Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Kongsvinger 22.10.2016 kl 1300

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 22 okt 16, 22:05

15 timer igjen til sesongens viktigste kamp og sesongens siste hjemmekamp. Tidlig kampstart er litt skuffende. Hadde vært morro med ordentlig flomlyskamp og dugg i plastgresset, men sånn er det i OBOS ligaen. Alle kampene skal spilles samtidig i morgen og det er nok dessverre noen klubber som ikke har tilfredsstillende flomlysanlegg.

Det meldes om skadefri tropp til kampen i morgen og vi har ingen ute med suspensjon. Håper Risholt får spille fra start og får inn fin avskjed på stadion med seier og ny Oboskontrakt for FFK. Tror ikke Roger får kontrakt for neste år. Litt synd synes nå jeg.

Noen som har noen tanker rundt kampen?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


alestr1

Knøttespiller
Ble medlem: 02 aug 11
Innlegg: 74

Lagt til: 22 okt 16, 23:00

Synes dette lukter uavgjort... FFK tåler press litt dårlig, og Kongsvinger lever bra med et poeng. 2-2 er mitt tips.

Litt off-topic, men jeg håper virkelig vi greier å beholde Adam Straith (sammen med flere andre, selvfølgelig). Han virker gjennomprofesjonell. ydmyk, og er en potensiell bauta og kontinuitetsbærer. Sansen for fyren! 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 23 okt 16, 15:41

FFK best i 1., Kongsvinger best i 2., og selv om sjansene til KIL i 2. var størst så er vel U greit. 

Takk til Ranheim, Sandefjord, Mjøndalen og Strømmen for bidragene til avverging av magesår og hjerteinfarkt. Plassen er sikret. La oss avslutte med Mjeldes første borteseier og sende Bryne til 2. divisjon.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 23 okt 16, 15:56
Endret: 23 okt 16, 16:03
Endret av: Rey

Var ingen stor kamp i dag, men så lenge plassen ble sikret er det et fett. Nå burde det vel også skje noe med kontrakter for neste år snart også.

Spent på om vi får med Wembangomo videre. Det nivået han har hatt de siste kampene er i hvertfall et stykke under det han trenger å ha i Særp for å spille fast der. Egentlig litt skuffet over formutviklingen hans.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 23 okt 16, 20:58

Dette var deilig, sjeldent jeg har vært mere fornøyd med en uavgjort. Tydelig å se at laget ikke turte satse alt for seier i dag, men alt i alt en bra kamp mot ett godt lag. Så med det utgangspunktet vi hadde er dette veldig bra iom at de andre kampene gikk som de gikk. 

Nå er det en kamp mot Bryne igjen hvor vi kan mønstre ett lag med de som kanskje ikke har fått spilt så mye denne sesongen slik at man kan ta ett verdig punktum for sesongen med spillere som er på utgående kontrakt og som takker for seg i FFK.. Ikke at det er varslet at det er spillere som er ferdig, men det ligger kanskje i kortene at det vil skje utskiftninger. 

 



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24