Husk meg
Brukernavn
Passord

Kapteinen som viser vei....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

karl_marx

Knøttespiller

Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 43

Lagt til: 26 sep 05, 00:23
rett ned i 1.div. 

Enerly har stått fram som en motivator og en skikkelig gladgutt de siste kampene, i tillegg skal vi ikke glemme den fantastiske innsatsen på banen. Der har han gått foran med enorm entusiasme og ferdigheter av en annen dimensjon! I tillegg tok han jo et skikkelig krafttak i denne kampen, hvor han gikk til angrep på en ålesundspiller og kastet han i bakken. Kanskje fribryting passer han bedre neste sesong? 
Alt i alt en meget verdig kaptein, som spiller med hjertet utenpå drakta, og ofrer liv og helse for klubben

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 26 sep 05, 00:25
Helt enig! Ironien er ikke overdrevet engang! Jeg SKAMMET meg over at laget jeg holder med har en kaptein, med den holdningen å innsatsen som Enerly viste idag! Men det er desverre ikke bare idag Nei, Enerly som kaptein: NO THANKS!

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 26 sep 05, 00:27
Enerly bør sporenstreks overlate kapteinsbindet til Simen Brenne

---------------------------

FFK og Reading FC!!!


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 26 sep 05, 00:32

Vel... Han er vel ikke mange hakkene bedre på den moralske biten desverre, pluss at han står jo over annenhver kamp.. Han må nok roe ned temperamentet mange hakk, selv om det nok vil gå utover spillestilen hans..


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 sep 05, 00:34
Opprinnelig postet av Biscuitman88
Enerly bør sporenstreks overlate kapteinsbindet til Simen Brenne
bra gutt.... la en kaptein som ikke klarer å spille vær kamp bli kaptein du..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 26 sep 05, 00:41
Brenne viser hvertfall litt innsats. Enerly var jo nesten ikke møkkete på drakta engang oppe på Alfheim!
Og med henhold til argumentet om at han ikke kan være kaptein fordi man ikke spiller hver kamp... Jeg går da ut fra at du er av den oppfatning at f.eks Roy Keane aldri burde vært kaptein for Manchester United..?? Eller Vieira for Arsenal..?? etc etc

---------------------------

Arve M. og Drillo UT!!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 sep 05, 09:33
Opprinnelig postet av Biscuitman88
Brenne viser hvertfall litt innsats. Enerly var jo nesten ikke møkkete på drakta engang oppe på Alfheim!
Og med henhold til argumentet om at han ikke kan være kaptein fordi man ikke spiller hver kamp... Jeg går da ut fra at du er av den oppfatning at f.eks Roy Keane aldri burde vært kaptein for Manchester United..?? Eller Vieira for Arsenal..?? etc etc
jeg bryr meg svært lite oppi man.u. eller arsenal i denne saken. poenget er at vi kan ikke finne på å ha en kaptein som ikke klarer å spille alle kamper..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 26 sep 05, 18:39
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Biscuitman88
Brenne viser hvertfall litt innsats. Enerly var jo nesten ikke møkkete på drakta engang oppe på Alfheim!
Og med henhold til argumentet om at han ikke kan være kaptein fordi man ikke spiller hver kamp... Jeg går da ut fra at du er av den oppfatning at f.eks Roy Keane aldri burde vært kaptein for Manchester United..?? Eller Vieira for Arsenal..?? etc etc
jeg bryr meg svært lite oppi man.u. eller arsenal i denne saken. poenget er at vi kan ikke finne på å ha en kaptein som ikke klarer å spille alle kamper..


Jeg bryr meg også særdeles lite om ManU og Arsenal, men du behøver ikke gjøre deg dummere enn du faktisk er. Poenget mitt er at Roy Keane har vært en meget god kaptein for ManU, selv om han ofte er suspendert eller skadet. Det bør ikke være noen grunn til at ikke Simen Brenne kan være kaptein. Han er hvertfall en som går foran med innstas - noe som ser ut til å ha vært mangelvare i lang tid.

---------------------------

Arve M. og Drillo UT!!!

http://www.opprop.no/opprop.php?id=mokkelbost


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 26 sep 05, 20:21
Opprinnelig postet av keiko99
jeg bryr meg svært lite oppi man.u. eller arsenal i denne saken. poenget er at vi kan ikke finne på å ha en kaptein som ikke klarer å spille alle kamper..


selv du må vel nå innrømme at salget av vår kaptein i sommer har bidratt i monn til situasjonen vi er i idag. en kaptein som aldri er/var skadet og alltid gav 100%. 



Drillo ut! 

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 sep 05, 20:52
Opprinnelig postet av GelderdEnd
Opprinnelig postet av keiko99
jeg bryr meg svært lite oppi man.u. eller arsenal i denne saken. poenget er at vi kan ikke finne på å ha en kaptein som ikke klarer å spille alle kamper..


selv du må vel nå innrømme at salget av vår kaptein i sommer har bidratt i monn til situasjonen vi er i idag. en kaptein som aldri er/var skadet og alltid gav 100%. 



Drillo ut! 
Nei.. salget av Ringberg er rett...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 26 sep 05, 22:19
Hvis du fortsatt i ettertid med fasiten i hånd mener det var rett å selge Ringberg. Ja, da er ikke 2+2= 4 heller.......... Samtidig er du totalt likegyldig til FFK og en kverulant med IQ som en humle..........

karl_marx

Knøttespiller

Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 43

Lagt til: 26 sep 05, 22:22
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hvis du fortsatt i ettertid med fasiten i hånd mener det var rett å selge Ringberg. Ja, da er ikke 2+2= 4 heller.......... Samtidig er du totalt likegyldig til FFK og en kverulant med IQ som en humle..........


er vel aldri noen som har påstått at Keiko er en rakettforsker???

du tællær ente alene

Knøttespiller
Ble medlem: 06 apr 04
Innlegg: 26

Lagt til: 27 sep 05, 00:28
Enig med deg karl marx.
med flotte uttalelser som: nå må alle begynne å forstå at vi ligger i nedrykksumpa blir jeg ikke så rent lite provosert
over uttalelsene hans, når han knapt har grønske på skjortsen etter endt match.

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 27 sep 05, 09:01
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av GelderdEnd
Opprinnelig postet av keiko99
jeg bryr meg svært lite oppi man.u. eller arsenal i denne saken. poenget er at vi kan ikke finne på å ha en kaptein som ikke klarer å spille alle kamper..


selv du må vel nå innrømme at salget av vår kaptein i sommer har bidratt i monn til situasjonen vi er i idag. en kaptein som aldri er/var skadet og alltid gav 100%. 



Drillo ut! 
Nei.. salget av Ringberg er rett...


Helt enig Keiko! Hvis du vil ha FFK ned i 1 divisjon...

Pondus

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 12

Lagt til: 28 sep 05, 15:14

Enerly er mer opptatt av håret enn å brette opp arma. Vinner jo aldri en duell og når i tillegg innlegga ikke funker er dessverre Enerly en middelmådig spiller også han... Vi solgte vår eminente kaptein til Ham-Kam hvor han har 4 mål og 5 pass hittill. Byttet med Tjukke Kvisvik og "Gerd Muller". Og ledelsen og trenerne later som om det ikke har skjedd og skal få opp humøret og fokusere fremover..HALLO??? Hva med selvkritikk? Mokkelbost og Drillo er så arrogante at det er en stor vits. Dessverre blir det 1 div til året om det ikke skjer et under...

Kaptein på FFK er det vel ikke så mange andre enn Brenne som er kapabel til i dag. Den eneste med topp innsats( kanskje sammen med Bertelsen?) i dagens mannskap...

Pondus

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 12

Lagt til: 28 sep 05, 15:18


Keiko må foresten være hjernedød som ikke kan inrømme at det var feil å selge vår tidligere kaptein. Har du ikke skjønt at dete er en katastrofe å rykke ned??


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24