Husk meg
Brukernavn
Passord

Europacupene 2016-2017

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 07 jul 16, 23:16

Vi kan jo starte denne nå, da det i kveld har vært spilt Europa League-kvalik på selveste Fredrikstad Stadion. Av en eller annen grunn tviler jeg på at STabæk - Connah's Quay Nomads 0-1 var særlig mye mer givende enn FFK-Sulf 0-0 for de fremmøtte, men Odd tok seg nå videre mot Mariehamn fra Åland.

I neste runde av EL-kvaliken kommer også Strømsgodset inn, mot danske Sønderjyske.

I Champions LEague-kvaliken skal Rosenborg opp mot svenske IFK Norrköping, moroa starter neste uke.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 08 jul 16, 16:28

Noen som har sett tilskuertall fra den kampen? Lurær på hvor mange som tok seg turen fra Bærum og ned. Kan jo ikke være morro å spille hjemmekamper nesten halvannen time hjemmefra

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Blåmandag

Knøttespiller
Ble medlem: 13 nov 12
Innlegg: 41

Lagt til: 08 jul 16, 17:29

384 tilskuere var på plass


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 08 jul 16, 23:57

Opprinnelig postet av Rey

Noen som har sett tilskuertall fra den kampen? Lurær på hvor mange som tok seg turen fra Bærum og ned. Kan jo ikke være morro å spille hjemmekamper nesten halvannen time hjemmefra

Det tar da ikke halvannen time fra Hvaler til stadion?

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 09 jul 16, 10:19

Touché

Nå ble det også sparken på den gamle helten min Billy McKinlay etter denne kampen. Ikke veldig overraskende. Da kan nok han se langt etter en hovedtrenerkarriere i England.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 21 jul 16, 21:38

Odd fikk svi for at de sparte flere av sine beste spillere i bortekampen mot greske PAS Giannina. De klarte å hente inn 3-0 i løpet av ordinær tid, men slapp inn ett mål i ekstraomgangene og røk 3-4 sammenlagt. Synd at et slikt destruktivt lag som grekerne var, skal gå videre, men Fagermo la opp til det.

Og Godset røk også etter ekstraomganger. Etter å ha vunnet 2-1 i ordinær tid slapp de inn 2-2 i siste minutt av ekstraomgangene og røk dermed 3-4 de også.

Odds tilnærming til turneringen gjør at jeg ikke skjønner hvorfor spillere og trenere i diverse klubber snakker så varmt om hvor flott det er at de har kvalifisert seg for Europa etter en god ligasesong. Det begynner jo etterhvert å bli en del eksempler på at de gir blanke når kampene skal spilles.

Vel, da er det bare Rosenborg igjen. De har vel en OK mulighet mot APOEL fra Kypros, men sistnevnte har jo vært i gruppespill tidligere, så det er på ingen måte gitt at trønderne skal sende dem ut.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 03 jun 17, 19:11

Hvem heier folket på i kveld, når europacupsesongen skal avsluttes med Champions League-finale?

Juve her, forandring fryder og Real Madrid har vunnet mer enn nok fra før. Dessuten unner jeg Gianluigi Buffon å få med seg en CL-tittel før han legger opp, og siden han har sagt det skjer etter VM neste år kan dette fort være hans siste sjanse.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 03 jun 17, 19:22

Er nok Juve for meg også. Hatt det som mitt italienske lag siden Del Piero slo igjennom som 18 åring.  Og som du sier, forandring fryder. Fint å slippe Ronaldo i baris også. 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24