Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny sesong i OBOS er sikret - og hva nå?

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 14 7

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 03 jan 17, 12:45

Opprinnelig postet av Holters

Helt umulig å si om dette er en god signering eller ei. Nivået på toppfotballen i Finland er rimelig middelmådig, så det forteller lite. Får håpe FFK har gjort grundig research. Uansett spennende med et unge talent. Skulle gjerne sett at FFK skrev litt mer om hva slags spilletype han er fremfor "anvendelige midtbanespiller". Er han offensivt eller defensivt anlagt?

Ser ut som det kun er siste sesong han har spilt i toppserien i Finland også

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 03 jan 17, 13:23

Spilleren er 21 år, så spørsmålet er vel ikke hvor god han har vært, men hvor god han kan bli hos oss.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 03 jan 17, 13:47

Selvfølgelig, men fortiden sier jo også litt om framtiden. Jeg regner jo også med at dette ikke er en spiller som er hentet med tanke på bredde, men med tanke på spissing av stallen. Og da å han jo levere ganske tidlig i FFK karrieren.

Fotballkanalen har forøvrig en liten artikkel om han.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 03 jan 17, 21:21

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Ser ut som F-B har fått signaler om at Begby forsvinner nærmest uansett?

Synd. Jeg håper at hvis han forsvinner så er det til en klubb på høyere nivå. Blir dritskuffa om han går til en annen 1. divisjonsklubb.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 04 jan 17, 19:25

Ser ut som ny midtstopper er på vei. Har i det minste en meget god CV med tanke på nivå FFK er på nå. Virker meget bra dette.

 

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 158

Lagt til: 05 jan 17, 11:57

 

 Det er et stort intervju med Edvard Skagestad (28) i Østlandets Blad i dag. Han nevner ikke FFK med et ord, men sier at han akter å spille fotball på høyt nivå til han er minst 45.

Ja ja. En bra investering på sikt, da.

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 05 jan 17, 16:33

Der ble han bekreftet av FFK også. Tror det kan være en bra signering på dette nivået.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 06 jan 17, 19:26

Hvordan type midtstopper er dette? Er han like treg som de vi har hatt tidligere, eller har vi fått tak i en med litt mer fart nå? Har sett han i kamp med Ålesund, men jeg husker ikke hvordan han var.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 07 jan 17, 10:12

Han sa selv på intervjuet at fart og styrke var hans beste sider som fotballspiller.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 10 jan 17, 20:04

Hva tror dere om de som er på prøvespill nå da?

Bertelsen er jo velkjent, men en overgang kommer vel minst en sesong for sent?

Udahl har jo vært nevnt tidligere i denne tråden, men jeg har ikke blitt noe spesielt klokere på hva han står for. Uansett regner jeg med han blir backup bak Flo/Kapidzic/Aalbu. Men er han bedre enn Blystad?

Diarra må jo ha noe ved seg ettersom han var i ungdomsakademiet til PSG. Et eller annet må det være der. Ser ut til å være anvendelig.

Wemberg burde vel være en grei spiller på det nivået vi er nå?

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 10 jan 17, 20:23
Endret: 10 jan 17, 20:59
Endret av: Erikk

Når det gjelder Berthelsen, har han vært god de siste årene? Etter hva jeg kan forstå er svaret nei. Hvorfor fikk han ikke fortsette i Sandnes Ulf? Jeg er mildt sagt skeptisk.

Hvis man ser her er fotballkanalen negative til Wemberg

http://www.fotballkanalen.com/2017/01/05/former-bryne-defender-on-the-way-to-ffk/


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 11 jan 17, 08:43

Opprinnelig postet av Rey

Hva tror dere om de som er på prøvespill nå da?

Bertelsen er jo velkjent, men en overgang kommer vel minst en sesong for sent? 

Hva mener du? Selv om vi hadde behov for en venstreback før forrige sesong, så har vi det vel nå også?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 11 jan 17, 15:57

At han begynner å bli for gammel og dårlig

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 11 jan 17, 16:03

Opprinnelig postet av Rey

At han begynner å bli for gammel og dårlig

32 år,(ref F-B) er vel i så fall ikke grunnen til at han er dårlig?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 11 jan 17, 16:11
Endret: 11 jan 17, 16:15
Endret av: Erikk

Grunnen er vel at han har vært dårlig i lang tid, er avhengig av fart, og har hatt mange skader. Han fikk 11 kamper fra start og kom inn som innbytter 6 ganger i årets sesong for Sandnes Ulf.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 17 jan 17, 11:08

Det var morsommere før når dette var et aktivt forum hvor mange deltok. Vi kan jo ikke si at det ikke skjer noe. En sak jeg stusser over er at Sandefjord ikke ønsker å betale et utdannelseskompensasjon på 290.000,- for Ludde. I fotballverden er dette et lavt beløp og det sier litt om hvor sterkt de ønsker Ludde. En annen sakt er at vi iht linken nedenfor jakter "et av de største talentene i Norge". Han er en rask back noe vi etter hva jeg kan forstå har et skrikende behov for. Det blir også nevnt at han kan bli "folkets spiller" noe som i såfall vil føre til at jeg er med på aksjonen.

http://www.fotballkanalen.com/2017/01/16/ffk-fortsetter-a-jakte-forsterkninger/


jjunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 17 jan 17, 11:29

Opprinnelig postet av Erikk

Det var morsommere før når dette var et aktivt forum hvor mange deltok. Vi kan jo ikke si at det ikke skjer noe. En sak jeg stusser over er at Sandefjord ikke ønsker å betale et utdannelseskompensasjon på 290.000,- for Ludde. I fotballverden er dette et lavt beløp og det sier litt om hvor sterkt de ønsker Ludde. En annen sakt er at vi iht linken nedenfor jakter "et av de største talentene i Norge". Han er en rask back noe vi etter hva jeg kan forstå har et skrikende behov for. Det blir også nevnt at han kan bli "folkets spiller" noe som i såfall vil føre til at jeg er med på aksjonen.

http://www.fotballkanalen.com/2017/01/16/ffk-fortsetter-a-jakte-forsterkninger/

Merkelig at ikke Sandefjord synes at Begby er verdt 290k. I mine øyne er det en røverpris for ham.
La oss håpe at det fører til at han blir i FFK!

Når det gjelder Ridouan Essaeh så høres han veldig lovende ut.
Men med tanke på at han trener med bedre lag enn oss nå så er jeg bare forsiktig optimist. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 17 jan 17, 17:21
Endret: 17 jan 17, 20:00
Endret av: Rey

Nå tar jeg det Demokraten skriver med en klype salt, men i følge dem i dag var det ikke de 290 000 som var årsaken til at overgangen strandet. "Kilder i Sandefjord bekrefter at det er hans agent Tore Pedersen som ikke klarte å lande avtalen". Demokraten hevder også at Begby har brutt samarbeidet med Pedersen.

EDIT: Som forventet har Begby nå bekreftet til F-B at det er feil at han har brutt samarbeidet med agenten sin.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 18 jan 17, 16:14

Noen som har fått med seg hvordan Rasch har vært på trening? Det jeg så fra han i Obos ifjor synes jeg så bra ut. Kan han være noe for FFK eller er han ikke bedre en de vi har fra før?


arildoaim

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 18 jan 17, 17:20

Hva med få inn Gashi? Vi trenger en midtbanegeneral, og han skal visst være fri til å gå til andre klubber fra Odd. Om økonomien tillater det så klart. 



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 14 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24