Husk meg
Brukernavn
Passord

jaggu, nå er den der:-)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 17 jan 11, 17:28
Jeg har fått venner og familie til og kjøpe ting jeg vil ha av effekter, bor i tønsberg og det er IKKE lett og kjøpe noe over nettet, eksempel, jeg bestilte drakt for 2010 og den viste seg og ikke kunne sendes i posten og jeg måtte hente den selv, jeg fikk mail om pris og når min mor dro for og plukke den opp i torvbyen var prisen skrudd opp 200 kr. har også lagt ting i handle kurven og fått mail etter 10 JA 10 dager om at varen er utsolgt eller ikke på lager. Det er en vits og handle på nettet !!!

---------------------------

Stjerne på drakta

Blø for drakta

Rødt og hvit for alltid


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 17 jan 11, 19:00

Takk for svar.Ja er litt tungvint å kjøre noen mil hver gang man skal kjøpe ffk ting.Synes man kanskje kan få ordnet et skikkelig nett side med all utvalg de har i butikken.Tror faktisk klubben kan tjene på å utvide nettbutikken mer.Nesten alt blir kjøpt på nett i dagens samfunn!Vi lever i 2011SmileMen da får jeg ta turen ned til fredrikstad en dag.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 18 jan 11, 08:52
Den gamle hotellbilen var" full " av FFK logoer og det var mye oppmerksomhet og beskjeder i Narvik og Tromsø ved parkering. Sønnen og svigerdattera brukte den på europatur og måtte mange ganger forklare hva FFK var. Kjærringa har satt seg litt imot nye merker på den nye, men det kommer nok. Alt med FFK er GOD reklame!!!! Derfor bør nettbutikken drives mer seriøst enn hva den gjøres p.d.d. Tusenvis av kroner tapes.

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 18 jan 11, 10:00

Opprinnelig postet av 1947modell
Alt med FFK er GOD reklame!!!! Derfor bør nettbutikken drives mer seriøst enn hva den gjøres p.d.d. Tusenvis av kroner tapes.

 

Har dere prøvd denne linken ?

Dette er info fra FFK : 

Netthandelen er oppe og går. Kunne sikkert vært enklere å finne den. Vi er tomme for klistremerker etter jul, nye er bestilt og er rett rundt hjørnet.

 

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Hraae

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 jul 07
Innlegg: 22

Lagt til: 18 jan 11, 10:12

Opprinnelig postet av Greaker
Jeg har fått venner og familie til og kjøpe ting jeg vil ha av effekter, bor i tønsberg og det er IKKE lett og kjøpe noe over nettet, eksempel, jeg bestilte drakt for 2010 og den viste seg og ikke kunne sendes i posten og jeg måtte hente den selv, jeg fikk mail om pris og når min mor dro for og plukke den opp i torvbyen var prisen skrudd opp 200 kr. har også lagt ting i handle kurven og fått mail etter 10 JA 10 dager om at varen er utsolgt eller ikke på lager. Det er en vits og handle på nettet !!!

 

Send med en mail på hanne@fredrikstadfk.no, så skal jeg sende deg 2010 drakt.

Mvh

Hanne Raae Hermansen

---------------------------

Jeg var der, var du?????


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 18 jan 11, 11:29

Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av 1947modell
Alt med FFK er GOD reklame!!!! Derfor bør nettbutikken drives mer seriøst enn hva den gjøres p.d.d. Tusenvis av kroner tapes.

 

 

Netthandelen er oppe og går. Kunne sikkert vært enklere å finne den. Vi er tomme for klistremerker etter jul, nye er bestilt og er rett rundt hjørnet.

 

Takk for svar.Kommer klistremerker på nette når de får inn mer?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Gilbert

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 mar 10
Innlegg: 2

Lagt til: 18 jan 11, 12:25
Jeg bor ikke i Fredrikstad og har i 3 år forsøkt å få tak i en bortedrakt, og i hele 2010 forsøkt å få tak i en hjemmedrakt, uten hell. Butikken i Torvbyen har ikke, og nettbutikken fungerer ikke. Her går klubben glipp av inntekter og jeg skjønner ikke hvorfor de skulle behøve det. Tydelig at en del supportere bor utenfor byen og sliter med å få tak i supportereffekter. Jeg mener nettbutikken bør forbedres, alternativt må klubben gjøre seg mer tilgjengelig for bestilling pr. e-post hvis nettløsningen er uforholdsmessig dyr.

Hraae

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 jul 07
Innlegg: 22

Lagt til: 18 jan 11, 14:36

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av 1947modell
Alt med FFK er GOD reklame!!!! Derfor bør nettbutikken drives mer seriøst enn hva den gjøres p.d.d. Tusenvis av kroner tapes.

 

 

Netthandelen er oppe og går. Kunne sikkert vært enklere å finne den. Vi er tomme for klistremerker etter jul, nye er bestilt og er rett rundt hjørnet.

 

Takk for svar.Kommer klistremerker på nette når de får inn mer?

Klistremerkene kommer på nett så for vi får dem inn.

Mvh Hanne Raae Hermansen

---------------------------

Jeg var der, var du?????


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 18 jan 11, 14:52

Jeg er 100 % sikker på at hvis supporterne eksempel kunne kjøpe den College genseren som Aune hadde på seg under Tarik sin hjemkomst.....så ville mange ha kjøpt den. Savner College gensere....men FFK logo.Smile


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 18 jan 11, 15:03

Opprinnelig postet av Hraae

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av 1947modell
Alt med FFK er GOD reklame!!!! Derfor bør nettbutikken drives mer seriøst enn hva den gjøres p.d.d. Tusenvis av kroner tapes.

 

 

Netthandelen er oppe og går. Kunne sikkert vært enklere å finne den. Vi er tomme for klistremerker etter jul, nye er bestilt og er rett rundt hjørnet.

 

Takk for svar.Kommer klistremerker på nette når de får inn mer?

Klistremerkene kommer på nett så for vi får dem inn.

Mvh Hanne Raae Hermansen

Takker for svarSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 18 jan 11, 16:16

Opprinnelig postet av Hraae

Opprinnelig postet av Greaker
Jeg har fått venner og familie til og kjøpe ting jeg vil ha av effekter, bor i tønsberg og det er IKKE lett og kjøpe noe over nettet, eksempel, jeg bestilte drakt for 2010 og den viste seg og ikke kunne sendes i posten og jeg måtte hente den selv, jeg fikk mail om pris og når min mor dro for og plukke den opp i torvbyen var prisen skrudd opp 200 kr. har også lagt ting i handle kurven og fått mail etter 10 JA 10 dager om at varen er utsolgt eller ikke på lager. Det er en vits og handle på nettet !!!

 

Send med en mail på hanne@fredrikstadfk.no, så skal jeg sende deg 2010 drakt.

Mvh

Hanne Raae Hermansen

Jo litt vel sent og si du kan sende den i posten nå når den er kjøpt og hentet for over et år siden , men ellers takk for hjelpen ...

---------------------------

Stjerne på drakta

Blø for drakta

Rødt og hvit for alltid


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 18 jan 11, 20:30
Endret: 18 jan 11, 20:38
Endret av: Greaker

Opprinnelig postet av Gilbert
Jeg bor ikke i Fredrikstad og har i 3 år forsøkt å få tak i en bortedrakt, og i hele 2010 forsøkt å få tak i en hjemmedrakt, uten hell. Butikken i Torvbyen har ikke, og nettbutikken fungerer ikke. Her går klubben glipp av inntekter og jeg skjønner ikke hvorfor de skulle behøve det. Tydelig at en del supportere bor utenfor byen og sliter med å få tak i supportereffekter. Jeg mener nettbutikken bør forbedres, alternativt må klubben gjøre seg mer tilgjengelig for bestilling pr. e-post hvis nettløsningen er uforholdsmessig dyr.

 

Her går klubben glipp av inntekter og jeg skjønner ikke hvorfor de skulle behøve det.

Det tror jeg du har rett i, det er en grei side på ffk.no og finne frem i, men som flere nå sier det er enten tomt eller utsolgt.

Det er heller ikke oppdatert siden før krigen på nye ting som selges av klær, er fortsatt bilder av thomassen med planbo drakt,  kun smykker og duppeditter er oppdatert.

Ingen bilder av alt som selges i torvbyen fks.

synes siden bør ligge sammen med de andre rubrikkene på forsiden av ffk.no og ikke i fanzone

---------------------------

Stjerne på drakta

Blø for drakta

Rødt og hvit for alltid


MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 24 jan 11, 15:42

Opprinnelig postet av Hraae

Klistremerkene kommer på nett så for vi får dem inn.

Mvh Hanne Raae Hermansen

Nå er klistremerkene i nettbutikken - se denne linken.

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Arrangementssjef, Mediesjef, Billettansvarlig m.m. i FFK


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 24 jan 11, 15:52

Opprinnelig postet av MR.T

Opprinnelig postet av Hraae

Klistremerkene kommer på nett så for vi får dem inn.

Mvh Hanne Raae Hermansen

Nå er klistremerkene i nettbutikken - se denne linken.

TakkSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 24 jan 11, 16:03

Eh et lite spm bare.Åssen får man betalt varene man legger i handlekirven?Jeg er logget inn på fredrikstad.no.Jeg finner ikke hvor man skal betale?Når jeg går inn på handlekurven så står det hva jeg vil ha men ikke hvor man betaler.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 24 jan 11, 16:06

Skulle gjerne hatt de klistremerkene i 30 og helst 50cm, så kan jeg dekke hele bakruta på bilen :p


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 24 jan 11, 16:42

Sendte avgårde en mail til: ingunn@fredrikstadfk.no med bestilling på pins, nøkkelbånd, klistremerker etc og fikk det tilsendt ganske raskt !!!Cool

 


MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 25 jan 11, 00:18

Opprinnelig postet av kjell-H

Eh et lite spm bare.Åssen får man betalt varene man legger i handlekirven?Jeg er logget inn på fredrikstad.no.Jeg finner ikke hvor man skal betale?Når jeg går inn på handlekurven så står det hva jeg vil ha men ikke hvor man betaler.

Foreløpig er det en minstesum å handle for på 150 kr. Kommer man over den dukker "til kassen" opp og da får du betalt der.

Lykke til!

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Arrangementssjef, Mediesjef, Billettansvarlig m.m. i FFK


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 25 jan 11, 02:00

Opprinnelig postet av MR.T

Opprinnelig postet av kjell-H

Eh et lite spm bare.Åssen får man betalt varene man legger i handlekirven?Jeg er logget inn på fredrikstad.no.Jeg finner ikke hvor man skal betale?Når jeg går inn på handlekurven så står det hva jeg vil ha men ikke hvor man betaler.

Foreløpig er det en minstesum å handle for på 150 kr. Kommer man over den dukker "til kassen" opp og da får du betalt der.

Lykke til!

Aha da gikk det mye bedre.jeg fikk ikke med meg at det måtte være beløp på over 150kr.Da kjøpte jeg en ting extra og da gikk det.Hvis dere får en mail ang problemer med betaling på fredrikstad.no så se bort iffra den.hehe.Takk for hjelpa.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24