Husk meg
Brukernavn
Passord

22.august i fjor hadde vi 12.poeng

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 mai 05, 14:00
Da var det spilt 18. serierunder, blir for dumt når folk klager på Drillo, skjerp dere. Nå har vi spilt 8. kamper og har ett poeng mer

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 mai 05, 14:18
Jeg mener at dem som klager på drillo bør skamme seg. Hva er best vinne 1-0 i en drit kjedlig kamp eller tape 5-3 med fart og spenning ?

:ffk: vil ha deg for alltid drillo

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 24 mai 05, 14:20
Nei vet du hva Patrioten. Det må da være mulig å se bak poengen også, og det med objektive øyne. Fotball er underholdning. Underholdning på fotballbanen er når to lag kombinerer med triksing og hælspark, mens ballen går sakte frem og tilbake på banen. Pasningene bør aldri være lenger enn 3-4 meter og alltid langs bakken. ta f.eks. FFK`s 2-0 mål i går. Langpasning som Ringberg flikker til Hoås som han igjen slår på en thouch(gud forby) til West som løper rett mot mål og scorer. Som alle skjønner er jo dette til å sovne av.
Tro ikke at salget av supporter effekter handler om patriotisme. Skjerf bruker man kun fordi det er kalt.

Ironi har ingen ting med bruk av strykejern å gjøre.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 mai 05, 14:28
Det er jo sant det, det er ikke noe morro med defensiv fotball.

I fjor spilte vi offensiv og bra fotball, men poengene uteble, hva er best, spille glad fotball og ikke få poeng og rykke ned.

Eller slik vi gjør nå, hvor vi spiller både deffensiv og offensiv fotball

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 24 mai 05, 14:48
For meg som er supporter er det viktig at FFK vinner og komer oppover på tabellen, om FFK gjør det ved å prøve å styre kampen inn i sitt spor, ved å sette tempo, ved å være gode defansivt så har det ingenting og si, Fotball handler om å vinne fotballkampene, det gjør man ved og skåre flere mål en motstanderen. Derfor synes jeg det er klokt av FFK og spille slik de gjør. FFK må prestere som lag det er det som er det viktigste. De som mener at det er bedre å tape 5-3 enn å vinne 1-0 synes jeg har en dårlig holdning til det å være supporter.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 24 mai 05, 15:36
Endret: 24 mai 05, 15:37
jeg skjønner ikke hvorfor det må være et motsetningsforhold mellom det å spille underholdende og det å vinne fotballkamper. virker på en del her som det er enten eller. det er en farlig tanke. det går fint an å spille underholdende fotball og samtidig vinne, det så vi i 2.omgangen i går. spørsmålet er heller om vi vil vinne 1-0 eller 4-3. da velger hvertfall jeg det siste.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 24 mai 05, 16:24
Som en liten motsats til det ajg skriver over. Tror dere drillo og eggen går inn for å vinne 1-0? Jeg tror de prøver så godt de kan og vinne 4-0 hver eneste gang jeg. Og for å vinne 4-0 så må man spille godt både i forsvar og angrep. Og da er det vel greit og bygge opp en god defensiv først, for så og bygge videre på den med godt angrepsspill. Det virker ihvertfall på meg som om det er det FFK driver med.

Forresten så er det ikke bare underholdende og vinne 4-3. Jeg synes ihvertfall det er helt begredelig å slippe inn mål, og å gjøre det flere ganger i løpet av en kamp gjør meg i dårlig humør.

En annen ting jeg har lurt på. FFK og drillo blir beskyld for å spille destruktiv fotball. Hva er destruktiv fotball? Sånn jeg har forstått det så er det å ødelegge motstanderens spill. Finnes det et eneste lag i verden som ikke prøver og ødelegge motstanderens spill? Er ikke hensikten med forsvarspill og ødelegge for motstanderen? Og vil det dermed si at FFK og drillo blir anklaget for å spille godt forsvar?

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 24 mai 05, 16:53
Jeg ser ikke hva som er dårlig underholdning her...har hjerte i halsen og gaper og skriker (nesten) hver kamp

Jeg føyer meg inn i rekkene av fornøyde..

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


FTC

Knøttespiller
Ble medlem: 07 okt 04
Innlegg: 52

Lagt til: 24 mai 05, 19:24
Endret: 25 mai 05, 10:35
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Nei vet du hva Patrioten. Det må da være mulig å se bak poengen også, og det med objektive øyne. Fotball er underholdning. Underholdning på fotballbanen er når to lag kombinerer med triksing og hælspark, mens ballen går sakte frem og tilbake på banen. Pasningene bør aldri være lenger enn 3-4 meter og alltid langs bakken. ta f.eks. FFK`s 2-0 mål i går. Langpasning som Ringberg flikker til Hoås som han igjen slår på en thouch(gud forby) til West som løper rett mot mål og scorer. Som alle skjønner er jo dette til å sovne av.

Jeg synes det var underholdende kamp og særlig i 2.omgangen:ffk:

---------------------------

Fred og velsingelse


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 24 mai 05, 22:32
Opprinnelig postet av Brukernavn
Jeg føyer meg inn i rekkene av fornøyde..

Helt enig, skjønner ikke hvordan det er mulig å mene noe annet heller...se på tabllen da! Slå på tekst-tv side 222, det er underholdning nok i massevis! :)

Jeg skjønner at medgangssupportere som ikke har no særlig hjerte for klubben kanskje ikke er så glad for drillo-fotball, men de som er her inne på forumet tror jeg har FFK i sitt hjerte, derfor har jeg store vanskeligheter med å skjønne hvorfor folk klager, for meg er tre poeng det viktigste og jeg tenker nesten alltid foran en kamp at hvis vi vinner 1-0 er jeg kjempefornøyd...2-1 seier`n over viking var da like deilig som gårsdagens? (selv om det jo selvfølgelig er morsomt med mål, men det er totalt underordnet poenga i mine øyne)

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 24 mai 05, 22:34
Opprinnelig postet av ajg
jeg skjønner ikke hvorfor det må være et motsetningsforhold mellom det å spille underholdende og det å vinne fotballkamper. virker på en del her som det er enten eller. det er en farlig tanke. det går fint an å spille underholdende fotball og samtidig vinne, det så vi i 2.omgangen i går. spørsmålet er heller om vi vil vinne 1-0 eller 4-3. da velger hvertfall jeg det siste.


Det har du rett i, men så finnes det de her inne som heller taper 3-4 enn å vinne 1-0...det blir for dumt.

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 24 mai 05, 22:48
Først en kommentar til det HectorFFK skriver:
Jeg klager heller ikke. Jeg er kjempefornøyd med resultatene så langt i år. Det jeg imidlertid er veldig misfornøyd med er at entusiasmen i byen er i ferd med å forsvinne, og det er derfor jeg tar opp dette med Drillo. Så lenge vi vinner er jeg fornøyd, men som du sier så er det mange som forlanger festfotball også.

Også svar på spørsmålet fra Julekake:
Å forsøke og ødelegge motstanderens spill er vel og bra. Problemet er at stort sett all fokus ligger på nettopp dette, og at man ikke satser på eget spill. Det er det som er kritikken mot Drillo. Det bør være en lik balansegang mellom og ødelegge for motstanderen og det å satse på eget spill.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 24 mai 05, 22:48
Til FTC
Håper virkelig du tok ironien i mitt tidligere innlegg.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 24 mai 05, 22:57
Planken:
da er vi enige!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 mai 05, 23:12
jeg blir mobbet mye av en i mitt nær området for kjedlig fotball. Han er LSK patriot og gir meg så øra flagrer til tider. jeg mobber han særlig når LSK ligger bak oss. Så syns han vi baaaare spiller langt og ingen andre gjør som oss. da sier jeg poenga er viktig :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 24 mai 05, 23:30
Hvis en LSKer klager til deg fordi FFK spiller kjedelig fotball, så tror jeg ikke du skal ta det veldig seriøst...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 25 mai 05, 02:04
ajg: har det ikke alltid vært en slik balansegang i drillos filosofi? Om vi ser litt historisk på det, så ser vi jo det. I kamper mot altfor god motstand (brasil, england, italia, mm) så var det noe annet, for da hadde vi ikke noe valg om vi skulle ha en mulighet på poeng. Men i de aller fleste kampene så gikk drillo ut med det som hovedoppgave og score mål.

Derfor lurer jeg på hvorfor drillo blir sett på som destruktiv. Drillo spiller kynisk og ærlig fotball, men det er da langt fra destruktivt.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 25 mai 05, 05:16
Enig at å trene på det defensive er første prioritert, så kan vi tenke mer på det offensive når det sitter.
Som Eggen utalte i et intervju etter Tromsø kampen. ”Vi kan ikke bare fosse fremover med folk, og tro at det ordner seg
Hvilken plassering vi får på tabellen i år vet jeg ikke, men om Drillo blir i klubben enda et år, er jeg overbevist at vi kommer til å klatre enda noen plasser kontra i år. Dette begrunner jeg med god defensiv fotball, samt det offensive som vil sitte mer og mer ut over denne sesongen.

Tar tid og bygge lag vet’u, er ikke gjort over natten.

---------------------------

..::FFK::..



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24