Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: KBK-FFK, søndag 16. oktober 15:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 12 okt 16, 21:52

Så er landslagspausen slutt og vi kan igjen glede oss til kamp i OBOS-ligaen, der hver runde er en fest. På en forhåpentligvis solfylt oktobersøndag kan FFK med seier ta et viktig steg mot fornyet kontrakt, mens KBK på sin side kan sikre seg opprykk.

Begge lag har pådratt seg noen utestengelser, for vår del er det Tønne og Brix som er ute.

Kjør debatt om lagoppstillinger, spekuler om hva slags artige ting laget har drevet med for å fortrenge Ranheim-kampen, slå dere løs Smile

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 12 okt 16, 22:05

F-B tipper Westgaard og Åsheim sentralt på midtbanen i denne kampen, så da regner jeg med at Risholt fortsatt er skadet? Karoliussen har ikke funka som forventet så synes det er helt greit med de to lokale.

Ellers er det vel rimelig sikkert at Sansara tar venstreback? Kan ikke se noen andre som kan ta den plassen. Begby spiller der på landslag, men er neppe aktuell der for oss.

Dessverre regner jeg med at N'Diaye tar plassen til Brix? Et alternativ er Simonsen på høyreback og Wembangomo på kant, men det ser jeg på som veldig lite sannsynlig.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 12 okt 16, 23:12

Er det ikke slik at Simonsen kan spille både høyre og venstre back? Han er tilbake fra skade.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 15 okt 16, 23:37

Sikkert, men jeg er tryggere med Sansara på venstreback enn Simonsen.

Kampen i morra forventer jeg at vi skal tape. Sikkert derfor jeg ikke har så veldig spenning i kroppen enda heller.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 16 okt 16, 14:32

Laget som forventet

Kristiansen

Wembangomo - Straith - Akinyemi - Sansara

N'Diaye - Westgaard - Åsheim - Begbby

Flo - Kapidzic

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 16 okt 16, 14:55

Snart avspark. Huff, gruer meg.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 16 okt 16, 14:57

Eneste offensive spiller på benk: Steffen Nystrøm.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 16 okt 16, 15:48

Det der var 1stk kjedelig omgang med fotball. Virker som begge lag er fornøyde med U. Som bonus blåser dommer frispark på alt mulig.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 16 okt 16, 16:52

0-0 slutt. Vi hadde vel flaks her; KBK med to stolpeskudd etter pause. Men det går opp i opp med uflaksen i hjemmekampen! Kåffa tapte, og det gledes.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 16 okt 16, 18:00

Flaks må man vel si ja. Det annulerte målet til KBK ser jeg egentlig ikke noe galt med heller. Så vi har griseflaks etter å ha lagt oss veldig langt bak i andre omgang. Ingen pen fotball, men det ble poeng og det må man jo være glad for.

Og Glenn Andersen har tydligvis lyst på kake i år også.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 16 okt 16, 18:03

Opprinnelig postet av Rey

Det annulerte målet til KBK ser jeg egentlig ikke noe galt med heller. 

Og Glenn Andersen har tydligvis lyst på kake i år også.

Tja. Med den linja dommeren ellers hadde for hva som var frispark, var det greit å blåse der. En KBK-spiller går i kroppen på Kristiansen. Ikke voldsomt hardt, men så blåste han jo frispark for mindre selv midt på banen.

Og Glenn Andersen er en bra mann.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 17 okt 16, 15:47

Opprinnelig postet av Rey

Flaks må man vel si ja. Det annulerte målet til KBK ser jeg egentlig ikke noe galt med heller. Så vi har griseflaks etter å ha lagt oss veldig langt bak i andre omgang. Ingen pen fotball, men det ble poeng og det må man jo være glad for.

Nettopp. Når man er heldig, skal man bare være glad for det. I blant har man tvilsomme avgjørelser med seg, i blant mot seg. Det er en del av spillet. 

Ser man veldig grundig og kynisk etter, kan man nok finne et element av hell involvert i stort sett hver eneste scoring på en fotballbane. I det lange løp kan vi likevel enes om at det ikke bare er hell som skiller de beste lag fra de dårligste. 

Som tidligere nevnt, det som fremstår som hell er ofte noe man har gjort seg fortjent til. 

Det som er helt sikkert, er at for å lykkes, må man i blant være litt heldig. Det gjelder også for Mons Ivar Mjelde når han skal forsøke å redde plassen med FFK denne sesongen. FFK presterer åpenbart fortsatt ustabilt, men det kan virke som Mjelde er i stand til være litt heldig i blant. Det er en god ting. 

Og enkeltepisoder til side, det er ikke BARE hell ute og går når FFK klarer uavgjort på bortbane mot laget som topper tabellen. Om FFK var heldige, eller om de var gode nok med minimal margin, det kan kanskje gå ut på ett. 



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24