Husk meg
Brukernavn
Passord

Premier League 2017-18

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 14 aug 17, 20:58

Den nye sesongen er i gang. Baserer vi oss på lagenes resultater og spilleres prestasjoner i første runde, gjorde Chelsea en kjempetabbe ved å selge Nemanja Matic til Manchester United. Chelsea tapte åpningskampen, mens Matic var blant banens beste da United knuste West Ham.

Ellers blir det spennende å se hvordan Brighton gjør det - de er i toppdivisjonen for første gang siden 1983. Tap mot Man City i åpningskampen var som forventet, men det er vel først om tre-fire kamper vi kan danne oss et inntrykk av hva de har å by på.

Liverpool fortsetter i samme spor som i fjor - bra forover og riktig ille bakover. 3-3 mot Watford tyder på at de skittenrøde skal få rive seg mye i håret i år også, der de blir servert en salatbolle fylt av både begeistring og grenseløs frustrasjon.

Og hos deres naboer scoret den hjemvendte sønn kampens eneste mål da Stoke måtte dra poengløse fra Goodison.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 29 aug 17, 17:40

Jeg nevnte ikke Arsenal i den første posten. Der i gården er oppturen fra Wembley i mai fort glemt, søndag fikk de bank på Anfield og det går rykter om utskiftninger på tampen av overgangsvinduet. Blant annet sterke rykter om at Alexis Sanchez skal til araberne (dvs Man City). Det som skjer de neste par dagene, samt første kamp etter landslagspausen, blir spennende å se. Muligens burde Wenger ha pensjonert seg etter FA-cupfinalen og slik avsluttet Arsenal-karrieren med stil.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 29 aug 17, 18:11

Wenger bør huskes for alt han har vunnet og at han har vært manager i Arsenal i særdeles mange år. Noen ganger kan det være fornuftig å "gi seg mens leken er god"


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 20 apr 18, 19:32

Opprinnelig postet av Erikk

Wenger bør huskes for alt han har vunnet og at han har vært manager i Arsenal i særdeles mange år. Noen ganger kan det være fornuftig å "gi seg mens leken er god"

Da fisker vi opp denne tråden igjen. Alt har sin tid, og Arséne Wengers tid som Arsenal-manager går mot slutten. Han slutter etter sesongen.

Som United-supporter føles det rart å se ham gå. Han har vært Arsenals manager i storparten av den tiden jeg har fulgt engelsk fotball, og den eneste som er i nærheten av Ferguson når det gjelder å lede en toppklubb over tid. I tillegg var Arsenal i mange år Uniteds største sportslige rival - og i kamper jeg har sett ringside på Old Trafford er Arsenal det eneste bortelaget jeg har sett mer enn en gang.

En forskjell på Wenger og Ferguson er at Wenger nok har vært mer sta når det gjelder synet på hvordan fotball skal spilles. På godt og vondt. Arsenal har ikke manglet ressurser, men de siste årene har de blitt distansert av Liverpool og passert av Tottenham. Wengers siste sesong ender sannsynligvis med en sjetteplass, deres svakeste plassering i hele hans Arsenal-karriere. Men de er fortsatt med i Europa League og dermed kan Wenger få en fin avslutning tross alt.

Takk for kampen, Arséne.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24