Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Åsane (mandag 29. mai kl. 15.00)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 30 mai 23, 10:56

Opprinnelig postet av Anders Strand

Det er jo sånne øyeblikk som det i går man kan leve lenge på, og som gjør at man gidder å ta turen fra Ski annenhver uke.

Absolutt morro med slike øyeblikk... så håper jeg de som satt ved siden av meg og gikk da Åsane scorte også fikk en liten lærepenge ;-)

Björkström var, i følge det jeg fikk med meg, ute med noen problemer i lysken. Vet ikke noe mer enn det.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 161

Lagt til: 30 mai 23, 12:49

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Anders Strand

Det er jo sånne øyeblikk som det i går man kan leve lenge på, og som gjør at man gidder å ta turen fra Ski annenhver uke.

Absolutt morro med slike øyeblikk... så håper jeg de som satt ved siden av meg og gikk da Åsane scorte også fikk en liten lærepenge ;-)

Björkström var, i følge det jeg fikk med meg, ute med noen problemer i lysken. Vet ikke noe mer enn det.

 

Særdeles langt off topic (og mulig jeg har skrevet om det før), men jeg kan ikke dy meg: Under kampen Brasil-Norge i Marseille i 1998 var det to nordmenn like bortenfor oss som reiste seg og gikk da Brasil scoret 1-0.

Det var dumt av dem.

Takk for oppdatering om Björkström, får håpe han er raskt tilbake.

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3