Husk meg
Brukernavn
Passord

Toni Kallio

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03
Innlegg: 167

Lagt til: 17 okt 04, 22:00
Tenk at mannen gikk til Molde fordi at FFK lå dårlig ann i forhold til nedrykk. Ha-ha-ha... Men isteden for ham fikk vi 2.Stoppere som var villig til å brette opp ermene for å unngå det. BORA og PIROJA, forlat oss aldri !!!!!!!!
:D:D
Toni Kallio, ædda bædda, slike som deg trenger ikke FFK.

---------------------------

Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 17 okt 04, 22:11
Endret: 17 okt 04, 22:46
Jeg sier bare HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHH

TONI!!!!

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 17 okt 04, 22:42
kallio er en vits!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


karl_filip

Knøttespiller
Ble medlem: 24 jan 04
Innlegg: 56

Lagt til: 17 okt 04, 22:50
ja greit at kallio ikke gikk til FFK, siden det så veldig stygt ut på tabellen...det er noe rart gjort, men sånn er det.. men tenk dere Toni kallio på venstrebacken da? har sett et par molde kamper med han på banen, og han er veldig god defensivt samtidig som han er villig offensivt..og han er stooor og sterk...og innenfor EU ... hvilket som betyr inn med Gherland! tenk dere Kallio, Bora, Piraja, pål...
blir vel et av landets beste forsvar!!
må jo være et bra alternativ..
:ffk:
morro å slå brann:D

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 okt 04, 22:56
Skulle gjerne hentet ham til FFK før neste sesong...

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 17 okt 04, 23:04
Kallio kan ha hatt gor hjelp i å ta sitt valg av finske og norske agenter.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 17 okt 04, 23:20
Jeg er ikke så sikker på at Kallio valgte Molde fremfor FFK, slik som mange vil ha det til....

I førsten av Juni så sa Helsinki at de ikke ville selge Kallio, grunnet for tynn stall med tanke på CL.

Dermed falt valget på Wade barrett isteden.

Deretter fikk FFK tak i Bora i Juli, og etter at Helsinki ble slått ut av CL mener jeg å huske at Kallio var aktuell for FFK igjen, men at Helsinki ville avvente.....

Isteden fikk FFK kontrakt med Raiio ca samtidig.

Det var først sist i August at det ble sikkert at Kallio var tilgjengelig på markedet, og at han fant seg en klubb.

Så når Kallio var på klubbjakt med Helsinki sin velsignelse, så hadde FFK allerede skaffet seg to midtstoppere og en venstreback, og dermed ikke på utkikk etter en defansiv forsterkning...

Men jeg håper vi ser Kallio i FFKtrøya til neste år!
Liker hans spillertype, og han er en meget anvendelig spiller. Åssen blir det med overgangsregler? Er det mulig å bytte klubb to ganger innenfor ett år?

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 17 okt 04, 23:31
Regelen er en gang i året, om det da gjelder fra datoen du skriver under, eller fra nyttår til nyttår er jeg derimot usikker på. Men er Kallio kjøpt eller innleid?

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 17 okt 04, 23:41
Grunnen til at Kallio valgte Molde og ikke FFK, var først og fremst fordi Molde ga ham et tilbud om en 3 års kontrakt og at FFK prøvde å få ham på en avtale kun ut sesongen 2004 i første omgang, noe lignende det man fikk med Piiroja.
Og da er det helt naturlig at han velger tilbudet fra Molde.
Vet ikke om det står noe i avtalen med Molde om Kallio kan avslutte avtalen ved eventuelt et nedrykk, men uansett så tror jeg FFK vil prøve seg igjen, dersom det skulle skje.
Toni Kallio har i hvertfall vist i Molde hvorfor FFK gjerne ville ha ham i sine rekker.
På grunn av Costa Rica boys, skal det veldig mye til at FFK beholder Wade Barett, selv om han har gjort sine saker bra.
Forsvinner han, vil det absolutt forsterke forsvaret, dersom vi får Kallio som erstatning. :D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 17 okt 04, 23:43
Gode begrunnelser & argument, Snæbbus1.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 18 okt 04, 03:06
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

På grunn av Costa Rica boys, skal det veldig mye til at FFK beholder Wade Barett, selv om han har gjort sine saker bra.
Forsvinner han, vil det absolutt forsterke forsvaret, dersom vi får Kallio som erstatning. :D:ffk:


Glem de derre Costa Rica gutta en stund nå. Jeg mener att de bør satse på Wade Barret. Gi fyren kontrakt. En så teknisk spillende back er noe vi trenger. Han er jo en publikumspiller av rang, mener jo jeg da. Og de Costa rica gutta har stagnert, og det er det ikke bare jeg som mener.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 okt 04, 03:10
litt på vill spor du seal_dm

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 18 okt 04, 03:19
Opprinnelig postet av keiko
litt på vill spor du seal_dm


Jasså, sier du det keiko. Som jeg sier, det er ikke bare jeg som sier det. Flere som mener som meg.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 okt 04, 03:29
ja da er det fler på vill spor da vett du.. er ikke værre en det.. :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 18 okt 04, 03:36
Helt enig med seal_dm! Barret må få ny kontrakt!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 18 okt 04, 08:34
Etter å ha sett hva Wade kan gjøre, så hadde det vært flott om han kunne bli i FFK...

---------------------------

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 18 okt 04, 08:35
Barrett gjør sakene sine bra, slik at han gjerne kan beholdes.
Kalio kan jo hentes inn uansett, trenger et deffensivt midtbane anker, slik at Marcus endelig kan få lov til å være ren spiss.
Dersom C.R boys har stagnert, tolker jeg det slik at KTE har enda en gang bevist at han ikke er rette mann til å utvikle folk eller gjøre de bedre.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 18 okt 04, 09:03
Nå er det vel ikke bare KTE sin jobb å utvikle talentene i FFK?
Juniortrener og Hjelpetrener har vel også et visst ansvar her....
Vil tro at FFKs satsning på Juniorene til året (Tom Freddy Aune) viser at de ikke er helt fornøyd med dagens tilstander, men jeg mener at enkelte her inne er litt vel kjappe til å kritisere KTE med en gang det går ett rykte om at noe har gått galt......

Jeg vet ikke egentlig ingenting om Tore Jan Solvang og Wiggo Karlsen, men som juniortrenere mener jeg at mye av ansvaret ligger på dem om juniorer stagnerer........

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 18 okt 04, 09:54
Delvis enig med deg, når det gjelder juniorer, JJ.
Kommer ikke med noen ny kritik av KTE, bare antyder at han ikke etter min mening har klart å utvikle spillere.
Jeg vet at mange er uenig med meg, bl.a har Costanza og undertegnede diskutert dette tidligere.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 18 okt 04, 10:01
Hva FFK mener om costa rica boys har jeg ikke peiling på. Er kanskje litt usikker på om utenlandskvoten burde brukes på dem etter hva jeg har sett av de. Mulig de trenger ett år til, siden de er veldig unge. I så fall, hadde det ikke gjort noe om wade hadde fortsatt.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3