Husk meg
Brukernavn
Passord

Holberg ferdig..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

karl_filip

Knøttespiller
Ble medlem: 24 jan 04
Innlegg: 56

Lagt til: 04 nov 04, 08:42
Hva syns dere om at Anders Holberg er ferdig i klubben?Her

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 nov 04, 08:49
etter hva jeg leste ser dette helt greit ut. lykke til Holberg

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 04 nov 04, 09:13
Jeg hadde egentlig håpet at de unge talentene som er langt unna en plass på A-laget hadde fått en korttidskontrakt og blitt leid ut til en 1.divisjonsklubb eller 2.divisjonsklubb for å få matchtrening.
Etter en sesong eller to i lavere divisjoner med tillitt hadde det vært lettere å se om spilleren har potensialet til å bli en tippeligaspiller.

Har inntrykk av at det er dette FFK gjør med Jørgen Pettersen og Christoffer Solvang i Kvik Halden.
Personlig så liker jeg den fremgangsmåten bedre.

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 04 nov 04, 09:59
Dersom Anders Holberg er et slikt talent som om noen år "kan" være aktuell for TL spill, mener jeg det er galt å slippe han.
Slutter meg fullt ut til hva JJunior skriver.
Spørsmålet en nkan stille blir jo om rekrutteringslaget skal fungere som rekrutteringslag, eller for eldre spillere på nedtur.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 04 nov 04, 12:23
Rekruttlaget er til får å gi kamptrening til de som sliter benken, samt gi trening på høyest mulig nivå for de beste spillerne på U19-laget. Dette laget bør i minst mulig grad brukes til spillere over 20, som ikke er gode nok for A-stallen, da 3. divisjon er et altfor lavt nivå for disse spillerne å spille seg gode på.

Eneste alternativ da er å leie dem ut til 2. eller 1. divisjon, ev. å la dem gå.

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 nov 04, 12:28
Av det jeg har sett av juniorlaget i år, så er det ingen som har mulighet til å være med i A-stallen. Ikke gode nok til innhopp en gang. Det burde nemlig en 19-åring vært god nok til allerede hvis han hadde vært skikkelig god. Se bare på Stian Johnsen når han kom hit. Sånn som det er hittil, så er juniorlaget kun en utgiftspost.

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 04 nov 04, 15:37
Hvis ikke Costa-Rica gutta blir benyttet i A-lags stallen neste år, er jeg redd det blir lenge til at et talent blir tatt opp i A-stallen og får prøve seg på dette nivået. Synd at en unggutt som Holberg ikke får tilitt, han har vel vært den som har vært nærmest. Men da blir det vel bare to juniorer som får lærlingkontrakter til året, og det blir Costa Rica boys.

Uansett Andres....Lykke til....

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 nov 04, 15:54
Costa Rica boys har vel mer eller mindre vokst fra juniorlaget, og spiller stort sett på rekruttlaget nå.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 04 nov 04, 16:02
Lasse Staw er jo en juniorspiller som allerede har fått sin debut på a-laget. Pestisha fikk et par muligheter i fjor, og neste år slipper kanskje enten Garro eller MacDonald til, eventuelt begge to.

Det er ganske naturlig at juniorspillerne får det litt vanskelig i den etaberlingsfasen FFK er i når det kommer til Tippeliga. Talentene må være noe mer enn vanlige talenter for å slippe til. FFK må rett og slett være kortsiktige akkurat nå, men dersom a-laget fortsetter å prestere på en måte som gjør at man etablerer seg i TL, vil også juniorene bli stadig bedre og etter hvert vil flere få muligheten for a-laget i kampsammenheng.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 04 nov 04, 20:45
Du kan bytte ut det sitatet ditt under. Du gjorde jobben lett for deg selv.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 04 nov 04, 21:18
Spørsmålet er jo hvordan de andre juniorene opplever at Anders Holberg ikke nådde opp... mister de motet?

---------------------------

Stadion på FMV!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 nov 04, 12:58
I såfall så kan de gå til andre klubber, eller ta seg sjøl i nakken og prestere bedre.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24