Husk meg
Brukernavn
Passord

Ringberg, jeg bare lurer......

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 14 jul 05, 18:41
Hva i all verden er det som får dere til å reagere så sterkt på at Ringberg går? Jeg er helt enig med at Marcus har betydd alt for klubben, men må vi ikke gå viderer spør jeg. Er det ikke bedre at vi (klubben) får penger for ham, enn at han forsvinner gratis etter sesong slutt? Bare så dere vet det Marcus betyr mye for klubben, men kanskje vi får en spiss som scorer mål også i Toth?

Marcus hadde uansett ikke skrevet kontrakt med FFK etter denne sesongen, det har han jo sagt selv. Det er selvsagt noe dritt hvis han da velger Hamkam før FFK, men jeg respekterer ham hvis han vil det.

Så en oppfordring til alle her inne: ro dere ned, Marcus betyr ikke alt. Det kommer nye bra dager etter ham også.

Lykke til Marcus, uansett klubbvalg. Jeg respekterer deg uansett, du har vært konge her hos oss.

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


Fattern

Juniorspiller
Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 96

Lagt til: 14 jul 05, 20:33
Veldig enig i det du påpeker. Jeg har forsøkt å si dette i flere tråder tidligere idag. Det blir jo rene lynsje-stemningen fordi FFK selger en av sine spillere. "Hele" forumet ønsker både den ene og den andres hode på et fat.
Slik jeg ser av flere artikler i media idag, er det faktisk noe Ringberg ønsker selv. At han går til til en konkurrerende klubb og ikke minst "hat laget" Ham-Kam er vanskelig å svelge for mange. Nei, skjerp dere folkens, vil vil sikkert se andre spillere blomstre i FFK.
Det er mulig jeg får hele forumet mot meg, men jeg tros faktisk FFK kan bli bedre uten Ringberg...........

---------------------------

... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...


fidq

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 05
Innlegg: 103

Lagt til: 14 jul 05, 20:54
Ringberg er en målscorer og han vil score mer i høst hvis han får litt hjelp av flere medspillere. Markus har ønsket å forlenge kontrakten med FFK, men det er FFK som har drøyd det hele. Er slettes ikke sikkert han hadde forsvunnet etter sesongen. Dessuten er det bare "knapper og glansbilder" vi får for ham nå.

Det er helt tydelig hva flesteparten av supporterne mener om salget av Ringberg. For det første er han viktig for klubben (det trengs vel ikke å utdypes, fast i 11`ern) og for det andre fortjener han å bli behandlet med respekt for den jobben han har gjort siste 3,5 år! Hvilke signaler sender man ut til de øvrige spillerne når ledelsen bare avskjærer den største helten av de alle på dagens lag og gir han "sparken"?

Jeg selv bor i Oslo og pendler hjem til hver eneste hjemmekamp for å benytte med av mitt svinedyre sesongkort (tippeligaens dyreste) på hovedtribunen. Hvis det skal være slik at FFK sin ledelse ikke respekterer de spillerne som vi supporterne elsker vil jeg ikke være med å betale ledelsens lønn heller. Da dropper jeg sesongkortene neste sesong. :mad:

---------------------------

Vi trenger Markus Ringberg!


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 14 jul 05, 20:57
Nå må dere våkne opp folkens!!!!!
FFK er et tippeligalag. FFK driver med toppidrett!
Dette er vel den første spilleren som FFK selger på toppnivå. (ihvertfall av spillere som har hatt en stor betydning/posisjon i klubben i det siste). Dette er en del av hverdagen i toppfotballen. FFK må tjene penger. Tjener de ikke penger så rykker vi ned! Nå har de mulighet til å få en slump penger, så sånn sett må salg være ok. Dette er ikke siste gang vi selger spillere på toppnivå. Dette må vi bli vant til!

(Jeg kan jo være enig at det er litt trist å miste kapteinen midt i sesongen, men sånn er livet)

HVis Ringberg blir: Hva skjer når Lyn kommer til fredrikstad stadion. Markus spiller en helt håpløs kamp. Taper hode dueller, misser på 100% sjanser. HVa skjer da? Blir det pipekonsert mot Markus? JA, jeg tror det, men på bakgrunn av innleggene i da så forventer jeg heller kjempe støtteerklæringer!

Tenk deg situasjonen i Trondheim nå da. Hoftun og brattbak er på vei bort. For noen år siden så måtte skammelsrud gå. Det er en del av fotballhverdagen!

Spillere kommer og går.

Lykke til videre Ringberg!

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 14 jul 05, 23:10
Som jeg skulle sagt det selv Hubro7. Thats fotball, så enkelt er det. Hvis ikke Ringberg trives, hvorfor tvinge ham?

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 14 jul 05, 23:15
Opprinnelig postet av thomkat
Som jeg skulle sagt det selv Hubro7. Thats fotball, så enkelt er det. Hvis ikke Ringberg trives, hvorfor tvinge ham?

:ffk::ffk::ffk:


Tvinge ham?? Se dette thomkat

Det er andre enn Ringberg som burde skifte klubb, og jeg mener ikke noen av spillerne

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 14 jul 05, 23:17
Hubro og Thomkat.
Toppidrett handler om å prestere. Ringberg har prestert og levert i over hundre kamper på rad! FFK har ikke engang fått en mill for han og lønnsutgiftene de sparer er heller ikke mye å snakke om. Hvis FFK selger de som presterer og beholder spillere som ikke gjør det finnes det ikke forsvar for dette. FFK vil tape over 10 mill. bare på tv avtalen med et nedrykk til første div. Her har dem kjøpt en spille (Toth) som har spilt på et lavere niva, og selger den som har prestert mest over lengst tid. Nei gutter skjerp dere og bruk hode!

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 98

Lagt til: 14 jul 05, 23:19
Ønsker Markus alt godt i den klubben han kommer til å spille for.
Kommer til å savne han, men life must go on.
Er ikke så sikker på at han vil forlate klubben, men har jo fått beskjed om at han ikke vil bli satset på, så da må man jo forstå at han vil bort herfra og heller spille i en annen klubb.


:ffk::ffk::ffk::ffk:

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 14 jul 05, 23:19
Saken er verre enn dette gutter. For det første, Ringberg er ikke eneste som mistrives med spillestilen og eller klima i klubben. Nå snakker jeg generelt og vil ikke at noen prøver seg på at jeg begynner på en "gammel debatt". Saken er at 3-4 spillere, som har fått FFK opp fra bånnen i fjor , kommer til å forsvinne. Nå lurer jeg på en ting ? hvem kommer som erstattere da ? All ære til Kvisvik men andre da? Hvordan kan vi være 100% sikre at Toth holder tippeliga nivået? Jeg synes at klubben bør beholde Marcus i hvertfall til sessongen er over. Driter i di 300 000 hvis vi mister Marcus og er avhengig av spillere som ikke har vist mye hittil (Hoås, Vig) eller en som har skåret "masse" mål i et middels klubb i Ungarn. Og til slutt jeg må si en ting. Hva skjer hvis disse 3-4-5 forsvinner p.g.a. misnøye og årsaken til missnøyen forsvinner etter at sessongen er over da?

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 14 jul 05, 23:25
Hvem er disse? Risholt, Sørlie?

Er enig i at det ligger store konflikter bak dette. Men skulle trodd at noen kunne ryddet opp i dette, ikke prøvd å selge problemet.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 14 jul 05, 23:29
Opprinnelig postet av Fjedjik
Er enig i at det ligger store konflikter bak dette. Men skulle trodd at noen kunne ryddet opp i dette, ikke prøvd å selge problemet.


Spør du meg, så er ikke problemet den som mest sannsynlig BLIR solgt, men den som selger...

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 14 jul 05, 23:31
Risholt, Enerly, Brenne, Ringberg, West det burde vel holde det.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24