Husk meg
Brukernavn
Passord

har aafk eller glimt spillere av interresse?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 02 nov 05, 11:23
aafk:

keeper ADIN BROWN. fantastisk keeper!den beste i TL i mine øyne. men nå må det snart vedtas om vi skal satse på costarica guttene eller ikke. regner med at han ikke har norsk statsborgerskap(synd!

spiss/flanke LASSE OLSEN. ekstremt hurtig. målfarlig. veldig god for aafk i høst. kan være et godt alternativ på både flanken og på topp.

glimt:

både KRISTOFFER PAULSEN og TROND OLSEN er snappet opp av henholdsvis start og lsk. to telentfulle spillere som absolutt kunne hatt en betydning for oss.

utenom det er det ikke mye bra i glimt...

eventuelt molde:

stopper MARCUS ANDREASSON har erfaring og vil være et godt alternativ til bora og piiroja hvis vi ikke henter lindstrøm på permanent basis. 

midtbanespiller DANIEL BERG HESTAD hadde jo rett og slett vært et kupp!men han avslutter vel karrieren i molde?

spiss ROB FRIEND. knallsterk spiss. viser sitt potensial med meget godt spill for molde i sin første sesong i TL. samt at molde kom tredje sist. vil gi god konkurranse til hoås.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


brenne

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 04
Innlegg: 65

Lagt til: 02 nov 05, 13:43

Som tidligere sagt så synes jeg at også Stian Ohr i Molde hadde vært bra.. Han har jo vist seg å være en viktig brikke i Molde, og i høst har han jo til tider spilt glimrende!! Ellers veldig enig..

---------------------------

Tenker på deg Dagfinn Enerly!!!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 02 nov 05, 14:04
Endret: 02 nov 05, 14:04
Når man ble kvitt Risholt trenger man vel ikke hante en som er enda verre til å furte. Ikke noen humørspreder akkurat.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 02 nov 05, 14:10
jge ønsker meg rob friend jeg, men han går vel ikke pga utenfor EU kvota?! eller?

---------------------------

Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 02 nov 05, 14:34
Lasse Olsen kan vel tenke seg hjemover snart,
ër jo oslo-gutt.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


FFK rulær!!

Juniorspiller

Ble medlem: 05 aug 05
Innlegg: 94

Lagt til: 02 nov 05, 15:08

stian ohr bør vi hente fra molde(hvis vi skal ha noen derfra)

---------------------------

ekte ffk supporter;)


ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 02 nov 05, 15:37
Endret: 02 nov 05, 15:41
Kan nevne at det er klubber som er interessert i McDonald og Garro, mulig en av de eller begge kan bli leid ut etter hvert.. Garro har ikke fått noe Tippeligaspill uansett.

Ang keeperplassen kan det se ut som det er en håndfull klubber i TL (FFK, Lyn, LSK, Start) som kjemper om et par keepere, med Thomas Myhre og Adin Brown som de beste, så det er hard konkurranse. Får vi ikke tak i Myhre er Adin Brown klart andrevalg på ønskelisten min ihvertfall.

Hvilken flanke spiller evnt Lasse Olsen på?

---------------------------

Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo), 2004


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 02 nov 05, 16:37
Lasse olsen er absolutt en spiller vi bør satse på! Det hadde vært glimrende.. Han er rask, sterk, kaster lange innkast og har gode avslutninger.. Han kan også spille både høyre midtbane og spiss.. En god spiller vi absolutt bør prøve å få napp på!

---------------------------

FFK i tykt og tynt, på FMV!


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 03 nov 05, 15:27
Lasse Olsen er helt klart en spiller som hadde vær noe for FFK ja...

Men om FFK henter inn Adin Brown så er det det samme som å si at man ikke satser på MacDonald.
Er ikke helt sikker på om jeg ville likt det selvom Brown klart hadde forsterket FFK.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 03 nov 05, 16:14
brown til fordel for mcdonald... ja takk! greit macki har vært ok de kampene han har fått prøve seg, men han holder ikke mål i TL enda, en mulighet er å låne han ut til en 1 div klubb, gutten trenger helt klart matching mot bedre motstand en 3 div, men jeg mener han ikke er noe TL spiller enda!

---------------------------

Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 nov 05, 16:38
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
brown til fordel for mcdonald... ja takk! greit macki har vært ok de kampene han har fått prøve seg, men han holder ikke mål i TL enda, en mulighet er å låne han ut til en 1 div klubb, gutten trenger helt klart matching mot bedre motstand en 3 div, men jeg mener han ikke er noe TL spiller enda!
Helt uenig.. fremtid bør tenkes ikke kun i morgen... nei til brown for mcdonald

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 03 nov 05, 16:48
Brown`s videre fotball karriere er uviss pga alle hodeskadene han har hatt. Beskjeden fra legene er at en skade til så må han gi seg.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 nov 05, 16:53
Endret: 03 nov 05, 16:54
Jeg ønsker ikke Lasse Olsen til FFK. Han blir tross alt 32 år om et par uker, han er ikke like rask som han var, han har vel ikke imponert så utrolig i Aafk. Husk det er lett å huske at han hadde noen dribleserier mot FFK, men utover det har han vel kun glimtet til i enkeltkamper. Han har kun vært i Aafk et halvt år, før det hadde han flere anonyme sesonger for Strømsgodset. Det han viste i høstsesongen nå er vel den siste knisten fra den kanten tror jeg. Da vil jeg heller se en ung spiller som har fremtiden foran seg.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 03 nov 05, 17:07
enig med ffk1903!!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 nov 05, 17:22
Har fortsatt tro på Mommo også jeg. Han er vel bare utleid ??

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 03 nov 05, 18:37
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
brown til fordel for mcdonald... ja takk! greit macki har vært ok de kampene han har fått prøve seg, men han holder ikke mål i TL enda, en mulighet er å låne han ut til en 1 div klubb, gutten trenger helt klart matching mot bedre motstand en 3 div, men jeg mener han ikke er noe TL spiller enda!
Helt uenig.. fremtid bør tenkes ikke kun i morgen... nei til brown for mcdonald

Enig med deg keiko, og uenig med deg fredrikstadpatriot. La Mackie slippe til i noen treningskamper, så litt TL og neste års cup så skal du se at du angrer. Gutten er ung, men kan ikke holdes tilbake på grunn av det. La han få litt erfaring og sett ham eventuelt på benken igjen hvis han ikke holder mål.

Gutten har talent og skremte vannet av Start-spillerne i juni i år med sine nydelige dribleferdigheter. Brown kan, som nevnt, fort ryke permanent pga av hodeskadene sine, og bør for all del ikke prioriteres foran Mackie.

---------------------------

Dagfinn Enerly i våre hjerter!


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 03 nov 05, 18:54
Støttes. Vi burde satse på unge talenter. Bare se på lagene som satser hardt på talenter. Lyn og Start. Det lønner seg.....

---------------------------

Fredd


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 nov 05, 19:00
Opprinnelig postet av Fredd
Støttes. Vi burde satse på unge talenter. Bare se på lagene som satser hardt på talenter. Lyn og Start. Det lønner seg.....

Start satser strengt talt ikke så utrolig mye på talenter... (dvs de som har spilt kamper) Dette er medieskapt blest. Husker at A.Scheie hadde et veldig godt innlegg i forumet her om dette. FFK hadde faktisk hatt både flere og yngre spillere på banen enn Start.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 03 nov 05, 19:32

AAfk har vel en glimrende spiller i Stian Johnsen!

Brattbakk og Runar Berg hos Glimt.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 03 nov 05, 19:43
stian johnsen.. seriøst?? var vel ikke fast på ålesund engang.. var en grunn til at han dro... 


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3