Husk meg
Brukernavn
Passord

To offensive vingbacker - et must for fremtidens FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 07 nov 05, 19:45
For et løft FFK fikk etter at Schwartcek (eller noe slikt) spilte seg inn på laget på senhøsten. Kan noen sørge for at han skriver under for FFK på nytt ?  Den mest undervurderte spilleren i FFK`s a-stall påstår jeg. 
Leverer alltid topp innsats, setter fart på høyresiden, er dønn lojal. Hva mer kan man ønske seg enn han og Ringberg tilbake ?

Oppfordring til FFK: Let ikke etter nye høyrebacker, kun et alternativ dersom skade!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 nov 05, 20:49
Opprinnelig postet av b-tribunesliter
For et løft FFK fikk etter at Schwartcek (eller noe slikt) spilte seg inn på laget på senhøsten. Kan noen sørge for at han skriver under for FFK på nytt ?  Den mest undervurderte spilleren i FFK`s a-stall påstår jeg. 
Leverer alltid topp innsats, setter fart på høyresiden, er dønn lojal. Hva mer kan man ønske seg enn han og Ringberg tilbake ?

Oppfordring til FFK: Let ikke etter nye høyrebacker, kun et alternativ dersom skade!
Aldri mere ringberg..  pål Andrè Czwartek vil nok legge opp slik jeg har skjønt på hans utalese for en liten tid tilbake

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


brenne

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 04
Innlegg: 65

Lagt til: 07 nov 05, 21:14
Og dessuten er jo Czwartek 30 år.. Og det er jo snakk om fremtiden.. Løp og kjøp en ny høyreback!!

---------------------------

Tenker på deg Dagfinn Enerly!!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 07 nov 05, 21:47
Det siste jeg leste var at de skulle vurdere å gi Pål lengre kontrakt.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 07 nov 05, 22:28
Endret: 07 nov 05, 22:29
uansett om vi henter inn en ny hback eller ei ønsker jeg å se pål andre i minst 2nye år. han er klart bedre enn blixt, og alderen har liten betydning når han er så rask som han er. keeper,stopper,et par midtbanespillere bør prioriteres!men om mulig sier jeg JA TAKK til ny hback, såfremt man ikke henter vrakgods.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 07 nov 05, 22:40
Tror ikke Czwartek er løsningen på en  høyreback  plass..  Han ble jo runda av Stefan Bärlin så og si hele kampen mot Start, han er ikke plasseringssterk nok.. Hadde vært gøy å sett Morten Morisbak Skjønsberg i FFK-drakt, han er vel høyreback? Men tror ikke Stabæk slipper han nå..

---------------------------

If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 07 nov 05, 22:43
Endret: 07 nov 05, 22:44
skjønsberg er en coming man på hback. har nevnt han titt og ofte, men å kjøpe fri en U-21 spiller fra nyopprykkede stabæk har jeg ingen tro på...

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 07 nov 05, 22:49
Nei, det skal godt gjøres

---------------------------

If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 07 nov 05, 22:59
Opprinnelig postet av bateman
skjønsberg er en coming man på hback. har nevnt han titt og ofte, men å kjøpe fri en U-21 spiller fra nyopprykkede stabæk har jeg ingen tro på...


Men til neste år derimot! Når stabæk har rykket ned og gått på et nytt underskudd så stort som bare det norske forsvaret kan matche, da er vi der og snapper opp backtalentet deres! Mohahaha...

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 08 nov 05, 08:33
er ihvertfall FFK i forhandlinger med Czwartek om en kontrktsforlengelse.
Jeg syns dette er positivt siden jeg har veldig sansen for Czwartek, men håper fremdeles at FFK handler inn en høyreback som vil være ett klart førstevalg.

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 08 nov 05, 09:29
Er det noen som vet hvordan FFK arbeider? Hva slags oversikt har klubben på spillersiden i Norge / Norden? Har vi et speiderkorps eller går alt via skrytevideoene til agentene?

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 08 nov 05, 11:28
Czwartek er klart bedre defensivt enn offensivt. Som vingback er nok ikke PAC mitt førstevalg, siden han er såpass svak offensivt. Defensivt, derimot, er PAC nærmere mitt førstevalg. Han er god nok til å bli tilbudt ny kontrakt, IMØ.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 08 nov 05, 11:47
Finner man en allsidig midtbane spiller alà Bjørkøy som også kan spille back eller kan vil det kanskje være en løsning.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3