Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny sesong i OBOS er sikret - og hva nå?

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 16 8

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 11 jan 17, 16:11
Endret: 11 jan 17, 16:15
Endret av: Erikk

Grunnen er vel at han har vært dårlig i lang tid, er avhengig av fart, og har hatt mange skader. Han fikk 11 kamper fra start og kom inn som innbytter 6 ganger i årets sesong for Sandnes Ulf.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 17 jan 17, 11:08

Det var morsommere før når dette var et aktivt forum hvor mange deltok. Vi kan jo ikke si at det ikke skjer noe. En sak jeg stusser over er at Sandefjord ikke ønsker å betale et utdannelseskompensasjon på 290.000,- for Ludde. I fotballverden er dette et lavt beløp og det sier litt om hvor sterkt de ønsker Ludde. En annen sakt er at vi iht linken nedenfor jakter "et av de største talentene i Norge". Han er en rask back noe vi etter hva jeg kan forstå har et skrikende behov for. Det blir også nevnt at han kan bli "folkets spiller" noe som i såfall vil føre til at jeg er med på aksjonen.

http://www.fotballkanalen.com/2017/01/16/ffk-fortsetter-a-jakte-forsterkninger/


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

jjunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 17 jan 17, 11:29

Opprinnelig postet av Erikk

Det var morsommere før når dette var et aktivt forum hvor mange deltok. Vi kan jo ikke si at det ikke skjer noe. En sak jeg stusser over er at Sandefjord ikke ønsker å betale et utdannelseskompensasjon på 290.000,- for Ludde. I fotballverden er dette et lavt beløp og det sier litt om hvor sterkt de ønsker Ludde. En annen sakt er at vi iht linken nedenfor jakter "et av de største talentene i Norge". Han er en rask back noe vi etter hva jeg kan forstå har et skrikende behov for. Det blir også nevnt at han kan bli "folkets spiller" noe som i såfall vil føre til at jeg er med på aksjonen.

http://www.fotballkanalen.com/2017/01/16/ffk-fortsetter-a-jakte-forsterkninger/

Merkelig at ikke Sandefjord synes at Begby er verdt 290k. I mine øyne er det en røverpris for ham.
La oss håpe at det fører til at han blir i FFK!

Når det gjelder Ridouan Essaeh så høres han veldig lovende ut.
Men med tanke på at han trener med bedre lag enn oss nå så er jeg bare forsiktig optimist. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 17 jan 17, 17:21
Endret: 17 jan 17, 20:00
Endret av: Rey

Nå tar jeg det Demokraten skriver med en klype salt, men i følge dem i dag var det ikke de 290 000 som var årsaken til at overgangen strandet. "Kilder i Sandefjord bekrefter at det er hans agent Tore Pedersen som ikke klarte å lande avtalen". Demokraten hevder også at Begby har brutt samarbeidet med Pedersen.

EDIT: Som forventet har Begby nå bekreftet til F-B at det er feil at han har brutt samarbeidet med agenten sin.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 18 jan 17, 16:14

Noen som har fått med seg hvordan Rasch har vært på trening? Det jeg så fra han i Obos ifjor synes jeg så bra ut. Kan han være noe for FFK eller er han ikke bedre en de vi har fra før?


arildoaim

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 18 jan 17, 17:20

Hva med få inn Gashi? Vi trenger en midtbanegeneral, og han skal visst være fri til å gå til andre klubber fra Odd. Om økonomien tillater det så klart. 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 18 jan 17, 17:40

Jeg har forstått det slik at vi har fått en midstopper med lederegenskaper slik at vi muligens ikke har det skrikende behovet for lederskikkelser slik vi hadde forrige sesong.. Gashi begynner også å bli "gammel" og jeg er redd han blir veldig dyr i tillegg.


ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 19 jan 17, 10:37
Endret: 19 jan 17, 10:38
Endret av: ey1984

Jeg får i utgangspunktet grøsninger av å høre snakk om å hente tilbake "gamle storheter", med noen ytterst få særlige unntak. Synes generelt dette er en uting ved praksisen til mange norske klubber. I stedet for å øke satsingen på speiding og nettverkbygging, og som følge av det ha kunnskaper til å hente lovende, yngre spillere enten fra utland eller innland, velger man heller å signere spillere man vet har et navn hos fansen, og som man også kjenner mtp spillestil og ferdigheter. Dermed får man dyre spillere, spesielt sett i lys av at dette ofte er spillere med en nedadgående kurve ferdighetsmessig og spillere det vil være null sjanse for å få noe ut av med tanke på videre salg. 

Synes forresten saken med Begby hørtes rar ut, men om det fører til at han blir i klubben hadde jo det vært strålende. Kjenner optimismen brer seg for denne sesongen, og jeg liker det ikke.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 19 jan 17, 16:53

Litt spesielt å ikke like at det er optimisme før sesongen, men jeg tror nok jeg skjønner hvor du kommer fra. Å bli skuffet nok en gang kan bety slutten på engasjementet.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 20 jan 17, 00:38

Da er Tønne trolig uaktuell for videre spill i FFK, men det har kanskje vært klart lenge.....

 

http://www.fotballkanalen.com/2017/01/19/levanger-har-funnet-nilssons-erstatter/


jjunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 20 jan 17, 08:25

Det har vel ligget i kortene at Tønne ikke er aktuell lenger.

Litt synd, siden han virker som et trygt valg.

Men også ok, siden han er en lite spennende spiller som er veldig begrenset i spillet sitt.
Bertelsen vil nok tilføre litt mer offensiv iver med farten sin, men heller ikke han er veldig spennende på sikt... 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 20 jan 17, 09:24

Tønne var helt ok, ikke mer slik jeg ser det. Å ikke fornye kontrakten hans kan kanskje vise at klubben sikter lit høyere?


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 20 jan 17, 14:33

Signert for Levanger.. Merkelig valg. Men iom at han bor i og har familie og kjæreste i Trondheim så er det vel ett naturlig valg, men er vel i realiteten ett steg ned karrieremessig..


jjunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 20 jan 17, 15:00

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Signert for Levanger.. Merkelig valg. Men iom at han bor i og har familie og kjæreste i Trondheim så er det vel ett naturlig valg, men er vel i realiteten ett steg ned karrieremessig..

Enig i at det er et naturlig valg å ville nærmere familie.
Like naturlig som at han da antakelvigvis ville ha mere penger for å spille i FFK enn det han trenger for å spille "hjemme".

Generelt så syns jeg det er mye fokus på spillere i sentrallinja fra FFK sin side.
Skulle gjerne sett at noen vinger og backer også snart kom inn på ryktebørsen i det minste..... 


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 20 jan 17, 17:04

aner ikke hvorfor, men sitter med en bitte liten følelse av at en spiller blir presentert under kampen i morgen, enten en helt ny eller en som har signert ny kontrakt

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 23 jan 17, 22:21

Richard Magyar til FFK?

Stor stopper som ihvertfall burde være duellsterk. Hvordan det er med tempo aner jeg ikke. Noen som har noe kjennskap til ham?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 24 jan 17, 14:01

Opprinnelig postet av Rey

Richard Magyar til FFK?

Stor stopper som ihvertfall burde være duellsterk. Hvordan det er med tempo aner jeg ikke. Noen som har noe kjennskap til ham?

Virker vel som om han har ok Obos nivå inne.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


arildoaim

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 24 jan 17, 15:14
Endret: 24 jan 17, 15:25
Endret av: arildoaim

Ut fra artikler jeg har lest etter å ha søkt lit rundt, gikk han i kulden etter treneren gikk vekk fra en moderne spillestil. Så vil anta han er en "moderne" spiller, hva nå enn det vil innebære. 


Slettet
Slettet av bruker eller moderator


Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 16 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3