Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd FFK - Elverum kl 1800 på Stadion!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 11 jun 17, 12:08

Har vel sagt det før denne sesongen, men dette er en kamp som må vinnes.

Elverum er som oss et bunnlag og de kampene må vi vinne skal vi ha et håp om å overleve denne sesongen. I tillegg melder diverse nettsteder at Elverum ikke har noe forsvar til denne kampen... og da er det ingen unnskyldning hvis vi ikke vinner. Men det må jobbes... og jobbes hardt.

Leko og Trebotic er tilbake i troppen mens Armstrong og Begby er ute med skader. Rekdal er fortsatt med og kan få hjemmedebuten i dag.

Tror jeg håper på følgende:

Jenssen

Lahdenmäki - Akinyemi - Leko - Nuhu

Kapidzic  - Westgaard - Karoliussen - Trebotic - Brix

Flo

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 11 jun 17, 13:30

Elverum er en av de andre nedrykkskandidatene og et lag et er svært viktig for oss å slå. De er dyktige til å ligge med mange mann i forsvar og satse hardt på overganger. For de er nok vi en drømmemotstander med vårt spill (som går på å ligge offensivt å slå ballen sideveis eller bakover). De har noen problemer med skader og supensasjoner i forsvar noe f-b.no har skrevet om denne uka, men min magefølelse går på at de klarer å få på plass et brukbart forsvar likevel. Mye av årsaken til at jeg sier det er at vi er forutsigbare og enkle å forsvar seg mot.

Vi har nå fått mentaltrener noe jeg synes er bra og vi vil dermed etterhvert få svar på om "det ligger i hue på dem" eller om det hovedsakelig er andre årsaker til at vi ligger sist på tabellen.

Til dere som så innlegget jeg skrev før kampen mot Strømmen vil jeg tro dere har lagt merke til at jeg tippet rett resulatat. Jeg vil dermed forsøke meg med et nytt tips og jeg tipper desverre at Elverum vinner denen kampen 2-1.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 11 jun 17, 17:56

Opprinnelig postet av Erikk

Til dere som så innlegget jeg skrev før kampen mot Strømmen vil jeg tro dere har lagt merke til at jeg tippet rett resulatat. Jeg vil dermed forsøke meg med et nytt tips og jeg tipper desverre at Elverum vinner denen kampen 2-1.

Æsj. Jeg håpet du ville tippe hjemmeseier! Frown 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 11 jun 17, 18:43

Kan slå fast at du tok feil!!!

vi spiller elendig fram til vi scorer, et veldig fint mål forresten, og etter det tar vi over helt. Savner fortsatt litt sjanser, men det kommer seg. Bra kriga inn 2-0 mål også

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 11 jun 17, 18:45

Brukbar omgang. Blir presset en god periode, men etter 1-0 løsnet det litt. Effektivitet er aldri feil. Har ikke produsert sjanser på løpende bånd.

Deilig å se et skikkelig innlegg som fører til 2-0. Veteli har gjort en meget god omgang.

Bare å krysse fingrene for at de fortsetter spillet, og ikke legger seg bakpå. Hvis Elverum får mål før 80. Min kan vi fort tape kampen.

---------------------------

Fredd


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 11 jun 17, 20:04

4-0. Godt! Fortsett sånn! Tongue out

  


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 11 jun 17, 20:26
Endret: 13 jun 17, 13:33
Endret av: Snæbbis

Herregud, nå ble jeg nesten emosjonell av 4-0 over Elverum.

---------------------------

Griseforsiktig optimist.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 11 jun 17, 20:52

Opprinnelig postet av Snæbbis

Heregud, nå ble jeg nesten emosjonell av 4-0 over Elverum.

Haha... men er litt trist at vi er kommet så langt...

Men deilig med seier igjen. Det var jaggu på tide. Deilig at vi klarte å score en del mål og samtidig holde nullen også. Elverum har ingenting å stille opp med i andre omgang og vi gjør omtrent som vi vil. Veteli var glitrende og Kapidzic jobber som vanlig sjukt hardt. Deilig at han endelig fikk et mål igjen.

Når det er sagt er de første 20 minuttene av kampen forferdelige. Og det mot et Elverum uten en god del av de beste spillerne sine. Vi har fortsatt mye å jobbe med.

Ellers ble jeg egentlig litt skuffet over spillernes reaksjon etter kamp. De var overraskende lavmelte og det var lite jubel å spore. Men det kan jo være fordi seieren hadde vært i boks en god stund allerede? Hadde håpet på litt mer feiring sammen med publikum. Der ble i hvert fall jeg skuffet og hørte noen andre like ved som også reagerte på det

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 11 jun 17, 22:28

Endelig ENDelig ENDELIG!!!!

Vi fikk årets første seier og jeg tok helt feil med forhåndstipset (heldigvis). Dette var utrolig viktig og gledelig.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 11 jun 17, 22:39

Dette var usannsynlig deilig. Håper dette gir guttane selvtillit også i de kommende kampene, vi må ha mange flere poeng! Men først og fremst var det ubeskrivelig godt å få se smil og glede på Stadion igjen.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 12 jun 17, 00:51

Opprinnelig postet av Rey

Ellers ble jeg egentlig litt skuffet over spillernes reaksjon etter kamp. De var overraskende lavmelte og det var lite jubel å spore. Men det kan jo være fordi seieren hadde vært i boks en god stund allerede? Hadde håpet på litt mer feiring sammen med publikum. Der ble i hvert fall jeg skuffet og hørte noen andre like ved som også reagerte på det

Kan egentlig godt forstå spillerne. Godt å endelig få en seier, men FFK ligger fortsatt sist og har strengt tatt ikke mye å juble for. De har, som du sier, fortsatt mye å jobbe med. Og en lang vei å gå. Men, det skal nok komme, både jubel og grunn for det! 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 12 jun 17, 08:31

Jeg følte litt på samme måte selv også. Stor glede, men enda større lettelse.


ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 259

Lagt til: 12 jun 17, 10:04

Ble helt rørt selv. Det var ingen god kamp, lite sjanser etter etablert spill, og mye rot over hele fjøla, men det betyr ingenting når sluttresultatet blir som det blir. Håper dette kan gi laget noe å bygge videre på. For øvrig fint at spillerne, spesielt de nye får inntrykk av hvor fantastisk fotballbyen Fredrikstad er når laget gjør det bra. Etter så mange negative opplevelser på Stadion kan det virke motiverende.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 13 jun 17, 11:22

Nå gjenstår tre kamper mot "midt på tabelen"-motstand før ferien. Hvis denne seieren tente guttane skikkelig, så er alle disse kampene godt mulige å vinne. Skulle vi klare det så kan vi avslutte vårsesongen over streken, og ambisjonen for høsten kan være "klatre på tabellen" i stedet for det mer desperate "unngå nedrykk". Det ville vært en opptur etter den elendige starten ...

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24