Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd FFK - Tromsdalen kl 1800 på Stadion!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 02 jul 17, 12:03

Ny kamp nye muligheter. Vi er nå ubeseiret de tre siste kampene men den rekken tror jeg dessverre ender i dag. Dagens motstander må vel sies å være i god form. Fire seire på de fem siste kampene og totalt tretten poeng på disse kampene. Ni scorede mål og fem mål i baken. Det gjør Tromsdalen til Obosligaens, for tiden, beste lag.

Dagens tropp består av følgende:

Jon Masalin, Håvar Jenssen, Filip Westgaard, Kevin Wright, Mislav Leko, Edvard Skagestad, Razak Nuhu, Shola Akinyemi, Håvard Åsheim, Dinko Trebotic, Joona Veteli, Patrik Karoliussen, Mos Ndiaye, Ludvig Begby, Thomas Rekdal, Mads Kaland, Ulrik Flo og Sanel Kapidzic.

Da vil jeg vel satse på følgende oppstilling:

Jenssen

Westgaard, Akinyemi, Leko, Nuhu

Trebotic - Karoliussen - Veteli

Kapidzic - Flo - Begby

Kanskje litt rart å sette Kapidzic ut på siden igjen når han da har scoret i tre kamper på rad, men jeg føler han funker mye bedre der enn Flo. Ellers bør Akinyemi fortsatt spille selv om Skagestad er tilbake.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 02 jul 17, 20:30

Har alle gått i sjokk etter en etterlengtet seier igjen ? ;-) 

Uansett 2-1 seier etter mål av han svære midtstopperen(nr 4) og Flo. Fra der jeg satt så det ut som at FFK ble snytt for 2 straffer. De var nok ikke helt opplagte så hadde vi fått en av de hadde jeg vært fornøyd. 

Alt i alt en fortjent seier selv om det nok en gang ble spennende på slutten.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 02 jul 17, 20:43

Det her var meget oppløftende. Jeg var i utgangspunktet ganske skeptisk til lagoppstillingen med Karoliussen på høyresiden og Trebotic i den dype rollen. Men det funka jo bra. Syns vi dominerte på midten i dag.

Det første målet vårt er vel kanskje en ørliten keepertabbe, men det var ordentlig vemmelig vind i dag som kan ha lurt ham. Bra headet av Leko. Synd han må stå over neste kamp grunnet tre gule kort.

Andre målet kommer som følge av deilig aggresivt press. Slik vil jeg se mer av. Deilig at Flo endelig fikk målet sitt også. Endelig tippet marginene vår vei.

Baklengsmålet er jo fullstendig hjerneblødning av forsvaret vårt. Skjønner ikke at Tromsdalenspilleren får stå alene slik han gjør.

Uansett en god kamp av oss. Godt fornøyd nå. Deilig intervju med Karoliussen etter kamp også

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 02 jul 17, 21:52

Endelig og kjempeflott at vi vant denne kampen. Viktig var den i aller høyeste grad hvis vi ser på tabellen. Endelig fikk vi 4-4-2 og da blir vi bedre. Morsomt å se at Karoliussen spilte sin beste kamp for oss når han fikk en ny rolle. Nå blir det utrolig spennende å følge laget i høst hvor vi kjemper for å unngå nedrykk, og er i en litt bedre posisjon etter dagens seier.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 02 jul 17, 23:51

Tendensen er bra om dagen, om man ser på det så er vi ubesiret på siste 4 og kun 2 tap på siste 8. Vi hadde en forferdelig periode etter første 4 kampene som med litt flere marginer hadde vi luktet på kvalikk. 

Marginene er ør små i Obos ligaen, men med utskiftinger i styret, startet opprydding i stallen, omlegging av spillestil har vippet marginene i vår favør. Nå kan man se fremover mot ett overgangsvindu og bortekampen mot Florø med en viss optimisme.

Jeg skal på kampen, besøker en venn der borte og håper mange supportere tar turen bort slik at vi kan sette ett preg på byen dems. Florø en en super liten by borte i havgapet med gjestfrie folk og med supportere som er lidenskapelig, ett mini Fredrikstad vil jeg kunne si ;-)

 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 03 jul 17, 08:31

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Marginene er ør små i Obos ligaen, men med utskiftinger i styret, startet opprydding i stallen, omlegging av spillestil har vippet marginene i vår favør. Nå kan man se fremover mot ett overgangsvindu og bortekampen mot Florø med en viss optimisme.

Vi spiller vel hver kamp etter hvordan vi tror vi skal stå best til motstanderen. Dessuten har laget fått spilt og trent mer sammen etterhvert som tiden går.

Men at en mann ut av styret (hvor mange styremøter tror du det har vært siden da, og hvordan har de påvirket det sportslige?), og at det er avklart med Brix, skulle påvirke resultatene har jeg ikke noe tro på. Ikke i det hele tatt faktisk.

Men, om man har ment at det er styret sin skyld at vi ligger der vi gjør på tabellen, så er det et fornuftig ressonementCool

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 03 jul 17, 09:17

Men var ikke omleggingen til 442 avgjørende for at vi vant kampen?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 03 jul 17, 09:28

Opprinnelig postet av Erikk

Men var ikke omleggingen til 442 avgjørende for at vi vant kampen?

Jeg tror det var vesentlig for kamputfallet at vi spilte som vi gjorde. Hvem som spilte på hvilke plasser, hvordan dette var drillet før kamp, hvilke oppgaver hver enkelt fikk og hvordan de skulle bevege seg i forhold til hverandre . Tallkombinasjonen i startoppstillingen blir i den sammenheng symbolsk, men ikke helt uvesentlig.

Det jeg påpekte var et endringer i styret og at Brix, som ikke ville spilt uansett, er klar for sulf, ikke kan ha påvirket dette på noen måte. Hverken oppstilling eller kamputfall.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 03 jul 17, 11:06

Det handler om energi, og om å skape overskudd. Noen ganger kan små propper holde igjen. Jeg velger å tro at endringene har påvirket gutta og at hele systemet har fått mer energi.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 03 jul 17, 11:25
Endret: 03 jul 17, 11:27
Endret av: kanogvetalt

Jeg tror kanskje det først og fremst handler om at lag bygges over tid.

Vi tok 3 poeng på de første 7 kampene, og 10 poeng på de neste 8.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


arildoaim

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 03 jul 17, 11:28

Noen som vet om høydepunktene ligger noe sted? Pleier å være lett tilgjengelig, men det virker ikke til å være tilellet denne gangen.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 03 jul 17, 13:39

Her: https://www.f-b.no/hoydepunkter-ffk-tromsdalen/v/5-59-800545

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 04 jul 17, 13:02

Opprinnelig postet av Rey

 Trebotic i den dype rollen. Men det funka jo bra. Syns vi dominerte på midten i dag.

 

 

Sagt det hele tiden ray, Trebotic bør spille dypt ;)

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 519

Lagt til: 04 jul 17, 15:31
Endret: 04 jul 17, 15:32
Endret av: madcow

Når jeg nå ser igjen kampen så angrer jeg litt på det jeg sa i forrige kamp om at man ikke skal være flink til å bare måke vekk ballen. For på 2 - 1 scoringen til Tromsdalen så hadde det vært veldig fint om Leko hadde klart å sparke bort ballen, for han var veeeeeeeeeeeeeeldig lett å snappe ballen fra og bare gå forbi innenfor 16meteren.

Uansett, endelig seier nummer 2! Og ikke minst mot et rimelig sterkt (for å være Obos) lag. 

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


arildoaim

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 07 jul 17, 00:00

Opprinnelig postet av Rey

Her: https://www.f-b.no/hoydepunkter-ffk-tromsdalen/v/5-59-800545

Takk!

Er det slik å forstå at Åsheim og Karoliussen spilte på hver sin kant i denne kampen?

.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24