Husk meg
Brukernavn
Passord

Stallen laaaaangt fra TL-nivå

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 04 jul 04, 18:41
Det går ikke lenger å vente på noen stor forvandling eller framgang, ganske elnkelt fordi FFK ikke har en stall som er god nok til å ta de nødvendige poeng i TL.

Disse må ut av laget/stallen, og erstattes med KVALITET, dvs spillere som har vært bombesikre i startelveren i gode lag.

Håkan Søderstjerna
Marcus Ringberg
Vebjørn Hagen
Christian Petersen
Roger Helland
Tero Koskela
Stian Johnsen
Jørgen Pettersen

Jeg går ikke inn i en begrunelse for hver enkelt spiller, men dømmer etter det jeg har sett av pretasjoner, innsats og taktiske valg hittil i denne sesongen.
Hvis ikke Eggen snart klarer å komponere et LAG, men må fortsette sin prøvogsehvordandetgår-coaching, må han også vurdere sin stilling.
Dette er ikke et innlegg i ren frustrasjon og skuffelse etter å ha blitt slaktoffer igjen på hjemmebane, men et forsøk på være ærlig overfor meg selv, spillere og klubb. Ingen vits i å drive selvbedraget videre, vi går ned så det suser om vi fortsetter med dette laget.

erik

Knøttespiller
Ble medlem: 09 jun 04
Innlegg: 46

Lagt til: 04 jul 04, 18:47
Er desverre ikke uenig med deg bortsett fra at jeg mener trioen Ringberg, Helland og Koskela er spllere jeg tror ville klart seg hvis laget hadde bedre spillere rundt de.

Problemet er at vi nå er svært nærme nedrykk noe som ikke gjør oss særlig atraktive heller :-(

En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 04 jul 04, 18:54
Sorry, kjo, men du bommer.
Vi scorer jo mål i bøtter og spann. (Fakta)
Det er forsvarspillere vi trenger.
Å sparke ringerberg er vel årets dummeste forslag.
Sorry.

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 04 jul 04, 19:10
Helland har vist en stor negativ utvikling og ikke mestret overgangen til TL i år, de som.

petersen er en av de får som har vist en positiv utvikling sett utifra en nye plass på banen. jeg mener hav var banens desidert beste frem til han gikk ut i dag.

Ringberg er offer for defansiv utrygghet i forsvar og det smitter natrulig vis over på alt annet.

erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 04 jul 04, 19:33
Ringberg må jo ned i forsvar konstant og er utslitt hver gang han skal prøve på noe offensivt... dessverre !
Ingen i ledelsen fortjener en eneste fridag før de har skaffet oss forsterkninger for alle pengene vi har !

---------------------------

A struggling player, then sing his name....

Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 04 jul 04, 20:56
Opprinnelig postet av En Annen Planke
Sorry, kjo, men du bommer.
Vi scorer jo mål i bøtter og spann. (Fakta)
Det er forsvarspillere vi trenger.
Å sparke ringerberg er vel årets dummeste forslag.
Sorry.

Fem -seks av de spillerene jeg nevnte brukes defansivt.
Ringberg:
Han er for veik i nærkamper, og har ikke evnen til å rykke fra. Når han skal fungere som oppspillspukt må han kunne vinne ball og få rask kontroll for å avansere eller finne medspiller i posisjon. Etter min mening evner han ikke dette. Han sliter og jobber, men får desverre lite utrettet i den konstuktive delen av spillet. Jeg hører for øvrig til de mange som har stor sympati for Marcus, men begynner å miste trua. Tviler på at han hadde spilt seg til en plass på andre TL-lag i Norge.

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 04 jul 04, 21:36
ringberg holder TL-nivå! men han passer ikke inn som defensiv spiss eller offensiv midtbane... han må brukes som oppspillspunkt, der han er best!

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 04 jul 04, 23:24
Han jeg er mest enig av at aldri bør ha på seg ffk drakt noe mer er Håkan Søderstjerna. Til tross for hans 4 mål så gjør han ikke noe som helst bra.

---------------------------

Sjefskodærn


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 05 jul 04, 00:22
Endret: 05 jul 04, 00:23
Hvorfor i all verden skal vi sette toppscoren ut av laget??? Ringberg har jo scora mer enn spillere som Brattbakk og ligger bare 3-4 scoringer unna spillere som Årst og Sundgot og alle de spillerene her spiller på topplag dvs. laget har bedre spillere og det er lettere for spillere som Brattbakk, Årst og Sundgot å score mål....

nei, for all del, ikke sett Markus ut av laget!!!!

Forresten Pløse: det finnes ikke noe som heter devensiv spiss..... hehe.... ser u ikke på fotball eller gutt??? hehe...

---------------------------

Sommer`n er herlig i Fredrikstad!

Besøk tippeligasiden.no



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24