Husk meg
Brukernavn
Passord

Noen som vet hvor Watson spiller?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 17 jun 04, 01:08
Olof er en av flere spillere som jeg savner i FFK-trøye. Synes det er synd at en så ung spiller som han ikke skulle få lov til å prøve seg i tippeligaen, når han har vært med å spille FFK opp ditt.

Det jeg nå lurer på er hvor ferden hans gikk etter FFK, hvilken klubb spiller han for i dag? Har sjekket litt på nettet men med mine søke egenskaper har jeg vanskelig for å finne noe om han etter han har var hos oss.

Er det noen der ute som vet noe?

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 jun 04, 01:12
Forsøkte å finne ut av dette for en stund siden selv, men var ikke lett. Jeg kontaktet flere personer som skal ha god oversikt over svensk fotball, men de visste faktisk ingenting. Så tror jeg det var Holters som kom i kontakt med en gammel trener av Watson, og han fortalte vel hvor det har blitt av Watson. Var en eller annen klubb på 2. divisjonsnivå i Sverige, tror jeg. Husker selvsagt ikke navnet på klubben. Holters har det kanskje et eller annet sted. Om jeg ikke roter veldig da...

Men enig med deg i at det var synd Watson forlot FFK. Hadde vært et spennende alternativ i år, både på venstre back og midtbane. En spennende spillertype og en spiller som det siste året virkelig viste at han gav 100% de gangene han fikk sjansen. Spilte med stort hjerte.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 17 jun 04, 01:16
Hvis han spiller på 2 div. niå i Sverige så må det jo være muligheter for å finne noe stoff om han på nettet.

Klart denne gutten kunne bitt fra seg i årets tippeliga. Han hadde vel per dags dato vært det klareste alternativet på venstreback. Rask, stor og sterk, bra venstre fot og en spiller som har hjertet utenpå drakta.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 jun 04, 01:23
Jeg er på veldig tynn is nå, siden jeg faktisk ikke husker dette, men kan også ha vært snakk om 3. divisjon (altså det fjerde høyeste nivået i Sverige).

Men det er litt snodig at vi ikke finner spor på nette. Kan være at internett ikke er så utbredt i Sverige ennå? :)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 17 jun 04, 01:35
Opprinnelig postet av pss
Rask, stor og sterk, bra venstre fot og en spiller som har hjertet utenpå drakta.

Stor og sterk??! Det var vel litt å ta i...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 17 jun 04, 01:47
Håper noen finner ut av dette, det er et mysterium som har plaget meg i månedsvis, har ikke klart å komme opp med noe...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 17 jun 04, 01:48
Nei, synes vel egentlig ikke det. Det var 80 kg med muskler. Og han var vel rundt 1.80 høy. Ikke Pa Dembo T. over det, men alikevel synes jeg at han var en fysisk god spiller.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 jun 04, 01:58
Det mest beskrivende ordet om Watson er vel at han er en atletisk spiller.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 17 jun 04, 15:34
Jeg lagde en meget lik tråd angående Watson for en god stund siden.
Fikk aldri noe svar - om jeg husker rett

Ja, meget synd gutten forlot oss....

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 17 jun 04, 16:18

Han var og trente med BK Skottifnt i Sverige 29.mars i år. Vet ikke mere enn det.

---------------------------

Fredd


erik

Knøttespiller
Ble medlem: 09 jun 04
Innlegg: 46

Lagt til: 17 jun 04, 17:10
Savner også Watson.

Han kunne vært en type som kunne gjort mye bra ved å komme inn som innbytter

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 17 jun 04, 17:41
Savner ikke Watson!

Er enig i at han indeviduelt hadde mange gode egenskaper.

Men feilen med Watson var at han ikke hadde hodet for at fotball er et lagspill. Derfor valgte han ofte rare løsninger.

Det tror jeg også var grunnen til at ikke KTE ville ha ham med videre.:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 17 jun 04, 17:46
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Feilen med Watson var at han ikke hadde hodet for at fotball er et lagspill. Derfor valgte han ofte rare løsninger.


Det er her trenerferdighetene til Knut Torbjørn ble testet. Skal ikke en god trener luke bort slike såkalte "barnesykdommer" eller "primadonnanykker". Jeg mener at Watson hadde det som skulle til for å nå langt på fotballbanen.

Det er viktig med grunnferdigheter i fotball og det hadde han nok av. Men det viktigste er at man kan brette opp armene å kjempe for laget når det er dte som behøves. Slik situasjonen for eksempel er per dags dato.

Du er savnet Watson, ser gjerne at han blir hentet tilbake. Men, det er vel Eggen for stolt til?

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 17 jun 04, 17:54
Jeg vet at KTE virkelig prøvde å rette på dette lenge, men at han til slutt ga opp.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 17 jun 04, 20:15
Watson er ikke i klubben lenger. Nå har det blitt kritisert gang på gang at folk har dratt frem Tore P. Nå er den saken for evig alltid død. Da synes jeg vi skal slutte å tenke på en bra 2 divisjonsspiller som tidligere har spilt for FFK også. Vi må tenke fremover, ikke bakover.

Watson hadde en ting som dagens FFK spillere ser ut til å mangle noe av: INNSATS!
Han var villig til å kjempe for å spille når han takket nei til å gå til Tønsberg feks. Han ville være i FFK og kjempe. Tøft gjort, men dessverre jeg tror han ikke hadde gjort en god figur i tippeligaen.

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 18 jun 04, 09:52
Fakta er vel at han valgte å beholde en god kontrakt og være i FFK, framfor en annen klubb og dårligere kontrakt. Mange velger den løsninga.

Watson har gode ferdigheter, ja, men svingte enormt i prestasjonene. Også i en og samme kamp.
Når han ikke var god nok for 1. divisjon er det ganske utenkelig for meg at han skulle hevet laget vårt nå som ligger på klar nedrykksplass.
Vi trenger forsterkninger, ikke subbus og fyllmasse

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 jun 04, 14:36
Jeg synes Watson var rå når han sto på Merkur å kjæla med ballen alene.:cool:

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 18 jun 04, 17:13
Wætson sto på merkur, mens guttane spelte toppkamp 100 meter bortafor... Rart synes nå jeg:cool:

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 jun 04, 17:54
Etter treningane, Kristian B.:cool:

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 19 jun 04, 09:48
Kommer vi ikke noe nærmere et svar da folkens, diskuter videre og snakk med folk som kjente ham!

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24