Husk meg
Brukernavn
Passord

Nordiske spillere

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

karl_filip

Knøttespiller
Ble medlem: 24 jan 04
Innlegg: 56

Lagt til: 25 nov 04, 09:08
I fjor vinter uttalte KTE at han og harry hansen hadde god oversikt over nordiske spillere, og spesielt i landene sverige og danmark. og selvfølgelig norge. Men det ble nevnt mange spillere som kom fra sverige og danmark i hovedsak. Men jeg kan ikke si at de lyktes veldig med å hente "disse" spillerne. Det virker jo som nivået i sverige og danmark er bra nok, til at en klubb som FFK kan speide på spillere, som evt vil koste litt, eller er bosman..ser enkelte spillere har blitt nevnt her på forumet, og er disse egentlig aktuelle for FFK?Er klubben interessert i å hente fra disse landene i år og?Og hvordan ser DRILLO på nordiske spillere?

Et par usvarte spørsmål:confused:.....

Men med to forsterkninger så tidlig, syns jeg det ser veldig lyst ut, foran en ny sesong:ffk::ffk:

kieko

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 nov 04
Innlegg: 6

Lagt til: 25 nov 04, 11:12
til karl_filip

for det første må du nevne hvilken spillere du snakker om. Her på forumet snakker vi om mange.

Drillo er posetiv til norske spillere...

---------------------------

FFK patriot


karl_filip

Knøttespiller
Ble medlem: 24 jan 04
Innlegg: 56

Lagt til: 25 nov 04, 13:35
husker ikke de forskjellige spillerne...men i fjor var det snakk om nordiske spillere, og lurte på om noen av dere visste hvor aktive ffk ledelsen vil være på å få tak i spillere kanskje fra danmark eller sverige denne vinteren..var det ikke en lindstrøm eller taore eller no? husker ikke helt navn.. i fjor var det tilogmed snakk om kennedy bakircioglü...det hadde vært en fin spiller å fått:ffk:
Noen som har hørt no mer om han?


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3