Husk meg
Brukernavn
Passord

3 kæll på vei til 1. div.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 04 jul 04, 20:07
Det vi har vært vitne til fra planlegging av denne sesongen i november tom i dag føles som en revy

Tre kæll på vei til førstedisvisjon, tærningkast 1

En av Norges dyreste revyer til strykkarakter.
Eggen som Arne Bajassen, H. hansen som Raymond, og Kværneng som Rune Beige.



Arne B som i revyene , tror han er verdensmester som ikke tar selvkritikk og slår seg på brystet.
Raymond, med lua i hånda som må ta til takke med de han får og som vanlig er redd for å gjøre feil, fali det !
Og Rune Beige en som er på feil plass, en hver business er ikke som fotball.
Årest revy har vært en farse fra start til - pause, uten en rød tråd som i revyene 3-kæll startet med , og med mye komiske situasjoner.
Vingling i hva som skal formidles, og vingling i hvem som skal gjøre hva på banen, lite plan tidlig på hva som må forsterkes.
Når har hele midtbanen vært innom forsvaret med varierende hell.
Det startet med Risholt , som i vinter ble pekt ut som vår nye superstopper, ble flyttet når midtbanen ikke fungerte.
Resten kjenner jo alle.
Det ble fullendt med den ene forsterkningen som kom når overgangsvinduet åpnet, det var jo på den plassen vi trengte minst forsterkning. DET viste seg for 12. gang i dag ( ser bort i fra Viking og Dødø kamp, ran i Molde) hvor skoen trykker til de grader.



Noe mer vingling etter pause vil det være fullendt ( fom. i dag tom november.


Våkner hver dag og håper at ovenevnte bare har vært en grusom drøm og at vi ennå ikke har startet sesongen, men den gang ei.
Vi klarer vel også dette og starte på ny frisk neste år i 1. divisjon, men med forhåpentligvis bare noe mer glissent på tribunen.
Regner med at mange medgangssupportere venter med å kjøpe sesongkort , for å se om det som loves holder stikk ( klasse spillere).

henza

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 jun 04
Innlegg: 19

Lagt til: 04 jul 04, 20:09
Opptimist du!!! Tulling!! FFK får kvalikkplass, og vinner kvalikkampen!!:confused::confused:

erik

Knøttespiller
Ble medlem: 09 jun 04
Innlegg: 46

Lagt til: 04 jul 04, 20:11
Skulle ønske jeg kunne skjelle deg ut og si jeg er kjempeuenig men...................................

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 jul 04, 11:24
Må jo se ironien bak det hele, henza.:cool::p

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 05 jul 04, 12:00
Du tar feil, du tar feil. Harry hansen som Raymond? Fikk nå mere Oluf/lillelørdag følelse av pauseunderholdningen til han Harry i går. Noen som har sett/hørt no værre? Fy f. jeg lo så jeg grein.
Nei, sett gubben på en eller annen fiskeskjøyte, og send han hjem.

Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 05 jul 04, 12:02
Opprinnelig postet av seal_dm
Du tar feil, du tar feil. Harry hansen som Raymond? Fikk nå mere Oluf/lillelørdag følelse av pauseunderholdningen til han Harry i går. Noen som har sett/hørt no værre? Fy f. jeg lo så jeg grein.


Jeg var å kjøpte burger i pausen og fikk dermed ikke med meg underholdningen som skjedde på banen.

Vil noen være så vennlige å kort fortelle hva den besto i?

---------------------------

Signatur:

max 250 tegn


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 05 jul 04, 12:06
Eh, du trengte jo ikke se det. For meg var det nok hva han sa/hjallet inn i den mikrofonen. Stor underholdning.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24