Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd FFK Ull Kisa

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Raymond

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 des 12
Innlegg: 25

Lagt til: 12 aug 16, 19:12

Den siste uka har vært utrolig oppløftende!

jeg er en av dem som ønsker kontinuitet, og er i utgangspunktet i mot å sparke treneren.

men den endringen som har blitt gjort har fått meg til å bli sikker på at dette går bra! Jeg tror alle spellerane kommer til å få ny tro og sjøltillit! Jeg håper at det til enhver tid er dem som er mest sultne og vil mest som får spille! Da må alle på banen løpe til dem spyr i fare for ikke å få spille neste kamp.

nå har jeg skikkelig trua! Eliteserien 2018 here we come!

---------------------------

Med og motgangsupporter


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 14 aug 16, 20:41

Roger tilbake i startoppstillingen. Fandenivoldsk innstilling fra spillerne. Fem mål. Fantastisk stemning på tribunen.

Fy f¤#& så deilig denne kampen var.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 14 aug 16, 20:55

FFKs beste kamp på mange år.. Håper en slik kamp gjør at spillerne forstår at de er bedre en hva tabellen tilsier og at det er å fremstå som ett lag som betyr noe. 

Åsheim og Roger var fantstiske sentralt i banen, Kisa ble utspilt..


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 14 aug 16, 21:04

Åsheim var fantastisk god i dag ja. Må være den beste kampen han har spilt? Risholt blir som en ny signering og at Halvorsen ikke evna å bruke Brice i forrige kamp kan jeg virkelig ikke skjønne.

Ble veldig overrasket over at Akinyemi fikk spille i stedet for Sansara, men også han klarte seg veldig bra.

Veldig  bra at spillerne tok seg en tur over til langsiden før de gikk i garderoben før kampstart for å hilse på også. Er ikke så mye som skal til for å vekke publikum, selv om det nok ikke var så vanskelig å vekke noen i dag. Var bra og positiv stemning lenge før kampstart

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 14 aug 16, 21:12

Og Adam Straith som ny kaptein i dag. Et helt nytt lag virket det som. Min favoritt i dag var helt klart Brice Wembangomo. Et fyrverkeri hele kampen. Og forarbeidet til scoringen til N'Diaye var priceless.  Feststemning på stadion i dag


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 14 aug 16, 21:13

Dette var den beste kampen jeg har sett med vårt kjære FFK på "år og dag", akkurat som å slå på lyset så fungerte jo laget. De er jo gode noe som ble vist til gangs i dag. Han tenkte nok at laget trenger en spiller med lederevner og rutine, derfor Risholt. Han tenkte sikkert det samme jeg som har mast om flere ganger at det er greit med en treg stopper hvis han har en rask makker, problemet er 2 trege stoppere, Akinyemi kom derfor inn og var god. Hvis jeg skal dra fram noen vil det være Wembangomo som jeg mener burde blitt kåret til "man of the match"


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 14 aug 16, 21:57

Stor kamp fra alle. Mye mer fart fremover med flere spillere. Endelig ble vi underholdt en hel kamp igjen. Flere år siden.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 15 aug 16, 09:37

Opprinnelig postet av Rey

Roger tilbake i startoppstillingen. Fandenivoldsk innstilling fra spillerne. Fem mål. Fantastisk stemning på tribunen.

Fy f¤#& så deilig denne kampen var.

Jeg er glad for at jeg kan gå inn og lese dette i dag, sånn at jeg skjønner at jeg ikke bare drømte i går.

For første gang i år fortsatte laget å trykke på etter å ha tatt ledelsen, og som det fungerte. Sjanse på sjanse, fem mål, to stolpe/tverrliggertreff, en kanonredning av Kisa-keeperen og i tillegg ble vi snytt for straffe før fem minutter var gått. Vi kunne scora mer!

Jeg vet ikke hva Mjelde har gjort for å få laget ut av den kollektive mentale blindgata de har vært i (annet enn å endre formasjon og ta ut noen som ikke har spilt på en stund).

Tror ikke vi skal undervurdere effekten av en ny spiller som kommer inn og scorer tidlig heller. "Sjao her gutadn, det er enkelt".

Måtte det fortsette til nedrykksspøkelset har forduftet som ånd i en fillehaug.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 15 aug 16, 16:59

Eneste skåret jeg ser i gleden etter i går må være det gule kortet til Åsheim som gjør at han må stå over mot KFUM. Usikker på hvordan Karoliussen eller Westgaard passer sammen med Risholt

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 15 aug 16, 21:00

Får håpe det blir Fillip!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5508

Lagt til: 16 aug 16, 12:31

Karoliussen og Westgaard vil vel gi både duellstyrke og løpskraft.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3