Husk meg
Brukernavn
Passord

Begby ryktes på vei bort.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 29 jun 16, 11:56

Ryktes på Twitter at Begby er på vei bort. Mange klubber interessert blant annet RBK. Synd i så fall.

---------------------------

Fredd


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 29 jun 16, 12:33

Opprinnelig postet av Fredd

Ryktes på Twitter at Begby er på vei bort. Mange klubber interessert blant annet RBK. Synd i så fall.

Om dette skulle være tilfelle, og bli en realitet, er det allikevel good news.

Det vil i så fall bidra til å gjøre oss attraktive for unge spillere som vil opp og frem.

Og ikke minst hyggelig for Ludvig Begby!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 29 jun 16, 13:15
Endret: 29 jun 16, 13:16
Endret av: kjell-H

Problemet er at FFK så og si ikke tar bra nok betalt når de selger spillere.Der må FFK bli bedre!Selger alltid spillere for en alt for lavt sum.

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 29 jun 16, 13:45

Opprinnelig postet av kjell-H

Problemet er at FFK så og si ikke tar bra nok betalt når de selger spillere.Der må FFK bli bedre!Selger alltid spillere for en alt for lavt sum.

Du tenker kanskje spesielt på Dominic?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 29 jun 16, 17:26

Begby var vel ferdig på Wangnå i våres hvis jeg ikke tar feil og hvis han har tenkt til å studere videre er vel ikke Trondheim noe dum by å dra til. Skjønner også at han vil prøve seg på et høyere nivå enn bånn av OBOS, selv om det er tvilsom at han tar fast plass i RBK allerede denne sesongen.

Det som er viktig er at klubben er våken nok til å tilby han en ny kontrakt som er like god eller bedre enn den han har nå slik at vi får penger for han når han drar (utover utdanningskompensasjon). Men akkurat det er jeg litt skeptisk til all den tid vi for tiden ikke har noen daglig leder annet en Arne Erik Olsen, som jeg tviler på er veldig inne i overgangsreglemen, og Berg som ikke har startet enda.

Jeg frykter derfor at han drar uten at vi får annet enn utfanningskompensasjon for ham.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24