Husk meg
Brukernavn
Passord

Tore P

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 09 jun 04, 16:00
Hmm... angående dette 1.juli opplegget... Det har vel neppe så mye å si, Selv oh store Tore P trenger vel noen uker på å komme seg i toppform? Eller?

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 09 jun 04, 16:52
Deilig at jeg fikk rett i denne saken :D
Nå skal Knut Torbjørn ringe (S)Tore P, hvis han allerede ikke har gjort det og ta en prat om hva de skal finne på sammen her.
Tydelig at treneren vil ha Tore - hvis han er i god nok form. Og det hevder han jo selv at han er. :D

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 09 jun 04, 17:11
Eggen skulle ta en prat med TP i følge Radio Fredrikstad. Og det med Kvarme ligner et luftslott.

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 10 jun 04, 00:02
Hvis det stemmer som dere sier at TP kunne spilt kamper før 1 juli, må jeg si dette er skuffende av klubben. I så fall burde Eggen tatt kontakt med Tore nærmest umiddelbart etter at Trondsen ble skadet. I det minste som en ubenyttet reserve. Att FFK er tynt besatt på forsvarssiden har jo vært åpenbart for alle i lang tid nå. Og Eggen har jo visst dette bedre enn de fleste.

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 10 jun 04, 00:12
Hvis Tore P har sagt at han har lagt opp så har han vel lagt opp da.
Er vel egentlig ikke noe vits i å mase på han da.
Personlig synes jeg det er rart at det ikke er gjort flere tiltak i forhold til Tore P, men med det KTE sa på radion så skjønner jeg jo at de ikke kontaktet han.

Det er vel ikke tvil om at Tore hadde gjort en minst like god figur som Helland, Peters eller Jørgen på midtstopper plass, men KTE må jo bruke de spillerne han har da!

Vi hadde trengt rutinen og roen til Tore P! Han måker ballen vekk hvis nødvendig i stedet for å drible på 16 meteren.

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 10 jun 04, 00:23
Lenge siden TP har ymtet frempå at han kunne gjøre en insats. Ikke noe nytt i det. Så derfor litt rart at de argumenterer med at han har lagt opp. Mulig at de ikke ville virke litt panisk så tidlig i sesongen, eller at de på en måte ville vise spillerne tillit. Hadde sikkert vært en måte å løse den biten på. Nå derimot frykter jeg for at det kan bli panikkjøp istedet hvis de ikke får de spillerne de ønsker.
TP hadde sikkert gjort en grei jobb. Beholdt roen med gammel rutine istedet for "utsøkte" pasninger til medspillere innenfor egen 16 meter osv.

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 10 jun 04, 00:59
Helt enig, hvis Tore P vil spille og KTE er med på det, tror jeg han vil heve laget og fungere som en nødløsning på forsvarsproblemet. KTE har nok vært klar over det lenge, men det er et dilemma med tanke på tillit til forsvarsspillerne, og det å bygge laget rundt de spillerne han har. Vil virke som en panisk nødløsning for noen, men jeg synes det er et klokt trekk for å sikre de poengene vi trenger i TL. Litt god Fredrikstad-sjarm også, å be gamle helter om hjelp :D Det liker nok pressen.

---------------------------

"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 10 jun 04, 06:02
Klart det ville virket litt panisk å hentet inn Tore P tidligere. Men hvis det kunne hindret noe av panikken som trolig er i ferd med å bre seg i spillergruppen nå....

En god trener er som oftest også en selvgod trener (alex ferguson...).

Tipper KTE vil se det som et rent personlig nederlag å hente inn en pensjonert spiller, fordi dette med all tydelighet viser at han og lagledelsen ikke har gjort jobben sin med å bygge opp laget i forkant. Men å innrømme at han har gjort en alt for dårlig jobb før sesongen sitter nok laaangt inne for vår trønderske venn... er ikke på den måten bygger opp tilliten i RBK, et lag han KTE håper å trene om noen år....

ATM

Juniorspiller
Ble medlem: 23 feb 04
Innlegg: 83

Lagt til: 10 jun 04, 09:14
"Litt god Fredrikstad-sjarm også, å be gamle helter om hjelp :D Det liker nok pressen."

Dette er vel kanskje å snu saken på hue?? det er vel heller "gamle helter" som ber om litt oppmerksomhet !! Synetes kanskje det blir litt vel stille på golfbanen.

---------------------------

Røde og hvite kællær ut på banen tællær


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 10 jun 04, 22:41
Glem Han...1 juli=under en mnd...Og tore trenger mer enn en mnd til å trene seg ordntlig opp..treninger+kamptrening...Og da er det bedre å kjøpe en ny spiller når markedet åpner..En spiller som man også kan ha i fremmtiden..får ikke noe nytte av tore p før markedet åpner uansett..

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 11 jun 04, 12:19
Opprinnelig postet av A9
Glem Han...1 juli=under en mnd...Og tore trenger mer enn en mnd til å trene seg ordntlig opp..treninger+kamptrening...Og da er det bedre å kjøpe en ny spiller når markedet åpner..En spiller som man også kan ha i fremmtiden..får ikke noe nytte av tore p før markedet åpner uansett..


Nå sier han at han vil spille gratis da! Hvis han kan trene seg opp i sommer, så er det avært positivt. En Tore i form kan hamle opp med hvem som helst. Tror neppe vi får tre nye forsvarsspillere til høsten likevel. Og da er Tore fin å ha!

LaJo

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 131

Lagt til: 11 jun 04, 12:31
Jeg applauderer ett mulig comeback.
Mannen må ha et hjerte som banker for FFK. Han hadde nok ikke vurdert å spille hvis FFK hadde ligget i toppen.
Og standarden hans burde ikke være alt for dårlig, trur ikke han gjør det dårligere enn de som spiller nå.

---------------------------

Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 11 jun 04, 12:45
rett mann på rett sted. Må jo være fantastisk å få han om det ikke tar så lang tid å få ham i kampform.
Så han på golfbanen for 2 uker siden, og han hadde ikke est ut som mange andre idrettsmenn som har lagt opp. Tror det bør være mulig å få han i topp form.

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 11 jun 04, 12:51
Endret: 11 jun 04, 12:52
Egentlig hadde det vært litt morsomt å ha han på benken mot Brann. Han har fotsatt høy stjerne i Bergen, og med Tore på benken og Ahlsen som hjelpetrener hadde vi kanskje fått noen pluss på den mentale biten :)

ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 157

Lagt til: 11 jun 04, 14:24
Når Tore P går gratis til FFK, så kan det vel ikke være noen tvil? Han trenger ikke å spille hele kamper, men kan være en god innbytter når Trondsen blir sliten. Tore og Tor blir FFKs nye superrekke
;)

Det betyr:
- flere valgmuligheter i forsvaret
- positivt trykk og nytt giv i spillergruppen
- rutine og trygghet fra en av Norges mest erfarne fotballspillere

Vi har ingenting å tape.

Velkommen Tore!

---------------------------

Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 jun 04, 14:28
TP ER VELKOMMEN !!

ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 157

Lagt til: 11 jun 04, 14:28
...en liten ting til:

En spiller som tilbyr seg gratis til klubben, og som tidligere valgte FFK til fordel for profftilbud i utlandet, han fortjener å komme på sokkel.

Kall opp nye stadion etter Tore!

:D

---------------------------

Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 jun 04, 14:32
Tore P,
ta oss meeeed,
ut i Euroooopaaa!

:rolleyes:

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


LaJo

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 131

Lagt til: 11 jun 04, 14:50
Opprinnelig postet av ketoyo
, han fortjener å komme på sokkel.

Kall opp nye stadion etter Tore!

:D

Fortjenner iallefall å få en sandwich oppkalt etter seg :cool:

---------------------------

Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 jun 04, 15:15
TP kan stå ved siden av LP ved Mackærn.:D:D


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24