateman

ramberg  8BB beste kamp i FFK trøya noensinne...fortsetter han på det nivået ønsker selv jeg ramberg videre med i FFK. spilte skjorta av vifs midtbane. vant dueller, nydelige pasninger kombinert med de enkle. kun et minus:hvordan er det mulig å bomme på den sjansen??!!huttitu!


Nå gjenstår det å se om vi for beholde han. Fortsetter denne formstigningen er jeg redd  andre lag vil fatte interesse for Ramberg, men skrev han ikke ny kontrakt nå nylig? Ett eller to år?


Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3