Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Elverum-FFK, søndag 10. september 15:00

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 10 sep 17, 16:47

Utrolig skuffende og helt utilgjivelig. Jeg bare lurer, fortjener vi å spille i Obosligaen?


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 10 sep 17, 16:50
Endret: 10 sep 17, 16:53
Endret av: Stoni

Skremmende dårlig å ikke klare dette. 2.div kommer sakte men sikkert nærmere og nærmere. Arendal vinner også...

 Hadde trengt Rocky utpå der idag. Hva skjer a????


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 10 sep 17, 16:53

Helt utrolig. Er jo ingenting som stemmer i siste halvdel av andre omgang. Makan til elendig spill har jeg ikke sett på lenge. Elverum med 10 mann er ikke spesielt gode, men de løper ihvertfall mye mer enn våre spillere. Vet ikke hvor mange 50-50 dueller vi kunne vunnet med litt innsats, men vi trekker oss og er ikke våkne nok til å pelle disse ballene. Og passningsspillet... helt utrolig elendig. Men det står jo i stil med touchen de fleste har på ballen i dag.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 10 sep 17, 17:25

Faen da, ledelse over Elverum som spiller med 10 mann, de tre poengene skal man faktisk få med seg hjem og aller helst spikre med 1-2 mål ekstra.

Flaut og tafatt!

---------------------------

Griseforsiktig optimist.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 10 sep 17, 17:40

Elverums 5. røde for sesongen. Det har bare medført ett tap. 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 10 sep 17, 17:43

Jeg satt og ventet på hva du skulle skrive for å unnskylde dette, jeg må si du innfrir.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 10 sep 17, 20:00

I dag var det ikke passivitet som var problemet etter ledermålet, men rett og slett slurv. Hadde vi holdt kvaliteten i pasningsspillet oppe, ville det blitt en lett seier. Utrolig mye slurv i 2. omgang gjorde at vi aldri fikk satt noe kontinuerlig press. Rett og slett svakt.

Takket være uavgjortbonanza foran oss økte ikke avstanden opp til sikker plass, men dessverre kom Arendal nærmere. Her kastet vi bort en gedigen mulighet til å få betryggende avstand ned og for alvor få tilbake muligheten på sikker plass.

Gjenstående kamper: Start (H), Kongsvinger (B), Ull/Kisa (H), Mjøndalen (B), Ranheim (H), Tromsdalen (B) og Sandnes Ulf (H). Vi har egentlig kastet bort de letteste kampene vi hadde igjen, men det blir spennende å se hvordan motstandernes tenningsnivå blir etterhvert som sesongen går mot slutten og noen lag føler de allerede har oppnådd det de ville med sesongen.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 11 sep 17, 09:44

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg satt og ventet på hva du skulle skrive for å unnskylde dette, jeg må si du innfrir.

Til meg?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 11 sep 17, 09:45

Høydepunktene som ligger på F-B viser at Elverum kun hadde en sjanse, og at vi hadde mange. Så ikke slik ut da jeg leste live oppdateringene. Noen som så kampen som kan si noe om dette?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 11 sep 17, 09:45

o yes


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 11 sep 17, 10:12

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Høydepunktene som ligger på F-B viser at Elverum kun hadde en sjanse, og at vi hadde mange. Så ikke slik ut da jeg leste live oppdateringene. Noen som så kampen som kan si noe om dette?

De hadde vel tre-fire, men 1-1-scoringen kom på den første. Fram til utvisningen var det i det hele en veldig sjansefattig affære, svakt av begge lag. Fra bortetribunen var det vanskelig å si akkurat hvor nær de var å score i de andre situasjonene på stilingen 1-1.

Uavgjort var nok fortjent ut fra sjanser, men om ett av lagene fortjente seieren mer enn det andre var det FFK.

Eneste lyspunkt etter denne kampen er at vi ikke pådro oss nye karantener eller skader. Hvert poeng teller framover.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 11 sep 17, 16:07

På f-b.no kom svaret vedr Lekaj. Jeg må si dette burde vært løst anderledes og kanskje vi hadde sluppet det hinsidige byttet hvor Karioliussen kom inn som spiss hvis Lekaj hadde vært med.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 11 sep 17, 21:26

Tja, det står jo ikke noe om hvor grov oppførselen til Lekaj var. For alt vi vet prøvde han å slå ned Furebotn Tongue out (Jeg overdriver selvsagt, så ille var det nok ikke, men jeg synes egentlig ikke artikkelen gjør at vi som ikke var der har noe grunnlag for å synse om hvorvidt det var for strengt å utelate ham fra kampen).

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 12 sep 17, 09:06

Opprinnelig postet av Erikk

På f-b.no kom svaret vedr Lekaj. Jeg må si dette burde vært løst anderledes og kanskje vi hadde sluppet det hinsidige byttet hvor Karioliussen kom inn som spiss hvis Lekaj hadde vært med.

Jeg forstod det som at Karoliussen ble byttet inn for å få mer duellstyrke, og litt som en kompensasjon i så måte for at Furubotn kom inn. Vi hadde vel ikke fått mer duellstyrke med Lekaj?

Synes denne saken ble løst på en ok måte, og tilsynelatende er alle vel forlikt.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24