Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK-Åsane, søndag 3. september 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 29 aug 17, 19:06

Det brenner lystig på OBOS-dassen og her har vi hjemmekamp mot laget som er nærmeste lag over oss på tabellen. Sju poeng over, og det betyr at denne kampen må vinnes for at det i det hele tatt skal være realistisk å tro på noe bedre enn kvalik mot et 2. divisjonslag.

Men med våre 10 uavgjorte og Åsanes 8 får man vel ikke skremmende høye odds hvis man tipper uavgjort her ...

FFK har ingen ute med karantene. Etter en spillefri helg er det kanskje lysere på skadefronten også? Hvordan går det med Skadestad?

Åsanes siste fem kamper:

Arendal - Åsane 0-1

Åsane - Ranheim 1-3

Sandnes Ulf - Åsane 3-3

Åsane-Kongsvinger 2-3

Åsane - Ull/Kisa 0-3

Siste innbyrdes kamper:

FFK  Åsane 1-1

Åsane - FFK 3-3

Åsane - FFK 3-0

FFK - Åsane 3-2

Åsane - FFK 1-1

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 29 aug 17, 20:32

Sett at Skagestad er tilbake... vil vi at han skal spille? Hvem skal ut i tilfelle? Akinyemi eller Leko?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 29 aug 17, 22:25

Tja. Akiniyemi og Leko har vel vært det stopperparet som har fungert best i år, så det er vel ingen grunn til å bytte dem ut. Men det er jo greit å ha en stopper å sette inn ved formsvikt/karantene framfor å måtte begynne å bruke opp midtbanespillerne i forsvar.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 30 aug 17, 10:20

Man har en følelse av at ikke noe av det vi gjør fungerer, selvsagt er det en overdrivelse og stopperparet Akiniyemi og Leko har fungert.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 31 aug 17, 17:22

Uansett ble det ikke aktuelt til hverken denne kampen eller til neste kamp. Skagestad er fortsatt skadet. I tillegg gikk Akinyemi av treningen i dag.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 03 sep 17, 17:19

Jensen

Westgaard - Akinyemi - Leko - Nuhu

Veteli - Åsheim - Lekaj - Begby

Flo - Kapidzic

Furebotn hjemme syk

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 03 sep 17, 18:07

Som forventet tar Aasane ledelsen etter bare to minutter, jeg må si jeg er imponert.


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 sep 17, 18:50

Florø har dobbelt så mange poeng som oss etter 22 serierunder akkurat nå. Det er faktisk en større prestasjon av FFK enn Florø.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 03 sep 17, 19:05

FFK skaper igjen, absolutt ingen ting!

Med seier her kunne vi hatt 4 poeng opp til trygg plass.. nå blir det istede 10 opp til Åsane, så får vi håpe vi har flaks med de andre laga..

 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 03 sep 17, 19:06

Akkurat som et marereritt som jeg aldri våkner av.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 03 sep 17, 19:09

Problemet er bare det at det er ikke du som sover, det er FFK ledelsen...


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 03 sep 17, 19:16

FFK-ledelse er noe vi rett og slett ikke har. De kunne reddet klubben ved å få ut skadedyret i sommer, men det er jo viktigere at vi ikke skal fremstå som en kaosklubb. Problemet er hvordan de skal forklare at vi ikke er en kaosklubb når nedrykket er et faktum. Jeg lurer også veldig på hvem som skal trene oss neste år i 2. div.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 03 sep 17, 19:22

Jeg tenker de lar Loberto fortsette... Om han ønsker å trene klubben da.. kan jo hende han finner ut at han ikke har mer å tilføre..

Heldigvis har FFK ett navn, med en god ledelse så klarer man kanskje hente inn folk som kan fotball.. men livet for FFK bli enda tøffer i 2 divisjon...

Gøy med FBK da!

Håndballbyen Fredrikstad...


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 03 sep 17, 19:24

Tja sist vi var i 2. div var det allt annet enn enkelt og med Loberto kan vi fort rykke ned en gang til.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 03 sep 17, 19:31

VI får i hvertfall håpe det holder seg. 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 03 sep 17, 19:32

Nesten helt sjokk når man ser at vi har snudd kampen, men jeg har null tro på at det holder inn.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 03 sep 17, 19:47

Jeg må svare meg selv. Det var en god 2. omgang vi holdt ut og både snudde og vant. Det var en stor innsats og svært overaskende. Shame on you Erikk i dag tok du heldigvis feil.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 03 sep 17, 19:52

Ikke noe å si på at optimismen sitter langt inne for tiden... 

Men gratulerer til FFK med en mildt sagt viktig seier. Hver eneste kamp nå føles som russisk rulett. Heldigvis gikk det godt i dag. Men det var vel også på høy tid at FFK viser styrke, og evner å vende en kamp etter å ha ligget under. Fristende å si fortsett sånn... 


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 03 sep 17, 20:13

Vi får håpe FFK kan være ett lag som finner formen nå i høst innspurten. Det vil dra seg til både i topp og bunn de neste rundene, lag kan miste form, og lag kan finne form.

Det eneste som er Sikkert er at B/G, Start og Sandnes Ulf alle er i solid form, vi skal møte to av disse.

Ellers så møter vi Elverum som er ett lag vi bør kunne ta på bortebane.

Så har vi 5 kamper der vi møter lag som kjemper om å henge med i kampen om å klare kvalik, samt å unngå å bli trukket inn i nedrykkssumpa.

Jeg kan tippe og si at jeg tror FFK har sjansen på å klare 2 seiere, Borte mot Elverum og hjemme mot Ull/Kisa, tenker det blir 2 uavgjort, og resten tap. Altså 8 poeng, og vi får 27 poeng, som bør gjøre at vi klarer kvalikplassen.

Men med litt flyt og optimisme kan vi kanskje vippe noen av kampene i vår favør og få litt selvtilit og da er 32-34 poeng innen rekkevidde. Og man kan klare å unngå kvalikk plassen og..


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 03 sep 17, 20:33

Nå skal ikke jeg være en som pisser på alt og alle, men ser fra garderobevideoen til klubben at Jostein Lunde er veldig nær med Loberto. Det er hyggelig at styreleder støtter og er synelig. Men kan det være problematisk at styreleder er for nær med trenere og spillere? Kan dette påvirke avgjørelser..

Utifra det jeg har sett av han til nå virker han som en bra fyr.

Men er det hans jobb å være kompis med treneren?

Jeg mener nei, selv om selvfølgelig klubben er i en untakssituasjon..

 



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24